DotCommerce Romania, care a sustinut activ dezvoltarea comertului electronic si a promovat dezvoltarea partnerilor existenti, a salutat initiativa Creative Design - o idee de succes ce a inflorit in ultimele luni, cand modulul propriu de florarii online a fost ofertat la scara nationala.
Practic, Creative Design a oferit un pachet complet care continea design, aplicatia informatica de e-commerce, logistica si know-how, implementarea masurilor de securitate si a metodei de plata online cu carduri bancare si nu in ultimul rand asistenta de marketing si management al comenzilor online. Aceasta idee a prins foarte repede si astfel, pentru 8 Martie, exista o retea functionala de florarii locale, se arata intr-un comunicat de presa transmis ziarului financiar electronic www.SMARTfinancial.ro.
"DotCommerce Romania a sustinut acest proiect deoarece are toate caracteristicile unei afaceri de succes: targetare clara si la nivel de nisa, capabilitati de livrare rapide si de satisfacere a cererilor clientilor si satisfacea o nevoie a pietii. Companiile de succes se simt bine impreuna", spun oficialii DotCommerce.
"Succesul FloriinConstanta.ro ne-a convins ca solutia noastra merita implementata oriunde in tara. Asa s-a nascut Flori in RO, singura retea de florarii locale online din Romania. In acest moment in retea sunt patru florarii locale functionale, care pe 8 martie pot livra local in Bucuresti, Constanta, Iasi, Timis - urmand ca saptamana viitoare sa devina operationale cu certitudine Craiova si Satu Mare.
In acest moment suntem in discutii si cu alti posibili parteneri in tara, reteaua fiind intr-o fireasca crestere", a explicat Marius Ciocan - FloriinRo.ro / FloriinConstanta.ro.
"Am aderat la retea la sfarsitul lui februarie vazand anuntul de pe FloriinRo.ro, iar din 5 martie FlorarieinBucuresti.ro este pregatita sa proceseze si sa livreze comenzi in orice sector al Capitalei. Aplicatia de comert electronic este foarte usor de administrat, exista un certificat de securitate care ne da incredere atat noua cat si clientilor iar procesarea platilor este facuta de catre DotCommerce Romania", a spus si Costin Cristescu - www.FlorarieinBucuresti.ro.
"Flori in Timisoara a fost online si functional in numai 5 zile. De atunci a trecut mai bine de o luna, o luna in care www.floriintimisoara.ro nu numai ca si-a amortizat investia, dar, de 6 comenzi, floraria online aduce profit, multumita lui Valentines Day si a lui 1 Martie. Datorita succesului cu Flori in Timioara, am achizitionat si Flori in Satu Mare, care in curand va fi functional", spune Calin Muresan - www.FloriinTimisoara.ro.
"Stiam de ceva timp de floriinconstanta.ro, mi s-a parut o idee foarte buna si chiar ma gandeam sa fac ceva asemanator in Craiova, dar din lipsa de timp si fara o experienta in domeniu am amanat proiectul. Flori in RO mi-a dat posibilitatea sa incep acest proiect si in acelasi timp sa am sustinerea necesara pentru a face din el un succes. Sunt foarte multumit de faptul ca in curand floraria mea online va fi functionala si o sa fie o placere sa ma ocup de ea", dezvaluie Alin Lepadat - www.FloriinCraiova.ro.
Martha Pintilie, de la FloriinIasi.ro, a explicat ca "Floraria online de la Iasi a fost deschisa in cadrul retelei Flori in RO pe 1 martie, la adresa www.floriiniasi.ro. Dincolo de facilitatea platii online implementata de DotCommerce, care reduce timpul de achizitie a unui buchet de flori la 3 minute, exista dragostea pentru frumos si experienta de 2 ani in domeniul florilor ale celor care formeaza echipa Flori in Iasi. Pe www.floriiniasi.ro tehnologia s-a intalnit cu pasiunea tocmai pentru a veni in ajutorul tuturor celor care au nevoie sa trimita persoanelor dragi si partenerilor de afaceri de la Iasi un buchet de flori pentru orice ocazie."
"Aceste initiative ne arata ca se pot lansa afaceri de succes in mediu online cu bugete mici. In ultimii doi ani am auzit diferite pareri care ne etichetau ca fiind nerelealisti sau rupti de realitatea Internetului romanesc din cauza acestei convingeri. Cred ca este momentul in care tocmai aceste realitati ne sustin punctul de vedere. Succesul in mediul online este dat de viziune, determinare si pasiune pentru afacerea pe care o deschizi. Desigur, daca acestea lipsesc, poti incerca sa compensezi cu investitii masive. Aceste povesti de succes cred ar trebui sa motiveze cat mai multi antreprenori", a concluzionat Madalin Matica, DotCommerce Romania.
Sursa: SMART financial - www.SMARTfinancial.ro ©
.