Librarie virtuala axata pe distributia de carti din toate categoriile si de la majoritatea editurilor importante prezente pe piata din Romania, www.Libraria-Noi.ro, accesibila si de la adresa www.Libraria-Noi.com, prezinta noi carti pentru cititorii ziarului financiar exclusiv electronic www.SMARTfinancial.ro. In aceasta saptamana au fost alese cartile "Fa-l sa cumpere" si "Stiinta influentarii" de la Editura Amaltea.
"Fa-l sa cumpere", www.Libraria-Noi.ro - Harry Washburn si Kim Wallace, pionieri ai noii stiinte de vanzare ThoughtScan, revolutioneaza lumea vanzarilor cu o uimitoare si puternica strategie de a furniza produse, servicii si idei. Bazandu-se pe mai mult
de douazeci de ani de studii si experienta practica in prima linie din domeniul vanzarilor, marketingului si publicitatii, autorii isi concentreaza atentia, in acest volum, pe procesul de cumparare, din punctul de vedere al consumatorului. Prin prisma unor tehnici de ultima ora, provenind in mare masura din NLP, testate practic in diverse domenii, de la divertisment si pana la industria sanatatii, se analizeaza pas cu pas decizia de cumparare, aratandu-ti cum sa identifici cele trei profiluri dominante ale cumparatorului( comandant, ganditor si privitor ) si permitandu-ti sa planifici procesul de vanzare astfel incat acesta sa aiba impactul maxim.
"Stiinta influentarii", www.Libraria-Noi.ro - Influentarea era candva o arta. Acum, datorita lui Kevin Hogan, a devenit o stiinta. Autorul, expert recunoscut in domeniul persuasiunii, ne explica in aceasta carte cum functioneaza constientul si subconstientul fiintei umane si ce impact au, impreuna cu modul in care sunteti pereceputi si in care stiti sa interpretati si sa transmiteti mesaje credibile si eficiente, asupra factorilor de decizie.
Profesionistii din vanzari, cei care lucreza in domeniul marketingului si toti cei care vor sa castige abilitati de influentare nu au nici o scuza daca nu detin in arsenalul lor cele mai noi si mai eficiente instrumente si tactici pe care le ofera aceasta carte. Hogan imbina legile influentarii, principiile de prezentare si pozitionare a unei oferte, modul in care "cumpara" mintea umana, intr-un sistem revolutionar care va determina pe oricine sa spuna Da in mai putin de 8 minute.
Sursa: SMART financial - www.SMARTfinancial.ro ©
.