transport caini, transport catei, transport caini international, transport catei international, transport pisici, transport pisici international, transport animale, transport animale de companie, transport caini anglia, transport caini germania, transport caini olanda, transport caini franta, transport caini belgia, transport caini pret, transport pisici germania, transport pisici anglia, transport animale anglia, transport animale germania, transport caini romania
Curs Valutar -- lei lei

 




A fost lansat Catalogul Persoanelor Fizice Autorizate click aici pentru detalii

ora exacta

avocat Timisoara avocati

cosuri cadou Gourmetgift

Contabilitate Constanta

service frigidere reparatii

Expert Contabil Constanta

Veggy.ro - vegan blog

Transport caini Anglia

Deblocari usi metalice

Asfaltari Bucuresti

magazin tigari electronice sibiu

lac de pescuit cluj

Info, blog

reparatie frigidere Bucuresti

Curs Valutar E-ziare.ro


 
Contact & Despre noi
Politica de confidentialitate
SMART financial - © Smart Press
gazduit de www.simpliq.ro


« click pentru a vizualiza toate articolele de la aceasta categorie
Tipareste acest articol Recomanda acest articol
Adaugat in data de 11-05-2015

Noul pahar de iaurt Kiss de la Danone, lansat oficial in Romania

Noul pahar de iaurt Kiss de la Danone, lansat oficial in Romania

Danone România, liderul pietei locale de iaurturi, schimbă ambalajele tuturor produselor sale în format „spoonable” prin lansarea unui nou pahar de iaurt: KISS – ce derivă din sintagma Keep It Simple & Safe – care va fi disponibil în magazine din toată tara începând din luna mai. Brandurile care vor beneficia de noul design si ambalaj sunt: Danone Natural, Activia, Danone Delicios, Danonino, Cremosso, Danone Disney, reprezentând aproape un sfert din piata de iaurturi. Totodată, Danone îmbunătăteste multe dintre retetele sale si aduce noi variante de iaurt pentru consumatori.

Noul pahar de iaurt beneficiază de un format deosebit, unic pe piata din România, brevetat de Danone, care este acum mult mai ergonomic, mai colorat si mai atractiv, fiind mai usor de identificat si diferentiat la raft de către consumatori. De asemenea, noul pahar are o bază rotundă care îl face mai prietenos si mai usor de folosit, astfel încât consumatorii să se poată bucura de produs până la ultima lingurită.

“ Cu o experientă de aproape 100 de ani în productia de iaurturi, asumând în fiecare zi misiunea de a aduce, zi după zi, sănătate prin alimente unui număr cât mai mare de oameni, Danone este recunoscut atât ca lider de piată, cât si ca exponent al celor mai avansate mijloace tehnice si manageriale, menite să asigure performantă, calitate superioară si sigurantă alimentară. În acelasi spirit de inovatie si deschidere către nevoile si preferintele consumatorilor, Danone a realizat cea mai recentă investitie în fabrica din Bucuresti. Aceasta inseamnă relansarea a jumătate din portofoliul său de produse într-un ambalaj îmbunătătit si mai aspectuos, concomitent cu reformularea inovativă a unora dintre produsele sale si o nouă  experientă pentru consumatori. Noul pahar KISS, un mix subtil de curaj si simplitate, este cea mai recentă inovatie a noastră si suntem bucurosi că România este prima tară din estul Europei în care Danone o implementează”, declară Dieter Schulz, Director General Danone Europa de Sud Est.



Danone este producătorul cu cel mai mare si diversificat portofoliu de iaurturi, produsele sale adresând toti consumatorii, indiferent de vârstă si preferinte. Danone oferă de la formule foarte simple de iaurt alb ce au la bază doar lapte si fermenti, până la retete sofisticate aduse de gamele de răsfăt sau chiar solutii gata de consumat în momente specifice de consum, cum sunt iaurturile pentru micul dejun sau cele care pot fi servite ca gustare între mese. Iaurturile Danone produse în Romania au beneficiat în ultimii ani de îmbunătătiri constante la nivelul formulelor, astfel încât să răspundă noilor preferinte ale consumatorilor. Danone a lansat retete foarte simple, utilizează coloranti obtinuti din concentrate de suc de fructe si legume sau arome naturale, a introdus iaurturi cu mai multe straturi de gem de fructe.

