Veranda, centrul comercial dezvoltat de compania Prodplast Imobiliare, va investi 2 milioane de euro în demararea unor lucrări de infrastructură în zona Obor. Acestea presupun lărgirea străzii Ziduri Mosi, cu câte o bandă pe fiecare sens, si modernizarea statiei de tramvai 36.
”Construim drumuri noi pentru a oferi celor peste 430.000 de locuitori din zona Obor o experientă modernă de shopping si petrecere a timpului liber. Accesul usor va defini Veranda. La mai putin de 5 minute de mers pe jos sunt cele 16 linii de transport în comun si statia de metrou Obor, aflată la o distantă de doar 400 de metri. Construim si 1.200 de locuri de parcare, de care vizitatorii zonei comerciale Obor vor beneficia, contribuind astfel la descongestionarea traficului dintr-o zonă supra-aglomerată în prezent. În plus, impactul asupra locuitorilor din apropiere va fi unul redus pe întreaga perioadă a lucrărilor, întrucât circulatia de pe strada Ziduri Mosi nu va fi întreruptă”, a declarat Andrei Pogonaru, dezvoltator al centrului comercial Veranda.
Investitia în infrastructura zonei constă în lărgirea soselei cu aproximativ 500 de metri, îmbunătătirea si mărirea trotuarului pe ambele părti, cu câte 4 metri, si mutarea statiei tramvaiului 36, pentru care va fi construit un refugiu ce până acum nu exista.
De asemenea, planurile implică si investitii în schema de canalizare si mutarea stâlpilor de electricitate.
În vederea supralăgirii carosabilului de pe sensul opus centrului comercial Veranda, Piata Obor a contribuit prin cedarea suprafetei de teren necesare, de 920 metri pătrati, în timp ce investitia de 2 milioane de euro a Veranda include si cedarea unui teren de peste 2.000 de metri. Toate lucrările de îmbunătătire si modernizare a infrastructurii din zona Obor sunt realizate beneficiind de sprijinul autoritătilor locale.
Lucrările vor dura aproximativ 2 luni si vor fi finalizate în T4 al anului 2016, atunci când va fi inaugurat si centrul comercial Veranda, construit în prezent în proportie de 60%.
Veranda este un centru comercial de proximitate, dezvoltat de Prodplast Imobiliare S.A. în Bucuresti, în zona Obor, si care va fi inaugurat în T4 2016. Proiectul are o suprafată totală de aproape 30.000 de metri pătrati, incluzând spatii comerciale, restaurante, cafenele si o zonă verde de 15.000 mp. Printre chiriasi se numără Carrefour, H&M, CCC, Deichmann, Pimkie, Triumf, Pepco, Yves Rocher, Optiblu, Sensiblu, Maxbet, Pizza Coloseum, Salad Box, Orange, Arsis-Vodafone si IQ BOX – Telekom. Mall-ul, proiectat de arhitectii englezi Chapman Taylor si Studio 10M, va beneficia de o investitie totală de 60 de milioane de euro. .