AFI Palace Cotroceni, cel mai mare centru comercial din România, îsi diversifică gama de branduri premium prin deschiderea magazinului Tezyo, cel mai nou concept lansat pe piată de grupul Otter.
“Anul acesta a debutat pentru AFI Palace Cotroceni cu o serie de lansări noi. Am avut aproape săptămânal deschideri de magazine noi si vom continua să ne surprindem clientii si cu alte branduri până la finalul anului. Noutătile pe care le aducem se reflectă atât asupra componentei de fashion, cât si în ce priveste zona de entertainment, food court si servicii. AFI este un proiect dominant în rândul centrelor comerciale din capitală si din tară, si ne dorim să rămânem prima optiune pentru clientii nostri.”, a declarat Aura Dinu, Marketing Director AFI Palace Cotroceni.
“Tezyo este un concept nou, care doreste să vină în întâmpinarea publicului preocupat să-si pună în evidentă propriul stil.”, a mentionat Filip Schwartz, fondatorul grupului Otter.
Magazinul Tezyo din AFI Palace Cotroceni aduce o gamă de produse dedicate atât femeilor, cât si bărbatilor.
Clientii pot opta pentru încăltăminte elegantă, modele de pantofi pentru tinute casual, dar si sport. Pe lângă acestea, magazinul pune la dispozitie o varietate de genti si bijuterii pentru femei.
Printre mărcile de încăltăminte disponibile în magazinul Tezyo din AFI Palace Cotroceni se numără Otter, Epica, Le Colonel, Clarks, Geox, Le Coq Sportif, Gryxx, Converse, Nike, Camper, Converse, Pepe Jeans, Santini, Diesel si nu numai. .