transport caini, transport catei, transport caini international, transport catei international, transport pisici, transport pisici international, transport animale, transport animale de companie, transport caini anglia, transport caini germania, transport caini olanda, transport caini franta, transport caini belgia, transport caini pret, transport pisici germania, transport pisici anglia, transport animale anglia, transport animale germania, transport caini romania
Curs Valutar 29-03-2024 4.6085 lei 4.973 lei

 



A fost lansat Catalogul Persoanelor Fizice Autorizate click aici pentru detalii

ora exacta

Inele de logodna

Imobiliare, real estate

cosuri cadou Gourmetgift

Laronef

Contabilitate Constanta

service frigidere reparatii

Expert Contabil Constanta

Servicii curatenie Cluj

Deblocari usi metalice

Asfaltari Bucuresti

lac de pescuit cluj

Info, blog

reparatie frigidere Bucuresti

Curs Valutar E-ziare.ro


 
Contact & Despre noi
Politica de confidentialitate
SMART financial - © Smart Press
Stocheaza documente in cloud


« click pentru a vizualiza toate articolele de la aceasta categorie
Tipareste acest articol Recomanda acest articol
Adaugat in data de 11-06-2015

PepsiCo devine sponsor oficial UEFA Champions League

PepsiCo devine sponsor oficial UEFA Champions League

PepsiCo anuntă încheierea unui parteneriat cu UEFA Champions League, prin care branduri emblematice precum Pepsi, Pepsi Max, Gatorade si Lay’s îsi unesc fortele cu prestigiosul turneu european.

Parteneriatul dintre PepsiCo si UEFA Champions League intră în vigoare la 1 iulie 2015, înainte de începerea sezonului 2015-2016. Principalele branduri incluse în programul de sponsorizare sunt Pepsi, Pepsi Max, Gatorade si Lay’s, iar ulterior se vor alătura programului si brandurile Doritos, Lipton si 7UP.

„Odată cu încheierea acestui parteneriat, relatia îndelungată a PepsiCo cu fotbalul de calitate ajunge la un nou nivel. UEFA Champions League este, fără îndoială, una dintre cele mai prestigioase competitii de fotbal din lume, cu mai mult de un miliard de fani care urmăresc meciurile în fiecare sezon. Prin urmare, acest parteneriat poate oferi oportunităti extraordinare pentru ambele părti. De-abia asteptăm să împărtăsim pasiunea noastră pentru fotbal cu fanii UEFA Champions League din Europa si din întreaga lume”, a declarat Ramon Laguarta, CEO PepsiCo Europa.

„Brandurile de băuturi răcoritoare si produse alimentare ale PepsiCo vor face echipă excelentă cu UEFA Champions League. Împreună, vom oferi fanilor fotbalului noi oportunităti de a se bucura de spectacol, alături de prieteni si familie.

Astfel, vom aduce uniunea dintre fotbal si divertisment la noi cote, iar pe măsură ce ne îndreptăm spre sezonul 2015-2016, fanii UEFA Champions League vor avea ocazia să trăiască experiente extraordinare pregătite de Pepsi, Pepsi Max, Gatorade si Lay’s. Rămâneti aproape!”, a mai adăugat acesta.

„Suntem încântati să urăm bun-venit PepsiCo între partenerii oficiali ai UEFA Champions League. PepsiCo este un partener cu adevărat global si ne bucurăm că vom putea oferi, împreună, experiente deosebite fanilor din toată lumea, beneficiind de experienta bogată a PepsiCo în marketing si entertainment”, a declarat Guy-Laurent Epstein, Marketing Director UEFA Events SA.

Finala Champions League este cel mai urmărit eveniment sportiv anual din lume. Finala de pe 6 iunie 2015 a fost difuzată în peste 200 de tări, ajungând la aproximativ 400 de milioane de telespectatori, cu o audientă live anticipată la 180 de milioane de fani. Sezonul UEFA Champions League se desfăsoară pe parcursul a 17 săptămâni, cumulând 145 de partide. În decursul unui sezon, Liga oferă mai mult de 110.000 ore de continut TV, iar audientele sunt semnificative la nivel regional si global, atingând 1.1 miliarde de telespectatori unici în toată lumea la fiecare meci transmis live.

Alături de pasiunea pentru fotbal, PepsiCo are o traditie îndelungată în sustinerea ligilor sportive de talie mondială, dezvoltând experiente antrenante si programe de marketing inovatoare pentru fani. Printre aceste parteneriate se numără: National Basketball Association (NBA), National Football League (NFL), National Hockey League (NHL), Major League Baseball, Indian Premier League si International Cricket Council.


În România, Pepsi împreună cu Academia de fotbal Gheorghe Hagi si-au luat un angajament fată de viitorul fotbalului românesc, sustinut prin platforma Next 11 - Echipa Viitorului. Aceasta îsi propune să ofere conditiile optime de pregătire generatiilor viitoare de jucători de top în fotbalul international prin investitia din prezent în tinerii cu potential. Pepsi este primul si cel mai consecvent sustinător al proiectului Next 11.

.


 » Adauga comentariul tau Comentarii 
 
 
» adauga
« click pentru a vizualiza toate articolele de la aceasta categorie
Tipareste acest articol Recomanda acest articol

Recomanda aceasta pagina 
Daca considerati acest articol interesant il puteti recomanda unui prieten folosind formularul alaturat.
 


Newsletter SMARTfinancial


» reset
TVA
+TVA
» arhiva curs valutar