Brandul italian de imbracaminte MOTIVI, parte a retailerului de moda Miroglio Fashion SRL, Italia, isi intareste pozitia pe piata din Romania prin deschiderea unui nou magazin concept in Timisoara, care se adauga retelei de 15 locatii detinute in prezent.
“Romania este una dintre tarile din regiune in care dorim sa ne consolidam prezenta. Am stiut acest lucru inca de la intrarea noastra, in 2004, cand am observat multe similaritati cu Italia, precum latinitatea si preocuparea constanta a femeilor de a tine pasul cu ultimele tendinte de pe podiumurile internationale. Romania este una dintre pietele regionale importante pentru Miroglio Fashion, alaturi de Rusia si Italia. Este unul dintre motivele pentru care dorim sa ne intensificam activitatea prin deschiderea de noi magazine menite sa sublinieze mostenirea culturala si stilul italian, existente in ADN-ul brandului nostru”, a declarat Luigi Ferraro, International development Manager si Retail Manager Miroglio Fashion SRL, Italia.
Magazinul din Timisoara, centrul comercial Shopping City, se deschide in urma unei investitii de aproximativ 180.000 Euro. Pana la mijlocul lunii septembrie 2016, MOTIVI are in plan deschiderea altor noi locatii in tara, urmatorul pas fiind redeschiderea, in a doua jumatate a lunii aprilie, a magazinului detinut in centrul comercial Iulius Mall din Cluj, in urma finalizarii procesului de relocare si renovare.
Pe langa aceste actiuni, Miroglio Fashion are in plan deschiderea unui magazin online si cresterea numarului de locatii in sistem de franciza, ca parte a procesului de expansiune in Romania si de consolidarea pozitiei sale in regiune prin redeschiderea magazinului din Bulgaria si prin introducerea unor noi brand-uri in magazinul MOTIVI din Republica Moldova (Chisinau).
In prezent, brandul are 15 magazine in tara, dintre care 13 proprietate si 2 francize (Bucuresti, Timisoara, Constanta, Cluj-Napoca, Iasi, Suceava, Bacau, Arad, Ploiesti, Pitesti, Targu-Mures), are 90 de angajati si urmeaza sa se extinda in continuare prin deschiderea unor magazine noi sau prin relocari, punand accentul pe imbunatatirea vizibilitatii si experientei clientului.
Lantul de magazine de imbracaminte MOTIVI detine peste 400 de unitati in 32 de tari si a fost creat in 1993 ca un brand de moda dezvoltat sub conceptul de fast fashion. MOTIVI reprezinta stilul si designul italian, pasiunea pentru moda si dorinta de a inova, de a da tonul celor mai importante tendinte din fashion. Brandul MOTIVI face parte din Miroglio Fashion, unul dintre cei mai importanti retaileri de fashion din Italia. Miroglio a pornit in 1884 ca magazin de textile in orasul Alba din nordul Italiei, iar, in prezent, compania a crescut la o retea de 1.300 de magazine monobrand in intreaga Europa, dar si in celelalte continente..