Începând din mai, noul pahar KISS va contribui la diferentierea produselor Danone, schimbând în mod vizibil aproximativ un sfert din piata de iaurturi din România. Danone va organiza o serie de activări în magazinele din întreaga tară pentru a sublinia experienta nouă oferită consumatorilor de paharul KISS. În plus, schimbarea ambalajelor va fi anuntată printr-o campanie natională de comunicare.

Relansarea portofoliului Danone a presupus o investitie de 10 milioane de lei si a avut la bază modernizarea si implementarea unei tehnologii unice în fabrica Danone din Bucuresti.  Proiectul de relansare a portofoliului Danone a fost unul complex, implementarea acestuia derulându-se pe parcursul a 8 luni si implicând o echipă de 50 de oameni din zona de productie si zona tehnică. 

Fabrica Danone din Bucuresti este cea mai performantă fabrică Danone din Europa, procesând aproximativ 50 milioane de litri de lapte în fiecare an. si cum iaurtul bun are nevoie de lapte de cea mai bună calitate, Danone România a sprijinit activ dezvoltarea fermelor românesti prin derularea de programe dedicate în ultimii 10 ani. În total, de la intrarea pe piata din România compania a investit în operatiunile locale peste 340 de milioane de lei.

Danone este liderul pietei atât pe segmentul “iaurturi”, cu o cotă de piată de peste 50%, cât si pe cel se lactate proaspete. De asemenea, consumatorii români au ales Danone pe primul loc în topul calitătii iaurturilor de pe piata din România (conform studiului QUDAL - Quality medal realizat în 2015 de compania elvetiană ICERTIAS). Totodată, Danone a fost ales doi ani la rând drept iaurtul care oferă cel mai bun raport calitate/pret (potrivit raportului Best Buy Award pentru România, realizat de ICERTIAS, 2014/ 2015).

Danone România este lider de piată pe segmentul iaurturi. Compania are în portofoliu peste 90 de sortimente, realizate în majoritate în fabrica din Bucuresti, cu lapte proaspăt colectat de la fermierii români. Fabrica Danone din Bucuresti a produs local primele iaurturi în 1999, iar în prezent 1 din 2 iaurturi consumate în România poartă marca Danone.

Compania Danone România face parte din Grupul Danone, prezent în 140 de tări, detinând locul 1 în lume în fabricatia de produse lactate proaspete si locul 2 în lume în domeniul apelor minerale îmbuteliate si alimentatiei pentru bebelusi. Grupul DANONE a înregistrat în 2014 vânzări de peste 20 miliarde EURO.

Danone a facut primul pas pe piată în Barcelona încă din 1919, când Isaac Carasso a început să vândă primele iaurturi în farmacii, ca leac pentru infectiile intestinale, care afectau în special copiii.  Astăzi, divizia de lactate este puternic dedicată misiunii companiei de a aduce sănătate prin alimente unui număr cât mai mare de oameni si pune pe piată o gamă variată de produse lactate proaspete, gustoase si nutritive. Cele mai renumite mărci Danone includ iaurturi probiotice (Activia, Actimel), produse pentru copii (Danonino, Disney), iaurturi în stil grecesc, bogate în proteine (Oikos), mărci de răsfăt (Danette) si gamele Danone cu iaurt simplu si cu fructe, asa cum sunt în România Cremosso si Delicios.

.


 » Adauga comentariul tau Comentarii 
 
 
» adauga
« click pentru a vizualiza toate articolele de la aceasta categorie
Tipareste acest articol Recomanda acest articol

Recomanda aceasta pagina 
Daca considerati acest articol interesant il puteti recomanda unui prieten folosind formularul alaturat.
 


Newsletter SMARTfinancial


» reset
TVA
+TVA
» arhiva curs valutar