transport caini, transport catei, transport caini international, transport catei international, transport pisici, transport pisici international, transport animale, transport animale de companie, transport caini anglia, transport caini germania, transport caini olanda, transport caini franta, transport caini belgia, transport caini pret, transport pisici germania, transport pisici anglia, transport animale anglia, transport animale germania, transport caini romania
Curs Valutar -- lei lei

 




A fost lansat Catalogul Persoanelor Fizice Autorizate click aici pentru detalii

ora exacta

avocat Timisoara avocati

cosuri cadou Gourmetgift

Contabilitate Constanta

service frigidere reparatii

Expert Contabil Constanta

Veggy.ro - vegan blog

Transport caini Anglia

Deblocari usi metalice

Asfaltari Bucuresti

lac de pescuit cluj

Info, blog

reparatie frigidere Bucuresti

Curs Valutar E-ziare.ro


 
Contact & Despre noi
Politica de confidentialitate
SMART financial - © Smart Press
gazduit de www.simpliq.ro


« click pentru a vizualiza toate articolele de la aceasta categorie
Tipareste acest articol Recomanda acest articol
Adaugat in data de 13-10-2008

MarketOnline: reduceri de 1% la plata online cu cardul

MarketOnline: reduceri de 1% la plata online cu cardul MarketOnline a fost desemnat Magazinul Online al anului 2008 in cadrul Galei Premiilor eCommerce, desfasurate pe 10 octombrie 2008. "A fost o surpriza incredibila sa vedem munca unei echipe mature din punct de vedere profesional dar tinere ca si varsta incununatata de acest succes. Pentru ca asta este, un efort de echipa si premiul trebuie impartit cu toti colegii: cu consultantii de vanzari, cu colegii de la documentare si depozit, cu toti curierii nostri, cu doamna care are grija de curatenia noastra in sediu, si cu echipa de la marketing totodata".

"Cred ca asta deosebeste echipa MarketOnline de alte echipe, ale concurentilor nostri: avem o echipa care produce cel putin o idee fezabila in fiecare saptamana, bea tone de cafea si nu prea doarme... Acum ma bucur ca avem insomnii si sper ca premiul sa nu ne lase sa dormim nici de acum inainte. Este un premiu care ne onoreaza dar ne si obliga", declara Mugur Cosmin Frunzetti, managing partner Grifon Group.

"Stim ca nu avem un site perfect, asta am vazut in sala inainte de premiere cand s-au prezentat testele de usability. Dar invatam constant din feedback-urile venite de la clienti, de la prietenii nostri. Nu am fi ajuns aici fara aceasta reactie constructiva venita in mod constant de la clientii nostri.
De fapt premiul este si al lor in aceeasi masura in care este si al nostru.

Nu ne place sa ne laudam, dar acum este prima oara cand recunoasterea vine de la juratii Galei, care cumpara des probabil din mai multe magazine online, si de la userii care au testat magazinul nostru. Dupa 2 ani de la lansare si aproapre 3 ani de munca, cele sapte stele nu mai sunt chiar o vorba frumoasa conceputa de departamentul nostru de marketing... Incepe sa capete contur si asta datorita in primul rand celor care cumpara de la MarketOnline, din ce in ce mai multi. Avem planuri ambitioase, de a deveni lider de piata cat mai curand, si asta datorita echipei care a stiut sa invete din toate aceste feedback-uri", mai declara Mugur Cosmin Frunzetti.

"De ce nu am anuntat pana acum implementarea platii cu cardul? Este simplu. Este greu sa obtii un comision bun si nu ne permitem in acest moment sa marim marjele pentru a suporta comisioanele procesatorilor. Insa, am gasit puterea de a negocia si de a gasi un partner care ne-a inteles evolutia si care a acceptat planul nostru comun de incurajare a platilor cu cardul. Oprindu-se din fuga dupa cel mai mic pret, clientii MarketOnline au inteles ca, dincolo de un pret decent, conteaza mai mult serviciile oferite, seriozitatea unui magazin online, stabilitatea acestuia. Cel mai ieftin si cel mai bun nu se poate. Noi oferim un pret decent si cele mai bune servicii", a declarat Mugur Cosmin Frunzetti.

