|
« click pentru a vizualiza toate articolele de la aceasta categorie |
|
|
Adaugat in data de 26-04-2010 |
Cesarom vrea un milion de euro din exporturile pe piata din Bulgaria
Alte stiri la aceasta categorie
Cesarom, cel mai mare producător de plăci ceramice din România, estimează că în acest an va comercializa pe piaţa din Bulgaria produse în valoare de 1 milion de euro, aproximativ 50% din totalul exporturilor.
Cesarom, filiala locală a grupului austriac Lasselsberger, unul dintre cei mai renumiţi producători mondiali de plăci ceramice, mizează pentru anul în curs pe exporturi de aproximativ 2 milioane de euro.
Liderul segmentului de plăci ceramice din România vizează pentru 2010 atacarea puternică a pieţei din Bulgaria, dar şi intensificarea prezenţei în Grecia, pieţe pe care şi-a făcut intrarea încă din 2009.
„Cesarom, unul dintre cele mai renumite branduri româneşti cu o tradiţie de peste 40 de ani, va ajunge pe pieţe din întreaga lume. În acest sens, în 2010 avem în plan lansarea exporturilor în Serbia, Republica Moldova, Iran, Irak şi Africa de Sud dar şi intensificarea prezenţei în Bulgaria şi Grecia. Cesarom se alătură astfel puţinelor branduri tradiţionale româneşti care sunt comercializare cu succes şi în afara graniţelor”, a declarat Christian Morath.
Extinderea Cesarom în noi regiuni va fi înlesnită şi de participarea companiei, în perioada imediat următoare, la târgurile de profil din Statele Unite ale Americii şi China. „Participarea la aceste târguri, ca producători de plăci ceramice din România, ne va asigura parteneriate cu distribuitori importanţi din toate colţurile lumii şi vor creşte notorietatea brandului Cesarom”, a afirmat Christian Morath.
În ceea ce priveşte piaţa bulgărească a plăcilor ceramice, Directorul General al Cesarom a declarat că aceasta are o valoare mult mai mică faţă de cea autohtonă, însă, cu toate acestea, consumul per capita este mai ridicat.
„Piaţa din Bulgaria este mult mai mică, atât valoric cât şi ca volum, însă este o piaţă pe care vom putea intra uşor datorită spijinului pe care îl avem din partea retailerilor de tip Do-It-Yourself”, a mai spus Christian Morath.
Pe termen mediu Cesarom are în plan trimiterea produselor proprii şi în ţări din Europa, precum Franţa şi Germania. „Ne aflăm în discuţii cu celelalte companii din grup şi luăm în calcul extinderea şi în Vestul Europei în cazul în care produsele noastre nu concurează cu cele ale celorlalte companii din grupul Lasselsberger. Atuurile Cesarom înseamnă calitate competitivă, colecţii moderne şi preţuri atractive”, a declarat Morath.
Acesta a mai subiniat că Cesarom are în plan majorarea exporturilor la 5% din cifra de afaceri estimată la 38,5 milioane de euro. În 2009 exporturile companiei au avut o valoare de 350.000 de euro, echivalentul a 1% din cifra de afaceri de 35 milioane de euro.
Cesarom este unul dintre brandurile cu tradiţie din România, având o istorie de peste 40 de ani. Compania a devenit, începând cu 2004, membră a grupului austriac Lasselsberger, acesta fiind unul dintre cei mai renumiţi producători europeni şi mondiali de plăci ceramice (gresie, faianţă, decoruri).
O dată cu intrarea în grupul Lasselsberger, compania şi-a schimbat numele în Lasselsberger SA, dar a păstrat marca de produs Cesarom..
|
|
» Adauga comentariul tau |
Comentarii |
|
|
« click pentru a vizualiza toate articolele de la aceasta categorie |
|
Recomanda aceasta pagina |
Daca considerati acest articol interesant il puteti recomanda unui prieten folosind formularul alaturat. |
|
|
|
|