|
« click pentru a vizualiza toate articolele de la aceasta categorie |
|
|
Adaugat in data de 13-04-2016 |
Cosmetic Plant, desemnata de Fashion Snoops New York printre expozantii de top la cel mai mare targ de cosmetice din lume
Alte stiri la aceasta categorie
Cosmetic Plant, unul dintre principalii producători locali de cosmetice, a participat, în perioada 18 – 21 martie, la cel mai mare târg de produse cosmetice din lume – Cosmoprof Bologna – fiind desemnată de către compania de cercetare de piată americană Fashion Snoops New York unul dintre expozantii de top prezenti la Bologna, din totalul de peste 2.500.
„Cosmoprof Bologna este cel mai mare târg destinat industriei de cosmetice din lume, iar Cosmetic Plant a participat în ultimii 15 ani la fiecare editie, ca vizitator sau expozant. Decizia de fi expozanti a venit în contextul în care ne dorim o lărgire la exporturilor si intrarea pe noi piete internationale”, a declarat Susana Laszlo, Director General al Cosmetic Plant.
Potrivit afirmatiilor sale, în acest an Cosmetic Plant a prezentat în cadrul târgului patru dintre gamele companiei - BIOLIV, GreenStem, Lift UP si Argan – si a observat un interes ridicat al vizitatorilor prezenti la târg pe parcursul celor patru zile. În plus, compania de cercetare de piată si de setare a trendurilor în industria de lifestyle Fashion Snoops New York a desemnat Cosmetic Plant printre principalii expozanti pe segmentul de skin-care din cadrul evenimentului.
Potrivit analizei realizate de compania newyorkeză, Cosmetic Plant a avut inspiratia de a prezenta în cadrul târgului produse ce contin ingrediente naturale care au rolul de a satisface cât mai multe dintre nevoile tenului.
De asemenea, Fashion Snoops New York a apreciat, în urma testării, atributele a trei dintre produsele prezentate la târg. Astfel, Crema antirid de zi BIOLIV ANTIAGING a fost felicitată pentru mixul de ingrediente si pentru proprietătile sale de regenerare a tenului. De asemenea, Crema GreenStem antiaging de zi matifiantă a fost analizată ca fiind un produs cu proprietăti ridicate în mentinerea proceselor de recuperate naturale ale pielii, în timp ce Gelul Lift instant Lift UP a primit aprecieri pentru efectul imediat pe care îl are.
„După ce produsele noastre - Crema antirid de zi BIOLIV ANTIAGING si Crema GreenStem antiaging de zi matifiantă – au fost premiate de către Monde Selection în cadrul World Quality Selections, aprecierea Fashion Snoops New York vine ca o confirmare în plus a calitătii produselor noastre. În plus, gama Lift UP a fost foarte bine primită la târg, fiind lăudată de către cei care ne-au vizitat standul pentru designul fresh, modern si elegant, dar si pentru ingredientele active ce le contine”, a mai spus Susana Laszlo.
Aceasta a subliniat că, în 2015, Crema antirid de zi BIOLIV ANTIAGING a obtinut Trofeul International al Înaltei Calităti (International High Quality Trophy) si, pentru al treilea an consecutiv (2013, 2014 si 2015), marele premiu Grand Gold Award, în timp ce Crema GreenStem antiaging de zi matifiantă a câstigat, în 2014 si 2015, distinctia Gold Award.
În ceea ce priveste prezenta la Cosmoprof Bologna, Cosmetic Plant a avut un stand situat în pavilionul României, prin implicarea Organizatiei Patronale a Industriei Cosmetice si Ministerul Economiei, Comertului si Turismului. În cele patru zile de eveniment, târgul a fost vizitat de peste 250.000 de persoane.
Cosmetic Plant este unul dintre cei mai cunoscuti producători de produse cosmetice din România. Afacere de familie înfiintată în 1991 la Cluj-Napoca, compania a adus în prim-plan calitatea produselor fabricate. Farmacista Ileana Mester, fondatoarea Cosmetic Plant, cu o experientă de peste 20 de ani în cosmetologie, a crezut în puterea pe care natura o poate conferi stiintei si a mizat pe folosirea ingredientelor naturale în toate produsele sale.
Recunoscută si la nivel international, Cosmetic Plant a urcat în ultimii 4 ani pe podiumul World Quality Selections, cel mai important concurs international de calitate a produsului din lume organizat de către Monde Selection. În 2015, Crema antirid de zi BIOLIV ANTIAGING a obtinut Trofeul International al Înaltei Calităti (International High Quality Trophy) si, pentru al treilea an consecutiv (2013, 2014 si 2015), marele premiu Grand Gold Award. De asemenea, Crema GreenStem antiaging de zi matifiantă a câstigat, în 2014 si 2015, distinctia Gold Award.
Compania este prezentă la nivel national în retelele Auchan, Cora – România Hypermarche, DM DrogerieMarkt, Profi, farmaciile Catena si Remedium, Plafar si alte magazine naturiste din tară. Produsele companiei sunt prezente si pe plan extern în tări precum Grecia, Germania, Marea Britanie, Portugalia, Republica Moldova, Iordania, Liban, Austria si Ungaria.
În prezent, portofoliul Cosmetic Plant include peste 100 de produse, împărtite în 14 game sortimentale grupate în functie de ingredientul activ principal (gălbenele, cătină, ulei de măsline, Q10 + ceai verde, ulei de argan etc.) sau de utilizarea produsului (protectie solară, anticelulită, îngrijirea părului)..
|
|
« click pentru a vizualiza toate articolele de la aceasta categorie |
|
Recomanda aceasta pagina |
Daca considerati acest articol interesant il puteti recomanda unui prieten folosind formularul alaturat. |
|
|
|
|