transport caini, transport catei, transport caini international, transport catei international, transport pisici, transport pisici international, transport animale, transport animale de companie, transport caini anglia, transport caini germania, transport caini olanda, transport caini franta, transport caini belgia, transport caini pret, transport pisici germania, transport pisici anglia, transport animale anglia, transport animale germania, transport caini romania
Curs Valutar 18-04-2024 4.6739 lei 4.9754 lei

 



A fost lansat Catalogul Persoanelor Fizice Autorizate click aici pentru detalii

ora exacta

Inele de logodna

Imobiliare, real estate

cosuri cadou Gourmetgift

Laronef

Contabilitate Constanta

service frigidere reparatii

Expert Contabil Constanta

Servicii curatenie Cluj

Deblocari usi metalice

Asfaltari Bucuresti

lac de pescuit cluj

Info, blog

reparatie frigidere Bucuresti

Curs Valutar E-ziare.ro


 
Contact & Despre noi
Politica de confidentialitate
SMART financial - © Smart Press
Stocheaza documente in cloud


« click pentru a vizualiza toate articolele de la aceasta categorie
Tipareste acest articol Recomanda acest articol
Adaugat in data de 16-01-2008

Magazinul online openIT a lansat openIT Helpdesk

Magazinul online openIT a lansat openIT Helpdesk

Magazinul online openIT.ro lanseaza din luna ianuarie openIT Helpdesk, un serviciu online gratuit de consultanta tehnica destinat tuturor utilizatorilor de produse IT&C si mai ales companiilor mici si mijlocii pentru care nu se justifica operarea unui departament de suport tehnic propriu.

Prin lansarea acestei facilitati se doreste o comunicare mai buna cu clientii openIT si totodata solutionarea unor probleme care nu necesita interventia unui tehnician la fata locului, insa in acelasi timp este o modalitate potrivita de a solicita un tehnician atunci cand consultanta online nu este eficienta.

"Abonarea este extrem de facila iar specializarea departamentului tehnic al openIT este vasta, astfel incat orice solicitare isi va gasi o solutionare. Serviciul se bazeaza pe o aplicatie complexa de baze date care este in masura sa gestioneze cereri (tichete) depuse de clienti pe diverse domenii si sa le redirectioneze catre tehnicienii specializati pe domeniile respective", se precizeaza intr-un comunicat de presa remis www.SMARTfinancial.ro.

Solicitantul este informat prin notificari pe mail in momentul in care cererea a fost preluata , de catre cine s-a preluat sau daca s-a inregistrat un nou raspuns asociat cererii. Serviciul online dispune de live-chat (Suport Technic On-Line prin chat), mesaje private sau lista cu evidenta tuturor inregistrarilor. In plus, pe masura rezolvarii cererilor, openIT va posta cele mai frecvente cazuri si solutionarea lor pentru a oferi un suport prealabil celor cu probleme similare in cadrul sectiunii FAQ.

Serviciul online se lanseaza in paralel cu dezvoltarea departamentului de servicii openIT, prin care magazinul online isi completeaza oferta cu servicii de instalare si mentenanta a echipamentelor furnizate, dar si cu servicii de web design sau grafica publicitara, prezentate pe larg in sectiunea http://develop.openit.ro.

 

SMART financial - www.SMARTfinancial.ro ©

.


 » Adauga comentariul tau Comentarii 
 
 
» adauga
Toshiyuki
Christian skriver:>Det finns ngt de4r i blgoogsfe4ren. Mf6ter man en annan me4nniska och man uppte4cker att han eller hon bloggar. Dc5 e4r man pe5 ne4stan samma nive5 direkt !Je4ttekul med inbjudan. Skall vidarbefodra den till Peter direkt!
« click pentru a vizualiza toate articolele de la aceasta categorie
Tipareste acest articol Recomanda acest articol

Recomanda aceasta pagina 
Daca considerati acest articol interesant il puteti recomanda unui prieten folosind formularul alaturat.
 


Newsletter SMARTfinancial


» reset
TVA
+TVA
» arhiva curs valutar