transport caini, transport catei, transport caini international, transport catei international, transport pisici, transport pisici international, transport animale, transport animale de companie, transport caini anglia, transport caini germania, transport caini olanda, transport caini franta, transport caini belgia, transport caini pret, transport pisici germania, transport pisici anglia, transport animale anglia, transport animale germania, transport caini romania
Curs Valutar 28-03-2024 4.5892 lei 4.971 lei

 



A fost lansat Catalogul Persoanelor Fizice Autorizate click aici pentru detalii

ora exacta

Inele de logodna

Imobiliare, real estate

cosuri cadou Gourmetgift

Laronef

Contabilitate Constanta

service frigidere reparatii

Expert Contabil Constanta

Servicii curatenie Cluj

Deblocari usi metalice

Asfaltari Bucuresti

lac de pescuit cluj

Info, blog

reparatie frigidere Bucuresti

Curs Valutar E-ziare.ro


 
Contact & Despre noi
Politica de confidentialitate
SMART financial - © Smart Press
Stocheaza documente in cloud


« click pentru a vizualiza toate articolele de la aceasta categorie
Tipareste acest articol Recomanda acest articol
Adaugat in data de 13-04-2016

Producatorul local de lactate Unilact Transilvania – 50% din cifra de afaceri din 2015 a fost generata de exporturi

Producatorul local de lactate Unilact Transilvania – 50% din cifra de afaceri din 2015 a fost generata de exporturi

Unilact Transilvania, unul dintre principalii producători 100% autohtoni de brânzeturi sub brandurile De la Ferma si Pachet de Acasă, cu fermă proprie în judetul Alba, a înregistrat anul trecut un avans cu peste 16% al cifrei de afaceri, la peste 14 milioane de lei (3,15 milioane de euro) si mizează în acest an pe o majorare cu cca. 20% a business-ului. În plus, compania se asteaptă si la o crestere a exporturilor cu aprox. 40% în 2016.

„Scăderea TVA-ului, lărgirea echipei de vânzări, investitiile realizate si noile parteneriate de peste granite au avut un impact pozitiv în business-ul companiei anul trecut. Astfel, cifra de afaceri înregistrată a ajuns la peste 14 milioane de lei (3,15 milioane de euro), cu 16% mai mare comparativ cu 2014 când am raportat un business de 11,9 milioane de lei (2,7 milioane de euro)”, a declarat Marius Bîcu, Managing Partner al Unilact.

Potrivit afirmatiilor sale, compania a comercializat, în 2015, un volum de 790 tone de produse, în crestere cu circa 70% fată de anul anterior, iar profitul s-a situat la 1,8 milioane de lei (peste 355.000 euro). 

În acest moment, Unilact comercializează pe piata locală si externă, sub brandurile Pachet de Acasă si De la Ferma, brânză de burduf, telemea cu lapte de capră, telemea cu lapte de oaie, brânză proaspătă de vaci, smântână, cascaval. Produsele companiei sunt prezente, pe plan local, în toate orasele importante din România, peste 53% fiind vândute în hipermarketuri, 19% - în zona de HoReCa, 18% - în micile magazine de proximitate, 8%  în supermarketuri, iar 2% în magazinele tip cash & carry.

Exporturile – cca. 50% din business-ul Unilact

În 2015, Unilact a raportat si o crestere cu 87% a exporturilor comparativ cu anul anterior.

Astfel, dacă în 2014, exporturile companiei s-au situat la 3,2 milioane de lei si 255 tone, în 2015, acestea au ajuns la peste 6 milioane de lei si 465 tone de produse.

„Anul trecut, exporturile au reprezentat 47% din business-ul companiei, principalele piete de desfacere pentru produsele noastre fiind Italia, Spania, Anglia si Belgia. În termeni de volum, anul trecut am exportat peste 300 tone de brânzeturi peste hotare, iar cele mai cumpărate produse au fost brânza telemea  si brânza de burduf”, a mai spus Marius Bîcu.

Acesta a subliniat că brânzeturile Pachet de Acasa si De la Ferma sunt exportate si în Germania, Franta, Danemarca, Olanda, Cipru si Luxemburg.

„Având în vedere că brânza telemea de vacă si brânza de burduf nu au un echivalent în tări precum Spania, Italia, Anglia sau Belgia, si, mai mult, sunt prezente la raft cu un pret corect, acestea sunt cumpărate cu regularitate. La export mai ajung si smântana, cascavalul si brânza proaspătă de vaci”, explică Marius Bîcu.
Acesta a subliniat, de asemenea, că brandul Pachet de Acasă a raportat cele mai mari vânzări în străinătate – aproximativ 55% din totalul anului trecut.

„Clientul traditional din străinătate al gamei Pachet de Acasă este românul muncitor, care a plecat din tară ca să economisească. Nu este, neapărat, un consumator de produse premium ca pret, însă caută si apreciază calitatea, asa că îsi poate potoli dorul de casă cu brânzeturi mai accesibile, dar bune, sub brandul Pachet de Acasă”, a adăugat Marius Bîcu.

Pentru anul în curs, având în vedere investitiile realizate în eficientizarea capacitătii de productie si noii distribuitori atrasi în Germania si Marea Britanie, compania estimează cresterea ponderii exportului până la 55% din veniturile Unilact.

Planurile Unilact în 2016 – afaceri si exporturi mai mari

În ceea ce priveste planurile pentru anul în curs, compania a bugetat un avans cu 20% al business-ului, la cca. 16,8 milioane de lei, dar si un avans al exporturilor cu cca. 40%.

În plus, compania vizează stabilirea de noi parteneriate, atât pe plan local cât si extern, si cresterea exporturilor până la 55% din business, fată de 47% în 2015. În termeni de volum, Unilact mizează pe vânzări mai mari cu 15%, la peste 900 tone.

De asemenea, pentru acesta an, compania are în plan noi investitii în dezvoltarea fermei pe care o detine si în eficientizarea fabricii de brânzeturi.

Unilact Transilvania este unul dintre principalii producători locali de produse lactate, detinând o unitate de productie de produse lactate, o fermă si peste 1.000 hectare de teren agricol în localitatea Unirea din judetul Alba. Compania este un business de familie care a fost înfiintat în 1994, conducerea fiind preluată de Marius Bîcu, fiul fondatorului, în 2002.

În prezent, fabrica Unilact Transilvania procesează zilnic 15.000 de litri de lapte, iar 25% din materia primă necesară este asigurată de propria fermă, care adăposteste 900 de oi, respectiv 370 de bovine.

Unilact Transilvania produce si distribuie sub brandurile Pachet de acasă si De la Ferma, brânză de burduf, telemea cu lapte de capră, telemea cu lapte de oaie, brânză proaspătă de vaci, smântână si cascaval.

.


« click pentru a vizualiza toate articolele de la aceasta categorie
Tipareste acest articol Recomanda acest articol

Recomanda aceasta pagina 
Daca considerati acest articol interesant il puteti recomanda unui prieten folosind formularul alaturat.
 


Newsletter SMARTfinancial


» reset
TVA
+TVA
» arhiva curs valutar