Piata de call center din Romania a crescut puternic in ultimii ani, pe masura ce companiile din tot mai multe domenii au inteles pe de o parte eficienta campaniilor de telemarketing si telesales, iar pe de alta parte nevoia de a oferi clientilor acces la informatii si suport tehnic si comercial. Mai mult decat atat, piata s-a maturizat, in sensul ca tot mai multe firme au ales sa externalizeze serviciile de call center catre companii de specialitate din acest domeniu.
Un astfel de exemplu de firma ce ofera solutii complete de call center in Romania este Best-Call. "Operam un Call Center care vine in sprijinul clientilor sai cu solutii complete, profesionale, de promovare si vanzare produse si servicii, dar si de fidelizare a clientilor, in cadrul unei piete dinamice, aflata intr-o continua evolutie", se precizeaza pe website-ul oficial al companiei.
Serviciile oferite includ apeluri InBound - servicii specifice ce includ gestiunea de numere verzi, Info Line si Customer Support. Mai exact, Info Line se refera la promovarea de produse si servicii, inregistrarea feed-back-ului transmis de clientii unei companii. Scopul este de a realiza o legatura stabila intre brand si client, dar si de a imbunatati, daca este cazul, oferta existenta. Clientul este un factor de analiza extrem de valoros si parerea sa trebuie luata in calcul nu doar din motive de strategie de marketing; altfel spus, acesta trebuie ascultat cu adevarat, caci de el depinde in cele din urma succesul companiei.
Solutiile de Customer Support vin in sprijinul clientilor cu preluarea si gestionarea comenzilor telefonice pentru produsele si serviciile cuprinse intr-o anumita campanie.
Tot prin Customer Support se asigura si managementul bazei de date.
Un alt segment important pentru o companie de call center este partea de Apeluri OutBound: Telemarketing, Telesales, Customer Satisfaction si Surveys. Evident, scopul campaniilor de Telemarketing si Telesales este sporirea vanzarilor si cresterea numarului de clienti. Altfel spus, sunt abordati potentiali clienti, dar si clienti existenti, care ar putea sa cumpere servicii noi sau sa-si prelungeasca unele contracte in curs de expirare (pentru partea de servicii).
Clientii Best-Call beneficiaza inclusiv de consultanta si primesc rapoarte periodice legate de anumiti indicatori urmariti pe parcursul campaniei. Pe best-call.ro telemarketing si call center in Romania pot fi accesate informatii complete despre activitatea companiei si despre serviciile oferite..