transport caini, transport catei, transport caini international, transport catei international, transport pisici, transport pisici international, transport animale, transport animale de companie, transport caini anglia, transport caini germania, transport caini olanda, transport caini franta, transport caini belgia, transport caini pret, transport pisici germania, transport pisici anglia, transport animale anglia, transport animale germania, transport caini romania
Curs Valutar 20-04-2024 4.6687 lei 4.9764 lei

 



A fost lansat Catalogul Persoanelor Fizice Autorizate click aici pentru detalii

ora exacta

Inele de logodna

Imobiliare, real estate

cosuri cadou Gourmetgift

Laronef

Contabilitate Constanta

service frigidere reparatii

Expert Contabil Constanta

Servicii curatenie Cluj

Deblocari usi metalice

Asfaltari Bucuresti

lac de pescuit cluj

Info, blog

reparatie frigidere Bucuresti

Curs Valutar E-ziare.ro


 
Contact & Despre noi
Politica de confidentialitate
SMART financial - © Smart Press
Stocheaza documente in cloud


« click pentru a vizualiza toate articolele de la aceasta categorie
Tipareste acest articol Recomanda acest articol
Adaugat in data de 27-12-2013

Kaufland, Carrefour si Lidl sunt cei mai puternici retaileri din Romania

Kaufland, Carrefour si Lidl sunt cei mai puternici retaileri din Romania

Kaufland, Carrefour și Lidl sunt cele mai puternice rețele de retail din România. Ele formează top 3 jucători din punct de vedere al cheltuielilor casnice în prima jumătate a anului 2013. Clasamentul este asemănător celui din 2012.

1. Kaufland

2. Carrefour

3. Lidl

“Până în septembrie 2014, ne așteptăm la o schimbare a topului ca urmare a preluării magazinelor Real de către Grupul Metro și remodelarea acestora sub marca Auchan. Estimăm că la finalizarea acestui proces Auchan va fi al doilea cel mai important lanț de hypermarketuri din România”, spune  Raluca Răschip, Consumer Goods &Retail Director GfK România.

Dacă ne uităm la rezultatele cumulate ale celor doi retaileri (Auchan și Real), obținute în prima jumătate a anului 2013, aceștia acoperă 7% din valoarea totală a bunurilor de larg consum consumate în interiorul casei și puțin mai mult de un sfert din totalul cheltuielilor în hypermarket, având o bază de cumpărători de aproximativ 40% din gospodăriile din România.

Retailului modern este din ce în ce mai prezent în viața românilor, acoperind în prima jumătate a anului 53% din valoarea totală a produselor de larg consum.
Hypermarketul este canalul cu cea mai mare creștere, cu 3 puncte procentuale față de anul anterior, atingând o cotă de 28%.
Principalul motiv al evoluției pozitive în hypermaketuri este faptul că mai mulți români au ales să își facă cumpărăturile din acest format de magazin, fără să renunțe însă la altele.



“Observăm un fenomen accentuat de duplicare a cumpărătorilor - 9 din 10 români își fac cumpărăturile atât din comerțul modern cât și din cel tradițional”, adaugă Raluca Răschip.

Activitățile retailerilor s-au intensificat în ultima perioadă, atât din punct de vedere al numărului de magazine deschise, cu 31% mai multe față de 2012, cât și în privința activităților de loializare – leafleturi, publicitate, concursuri în magazine sau alte activități promoționale.

Studiul are la bază informaţii obţinute prin monitorizarea consumului casnic în prima jumătate a anului 2013. Cercetare de tip Panel de Consumatori a GfK România este realizată pe un eşantion de 3,000 gospodării, reprezentativ la nivel naţional, prin scanarea codurilor de bare ale produselor de larg consum.

.


 » Adauga comentariul tau Comentarii 
 
 
» adauga
« click pentru a vizualiza toate articolele de la aceasta categorie
Tipareste acest articol Recomanda acest articol

Recomanda aceasta pagina 
Daca considerati acest articol interesant il puteti recomanda unui prieten folosind formularul alaturat.
 


Newsletter SMARTfinancial


» reset
TVA
+TVA
» arhiva curs valutar