transport caini, transport catei, transport caini international, transport catei international, transport pisici, transport pisici international, transport animale, transport animale de companie, transport caini anglia, transport caini germania, transport caini olanda, transport caini franta, transport caini belgia, transport caini pret, transport pisici germania, transport pisici anglia, transport animale anglia, transport animale germania, transport caini romania
Curs Valutar 29-03-2024 4.6085 lei 4.973 lei

 



A fost lansat Catalogul Persoanelor Fizice Autorizate click aici pentru detalii

ora exacta

Inele de logodna

Imobiliare, real estate

cosuri cadou Gourmetgift

Laronef

Contabilitate Constanta

service frigidere reparatii

Expert Contabil Constanta

Servicii curatenie Cluj

Deblocari usi metalice

Asfaltari Bucuresti

lac de pescuit cluj

Info, blog

reparatie frigidere Bucuresti

Curs Valutar E-ziare.ro


 
Contact & Despre noi
Politica de confidentialitate
SMART financial - © Smart Press
Stocheaza documente in cloud


« click pentru a vizualiza toate articolele de la aceasta categorie
Tipareste acest articol Recomanda acest articol
Adaugat in data de 10-12-2013

Rezultatele studiului GfK National Brands & Private Labels Drivers

Rezultatele studiului GfK National Brands & Private Labels Drivers

Heidi deține prima poziție printre mărcile de bunuri de larg consum în a căror calitate românii au cea mai mare încredere, conform studiului GfK National Brands & Private Labels Drivers. A doua marcă din clasament este Santal, urmată de Zewa. Pozițiile a patra și a cincea sunt ocupate de Granini și de Bel Vita.

Top cele mai de calitate branduri din FMCG

1 Heidi

2 Santal

3 Zewa

4 Granini

5 Bel Vita

Studiul GfK National Brands & Private Labels Drivers analizează cinci piloni în funcție de care consumatorii români cumpără produse de larg consum și le diferențiază de restul jucătorilor din piață: notorietatea mărcii, capacitatea lor de a face consumatorul să se simtă bine, încrederea în calitate, tradiția mărcii și raportul bun calitate/ preț.

Notoritatea se referă la prezența și disponibilitatea brandului, la varietatea sortimentației, la noutăți și lansări de produse, la campaniile de comunicare, dar și la felul în care acesta interacționează sau dialoghează cu consumatorii săi. A face consumatorii să se simtă bine vorbește despre abilitatea mărcii de a oferi acestora o mai bună calitate a vieții, armonie, un statut care să îi mulțumească și bucurie.

Încrederea într-o marcă se traduce prin calitate și tradiție, elemente esențiale în decizia de cumpărare.

“Ce este o marcă? Toate ideile, amintirile și sentimentele care se nasc în noi de fiecare dată când ne gândim la un anumit brand. Atunci când aceste asociații mentale fac respectivul produs sau serviciu mai relevant, mai interesant sau mai convingător decât pe cele ale competitorilor, acestea creează valoare.

Iar valoarea mișcă produsele de pe raft. În plus, continua optimizare a portofoliilor și poziționarea corectă a brandurilor în segmentul potrivit de preț și cu atributele care răspund unei nevoi reale a consumatorilor sunt cele mai bune strategii de diferențiere”, afirmă Gabriela Luca, Market Strategy Advisor GfK România.

În topul privind încrederea în calitatea mărcii, Heidi se diferențiază foarte puternic în special pe atributele privind încrederea deplină pe care consumatorii o au în această marcă și prin faptul că satisface așteptări foarte înalte. Următoarele două clasate se diferențiază pe atributele de calitate excelentă și încrederea mai mare pe care consumatorii o au în ele în comparație cu alte mărci.

A doua componentă importantă în construirea încrederii este esența mărcii, înțeleasă ca fiind o marcă cu tradiție, legendară, pe care consumatorii o cunosc de o lungă perioadă de timp. La acest capitol, Coca-Cola și Pepsi dețin primele poziții, urmate de Kinder, Joe și Jacobs.

Mărcile private sunt prezente de mai puțină vreme pe piață, de aceea ele încă nu se diferențiază în termeni de tradiție sau de notorietate a mărcii. Se poziționează însă în top pentru caracteristicile care se referă la raportul bun calitate / preț. Cele două mărci private pe care le regăsim în top cinci pe acest pilon sunt Pilos și Promienna.

Studiul GfK National Brands & Private Labels Drivers a fost realizat online pe 1.000 de respondenți și au fost investigate individual 100 de mărci de produse la larg consum. În total, 7.500 de evaluări de mărci au fost obținute. Selectia mărcilor a fost realizată pentru toate segmentele de preț (premium, mainstream, economic, mărci private cu valoare adăugată și mărci private din segmentul economic). Culegerea datelor a fost făcută în octombrie 2013.

.


 » Adauga comentariul tau Comentarii 
 
 
» adauga
bwfbcloqkm
Introduceti mesajul ...
pmgdvtvdef
Introduceti mesajul ...
yqrggbluqh
Introduceti mesajul ...
ljfkzfwcwf
Introduceti mesajul ...
« click pentru a vizualiza toate articolele de la aceasta categorie
Tipareste acest articol Recomanda acest articol

Recomanda aceasta pagina 
Daca considerati acest articol interesant il puteti recomanda unui prieten folosind formularul alaturat.
 


Newsletter SMARTfinancial


» reset
TVA
+TVA
» arhiva curs valutar