Libra Internet Bank a obtinut în 2015 un profit net de aproape 24 milioane lei si o crestere a activelor nete de 45%, reprezentând cele mai bune rezultate din istoria de 20 de ani a bancii.
"Ne caracterizeaza pasiunea si atentia deosebita pentru satisfactia clientilor nostri si cred ca aceste lucruri explica în mare masura rezultatele deosebite pe care le-am obtinut. În continuare, ne vom concentra pe atragerea de clienti noi din zona profesiilor liberale si a companiilor, dar si pe lansarea unor produse noi si spectaculoase pe zona digital", a declarat Emil Bituleanu, director general Libra Internet Bank.
La finalul anului 2015, volumul total al activelor nete detinute de banca s-a ridicat la 2,4 miliarde lei, triplându-se, astfel, în ultimii 3 ani.
Pe o linie ascendenta s-au situat si depozitele, ajungând la un total de 2,2 miliarde lei, în crestere cu 49% comparativ cu 2014.
În acelasi timp, soldul creditelor s-a ridicat la peste 1,3 miliarde lei, în conditiile în care rata creditelor neperformante a fost de 7,8%, sub media pietei.
Libra Internet Bank are în prezent o retea de 44 de sucursale care deservesc preponderent clienti din segmentele profesii liberale, IMM, corporate si agribusiness.
De asemenea, Libra Internet Bank a fost prima banca din România care a lansat în urma cu un an si jumatate serviciul de digital banking, prin care clientii persoane fizice îsi pot deschide cont 100% online, fara hârtii si fara drumuri la banca.
.