Xerox (NYsE: XRX) a fost inclusa, de catre Institutul Ethisphere, lider mondial in definirea si promovarea standardelor si practicilor etice in afaceri, in clasamentul celor mai etice companii din lume, in 2016.
Anul acesta marcheaza cea de-a zecea aniversare a Institutului Ethisphere si a clasamentului celor mai etice companii din lume. Acest clasament include meritele companiilor care pun in practica principiile etice, care fac din incredere o parte integrala a ADN-ul corporativ si care modeleaza viitoarele standarde ale industriei prin introducerea celor mai bune practici de maine, astazi.
Xerox este una din cele 14 companii nominalizare de cate 10 ori, ceea ce demonstreaza angajamentul sau pentru cele mai inalte standarde si practici etice in afaceri.
“Inca de la inceputurile companiei, Xerox a fost cunoscuta pentru comportamentul etic si integritatea sa”, spune Don Liu, general counsel si secretary, Xerox.
“Odata cu integritatea, am dobandit una dintre cele mai importante calitati la care poate aspira o companie: increderea clientilor, a investitorilor, a colegilor si a comunitatilor in care lucram si traim. Aceasta incredere este castigata prin actiunile fiecarui angajat Xerox, de pe intreg globul.”
Evaluarea celor mai etice companii din lume se bazeaza pe cadrul de analiza Ethics Quotient al Institutului Ethisphere, dezvoltat de-a lungul a numerosi ani de cercetare, verificat si optimizat cu ajutorul expertilor din panoul consultativ al clasamentului celor mai etice companii din lume. EQ ofera o modalitate de a evalua cantitativ performanta unei companii intr-un mod obiectiv, coerent si standardizat.
Informatiile culese ofera, mai degraba, un esantion reprezentativ al criteriilor de competenta de baza, decat aspecte legate de guvernanta corporativa, risc, durabilitate, conformitate si etica.
Punctajele sunt grupate in cinci categorii principale si anume: etica si programe de conformitate (35%), cetatenia corporativa si responsabilitate (20%), cultura etica (20%), guvernanta (15%) si leadership, inovatie si reputatie (10%).
"Companiile se bazeaza pe Ethisphere pentru a masura si a stabili standardele de conduita corporativa. Companiile care dau dovada de leadership in domenii precum responsabilitate corporativa, integritate si transparenta pot oferi mai multa valoare pentru investitori, comunitati, clienti si angajati, contribuind astfel la construirea unui business sustenabil”, a explicat CEO-ul Ethisphere, Timothy Erblich. "Felicitari tuturor angajatilor Xerox cu ocazia plasarii companiei intre cele mai etice din lume.".