transport caini, transport catei, transport caini international, transport catei international, transport pisici, transport pisici international, transport animale, transport animale de companie, transport caini anglia, transport caini germania, transport caini olanda, transport caini franta, transport caini belgia, transport caini pret, transport pisici germania, transport pisici anglia, transport animale anglia, transport animale germania, transport caini romania
Curs Valutar 29-03-2024 4.6085 lei 4.973 lei

 



A fost lansat Catalogul Persoanelor Fizice Autorizate click aici pentru detalii

ora exacta

Inele de logodna

Imobiliare, real estate

cosuri cadou Gourmetgift

Laronef

Contabilitate Constanta

service frigidere reparatii

Expert Contabil Constanta

Servicii curatenie Cluj

Deblocari usi metalice

Asfaltari Bucuresti

lac de pescuit cluj

Info, blog

reparatie frigidere Bucuresti

Curs Valutar E-ziare.ro


 
Contact & Despre noi
Politica de confidentialitate
SMART financial - © Smart Press
Stocheaza documente in cloud


« click pentru a vizualiza toate articolele de la aceasta categorie
Tipareste acest articol Recomanda acest articol
Adaugat in data de 18-07-2016

RES, lider in tehnologizarea spatiilor de lucru digitale, a intrat pe piata din Romania

RES, lider in tehnologizarea spatiilor de lucru digitale, a intrat pe piata din Romania
 Alte stiri la aceasta categorie

RES, lider international în crearea, automatizarea si securizarea spatiilor de lucru digitale, a intrat pe piata din România prin deschiderea unui centru de Research & Development în Bucuresti. Anuntul a fost făcut de CEO-ul RES, Al Monserrat.

RES oferă solutii de digital workspace pentru un număr de peste 2.500 de companii din întreaga lume, printre care Hyundai, ING si Intuit, are birouri în tări din Europa si din Statele Unite ale Americii si este formată dintr-o echipă internatională care numără 330 de angajati. Pentru solutiile de securitate si pentru aplicatiile pe care le dezvoltă, în principal pentru companii care activează în domeniul sănătătii, al serviciilor financiare si în sectorul public, RES colaborează cu parteneri de încredere, precum IBM, Microsoft si Citrix.

„Pentru că ne străduim în permanentă să excelăm în industria noastră, această extindere internatională ne oferă acces la talente astfel încât să accelerăm dezvoltarea celor mai bune solutii. Ziua de astăzi este una de referintă pentru RES: subliniază atât angajamentul nostru în a furniza solutii pe care clientii nostri le vor iubi, cât si dorinta de a le oferi oportunităti specialistilor în IT din Bucuresti”, a declarat Al Monserrat, CEO RES.

La rândul ei, Alina Sandru, Director Software Engineering Operations Romania, a explicat că este încântată să reprezinte o companie ca RES pe piata din România, pentru că îmbină profesionalismul unui producător de software recunoscut la nivel mondial cu atmosfera de familie. „Aici, în România, suntem o echipă unită, cu oameni pasionati de tehnologie.

Este acel mediu de lucru în care te simti în largul tău încă din prima zi. Întreg departamentul de Engineering al RES dezvoltă cu pasiune produsele care ajung, ulterior, să fie premiate si recunoscute drept cele mai bune în domeniul de digital workspace”, a adăugat Alina Sandru.

Centrul din Bucuresti numără peste 40 de angajati si, până la sfârsitul anului, RES vrea să-si mărească echipa din România. RES caută software developeri pentru pozitii de.NET software developer, C# Sustaining Engineer, Tester si Automation Tester care să dezolte următoarea generatie de tehnologii digitale si mobile destinate spatiului de lucru.

RES a fost premiată de compania americană de consultantă si cercetare în IT Gartner cu distinctia „Cool Vendor of the Year” în anul 2015 pentru RES ONE Service Store si a fost numită recent în Olanda, pentru al doilea an consecutiv, „Great Place to Work”.
 
RES îsi extinde prezenta la nivel mondial
 
Pe lângă centrul din Bucuresti, RES a deschis, săptămâna trecută, unul si în Boston, Massachusetts, ambele birouri fiind axate exclusiv pe cercetare si dezvoltare. Extinderea în Europa si în Statele Unite ale Americii îi permite RES să accelereze inovatia si să livreze solutii pentru tehnologizarea spatiului de lucru digital.
 
De la numirea lui Perry Smith în functia de Senior Vice President of Engineering, RES si-a sporit investitiile în cercetare si în dezvoltare, astfel încât să facă fată cerintelor unui portofoliu de clienti care se află într-o continuă crestere în 27 de tări.
 
„După ce am analizat mai multe regiuni, a devenit clar că Bucuresti si Boston sunt locatiile perfecte datorită talentelor prezente acolo. Sunt încântat să le urez acestor profesionisti bun-venit în echipa RES si astept cu nerăbdare să realizăm lucruri mărete împreună”, a declarat si Perry Smith, Senior Vice President of Engineering în cadrul RES.

Prin intermediul solutiilor pe care le dezvoltă, RES reinventează locul de muncă si ajută echipele IT să transforme spatiile de lucru digitale în unele sigure, automatizate si concentrate pe nevoile angajatilor. RES le furnizează departamentelor de IT instrumentele de care au nevoie ca să proiecteze, să construiască si să controleze fiecare aspect legat de activitătile specifice unei companii prin servicii intuitive si sigure.

Alina Sandru are o experientă de peste zece ani în companii multinationale si, în ultimii patru ani, a detinut pozitii executive în organizatii specializate în software development. În 2011, s-a alăturat TechTeam Akela în pozitia de HR Manager si, după ce a fost preluată de Stefanini, a ocupat functia de Operations/Account Manager în cadrul companiei braziliene. A absolvit Facultatea de Psihologie din cadrul Universitătii Bucuresti, a urmat masteratul Managementul Resurselor Umane în cadrul scolii Nationale de Studii Politice si Administrative (SNSPA) si are un atestat în Predictive Index Analytics. De anul trecut, este Director - Software Engineering Operations Romania si conduce centrul de Research & Development din Bucuresti, format din peste 40 de software developeri.

Bob Janssen este fondatorul RES si detine, totodată, si functia de CFO al companiei. A fondat RES în anul 1999, după ce a lucrat în mai multe departamente de IT si a identificat nevoia înfiintării unei companii care să vină cu solutii pentru crearea, automatizarea si securizarea spatiilor de lucru digitale. A avut un rol esential în crearea produselor emblematice ale RES, precum RES Workspace Manager (acum RES ONE Workspace) si RES Automation Manager (acum RES ONE Automation), lansate în anul 1999, respectiv 2005. Detine o diplomă în Computing Business de la Universitatea de stiinte Aplicate Fontys.

Al Monserrat a devenit CEO al RES în aprilie 2015, după o carieră de cincisprezece ani în cadrul companiei Citrix Systems. Anterior, a detinut functii executive în cadrul Grupului Innovex care, mai târziu, a fost achizitionat de către Citrix si Accenture. Al Monserrat detine un MBA de la Universitatea din Texas si un BS în Computer Science de la Universitatea din Miami.

.


« click pentru a vizualiza toate articolele de la aceasta categorie
Tipareste acest articol Recomanda acest articol

Recomanda aceasta pagina 
Daca considerati acest articol interesant il puteti recomanda unui prieten folosind formularul alaturat.
 


Newsletter SMARTfinancial


» reset
TVA
+TVA
» arhiva curs valutar