Si pentru a stimula adevaratul comert electronic in Romania, MarketOnline va acorda reduceri speciale, de 1% la orice produs comandat aflat in stocul magazinului, pentru cei ce vor alege sa plateasca cu cardul online. "Comertul online este prin definitie cel in care clientul plateste online cu cardul. Este un avantaj pentru client caci primeste marfa de pe stocul nostru mai repede acasa, fara taxe de ramburs. Vrem, daca se poate, sa vindem numai cu plata online insa nu putem nega ca sunt clienti care inca doresc sa plateasca ramburs. Romanii nu au inca incredere deplina in acest tip de plata. Noi le vom demonstra ca se poate!"

"Asa cum am devenit cel mai bun magazin online, vom deveni si magazinul online cu cele mai mari plati facute cu cardul in urmatorii 2 ani de zile. Pentru inceput in lunile ramase pana la sfarsitul anului ne propunem sa atingem un procent de 3-5% plati online cu cardul din totalul cifrei noastre de afaceri. Anul viitor speram sa atingem 10%, adica peste 10 milioane de lei si daca industria comertului online romanesc se dezvolta, si noi asta speram si sprijinim proiecte in acest sens, speram sa atingem peste 50% in 2010", mai declara Mugur Cosmin Frunzetti.

Pana la sfarsitul anului 2008 MarketOnline va acorda 1% reducere la toate produsele comandate la care plata se face online cu cardul, daca produsele se afla in stocul magazinului. In acest moment, in stocul MarketOnline se afla peste 1.500 de produse din aproximativ 500 de repere diferite, avand o valoare totala de peste 1.500.000 RON.

"MarketOnline este si va fi mereu un magazin online plin de surprize placute pentru clientii nostri, surclasand cu mult concurenta la capitolul inventivitate si marketing. De emotie, la Gala Premiilor E-commerce am uitat sa ne facem reclama si sa amintim si concurentei ca suntem intr-adevar un magazin online de sapte stele. Dar asta nu e nici un secret pentru clientii nostri! In curand vom lansa noi servicii avansate de comert online, precum prelucrarea instantanee a comezilor, dar sa nu anticipam ...", mai declara managerul magazinului.

SMART financial - www.SMARTfinancial.ro ©.


 » Adauga comentariul tau Comentarii 
 
 
» adauga
Rhoma
recomandarea mea este sa intri pe site, sa adaugi id-ul de mess al siomnei sau al lui mihai si sa vorbesti direct cu ei. Le dai un buzz, astepti eventual, ca raspund. Apoi le dai linkul cu produsul si intrebi daca este disponibil. In functie de raspuns stii daca te reorientezi sau cumperi. Ate2t. :)Și nu tre să stau și eentr-un picior sau să ard ceva esențe parfumate eenainte și să mă rog la zeul magazinelor online să meargă totul bine ? C'mon. Mihai Patrascu, a se observa că nu am dat nicăieri numele celui care a preluat comanda. Consider că un angajat care a eențeles greșeala comisă e mai valoros dece2t un alt potențial nou-angajat.Dar răme2n la părerea mea cum că un telefon dat clientului een momentul confirmării sau anulării comenzii este sfe2nt. Strict een cazul meu acel telefon v-ar fi scutit de toată treaba asta. La sugestia mea angajatul s-ar fi uitat mai bine pe stocuri (dacă nici atunci nu o făcea clar v-o meritați ). Octavian, și cu shopit am pățit-o și weasel s-a implicat cel puțin la fel de mult ce2t a făcut-o și Mihai aici. Caută pe blog articolul.@Meekuu, este doar o intamplare camaradee2€a6 Dar e genul de eente2mplare care te cam lecuiește de-a mai cumpăra de pe acolo prea cure2nd. Măcar știu că n-au cum să-mi scuipe-n componente data viitoare ce2nd o să mai eencerc :)) (nu prea cure2nd totuși )
« click pentru a vizualiza toate articolele de la aceasta categorie
Tipareste acest articol Recomanda acest articol

Recomanda aceasta pagina 
Daca considerati acest articol interesant il puteti recomanda unui prieten folosind formularul alaturat.
 


Newsletter SMARTfinancial


» reset
TVA
+TVA
» arhiva curs valutar