Magazinul online de electronice, electrocasnice şi IT MarketOnline.ro a anunţat creşteri foarte mari ale vânzărilor de laptopuri în lunile ianuarie şi februarie 2008, acest segment reprezentând 30% din vânzările totale ale magazinului în această perioadă. Vânzările online au fost accelerate şi de numărul mare de promoţii, în special în luna februarie, când MarketOnline a lansat atât campania de CSR 1% pentru sute de zâmbete, cât şi campaniile speciale de promoţii exclusive dedicate Valentine`s Day - Dragobete şi cadourilor de 1 - 8 Martie.
"Am resimţit cererea tot mai mare a clienţilor pentru laptopuri şi, pentru a accelera vânzările pe acest segment, foarte multe astfel de produse au avut şi încă au preţuri speciale sau bonusuri promoţionale, fiind şi într-o perioadă specifică oferirii de cadouri. În prezent, MarketOnline are în ofertă 622 de produse de tip Laptop/Notebook, printre care şi noile ASUS EEEPC, cu preţuri promoţionale de la doar 1094 lei inclusiv TVA. În aceste condiţii, computerele mobile au devenit cu adevărat accesibile unei părţi foarte mari din populaţie, preţurile pentru asemenea produse achiziţionate online fiind sub cele ale computerelor desktop. Chiar şi laptop-uri cu diagonala de 15,4 inch, HDD 80 GB, memorie RAM 512 MB şi DVD RW pot fi achiziţionate online la preţuri cu puţin peste 1.400 lei cu TVA inclus. Avem zeci de tipuri de notebook sub 2000 de lei", a explicat Mugur Frunzetti, managing partner Grifon Group, compania care deţine magazinul online www.MarketOnline.ro.
Pe lângă laptopuri, telefoanele mobile se vând foarte bine online, MarketOnline raportând creşteri notabile pe segmentul smartphones.
Apple iPhone este în continuare o "vedetă" pe MarketOnline.ro, vânzându-se peste 500 de bucăţi în ultimele luni, în ciuda problemelor de stoc datorate dificultăţii cu care aceste produse sunt aduse în România. MarketOnline.ro este unicul magazin din România care oferă o garanţie proprie pentru iPhone de 2 ani, dublă faţă de cea oferită de Apple!
Deşi oferă produse pe toate segmentele de preţ, MarketOnline a înregistrat cereri extrem de mari pentru brandurile premium şi pentru produsele premium în general. Astfel, acestea au ajuns să totalizeze 75% din totalul vânzărilor în ianuarie şi februarie 2008.
În zona de electronice - electrocasnice s-au vândut mai ales televizoarele LCD, MP3 şi MP4-playerele, precum şi electocasnicele mici (aspiratoare, storcătoare, mixere, cuptorare cu microunde). MarketOnline caută să promoveze produsele electronice şi electrocasnice, pe lângă cele IT, încercând să informeze publicul obişnuit cu mediul de vânzare offline despre avantajele comenzilor online - comoditate, servicii premium, livrare rapidă acasă la client, întotdeauna garanţie (chiar Garanţie Suplimentară, aşa cum oferă MarketOnline), program permanent şi, deloc de neglijat, preţuri foarte bune.
"Nivelul de trai al populaţiei a fost şi este în creştere, în special în oraşele mari, ceea ce se reflectă şi în comportamentul clienţilor. Nevoia de calitate este tot mai mare, se aleg produsele premium, de încredere, brandurile mari atrag un grad tot mai mare de fidelitate. Cu cât internetul va avea un nivel de penetrare mai ridicat şi cu cât categorii mai diversificate de populaţie vor întelege modalitatea şi avantajele comenzilor online, piaţa de e-commerce va creşte şi în România, magazinele online devenind o prezenţă banală, la fel cum s-a întamplat anii trecuţi supermarketurilor si hipermarketurilor", a mai spus Mugur Frunzetti. Pentru a atrage mai mult şi populaţia ce nu utilizează atât de bine internetul, dar este deschisă spre comanda de la distanţă, MarketOnline permite încă de la lansare şi comenzi telefonice - punând la dispoziţia clienţilor mai mult de 10 linii telefonice.
SMART financial - www.SMARTfinancial.ro ©
.