Magazinul online openIT.ro lanseaza din luna ianuarie openIT Helpdesk, un serviciu online gratuit de consultanta tehnica destinat tuturor utilizatorilor de produse IT&C si mai ales companiilor mici si mijlocii pentru care nu se justifica operarea unui departament de suport tehnic propriu.
Prin lansarea acestei facilitati se doreste o comunicare mai buna cu clientii openIT si totodata solutionarea unor probleme care nu necesita interventia unui tehnician la fata locului, insa in acelasi timp este o modalitate potrivita de a solicita un tehnician atunci cand consultanta online nu este eficienta.
"Abonarea este extrem de facila iar specializarea departamentului tehnic al openIT este vasta, astfel incat orice solicitare isi va gasi o solutionare. Serviciul se bazeaza pe o aplicatie complexa de baze date care este in masura sa gestioneze cereri (tichete) depuse de clienti pe diverse domenii si sa le redirectioneze catre tehnicienii specializati pe domeniile respective", se precizeaza intr-un comunicat de presa remis www.SMARTfinancial.ro.
Solicitantul este informat prin notificari pe mail in momentul in care cererea a fost preluata , de catre cine s-a preluat sau daca s-a inregistrat un nou raspuns asociat cererii. Serviciul online dispune de live-chat (Suport Technic On-Line prin chat), mesaje private sau lista cu evidenta tuturor inregistrarilor. In plus, pe masura rezolvarii cererilor, openIT va posta cele mai frecvente cazuri si solutionarea lor pentru a oferi un suport prealabil celor cu probleme similare in cadrul sectiunii FAQ.
Serviciul online se lanseaza in paralel cu dezvoltarea departamentului de servicii openIT, prin care magazinul online isi completeaza oferta cu servicii de instalare si mentenanta a echipamentelor furnizate, dar si cu servicii de web design sau grafica publicitara, prezentate pe larg in sectiunea http://develop.openit.ro.
SMART financial - www.SMARTfinancial.ro ©
.