In curand, pe 15 si 19 noiembrie 2013, Echipa Nationala de Fotbal a Romaniei va disputa doua partide de baraj pentru accesul la Campionatul Mondial de Fotbal 2014, programat in Brazilia in perioada 12 iunie - 13 iulie.
Dincolo de a fi un eveniment fotbalistic, Campionatul Mondial de Fotbal este un eveniment... economic. Un astfel de eveniment mondial care atrage atat de multi oameni (in special la TV si pe internet) este un prilej perfect pentru industria de marketing si publicitate. O vara cu fotbal inseamna pentru multe industrii cifre mai mari, vanzari mai mari.
Pentru mediul economic din Romania, o prezenta mult speranta la Campionatul Mondial de Fotbal 2014 va insemna mai mult interes al romanilor in cadrul acestui eveniment. Pe scurt, mai multi telespectatori, mai multi cititori de ziare, mai multi oameni care vor urmari zilnic meciul zilei la televizor.
Mai multa bere, mai multe seminte, mai multe vanzari in baruri si cluburi, mai multe vanzari in magazine de toate felurile (de la hipermarketuri la magazine mici), mai multe televizoare performante vandute. In general, consum mai mare. Toata lumea va avea de castigat de pe urma activarii de consumatori, mai ales intr-o perioada in care majoritatea retailerilor se plang de inghetul consumului.
Nici industria de pariuri sportive nu va sta departe de jocurile economice: biletele zilei vor fi la mare cautare, partidele jucate de Romania vor atrage un numar record de pariori in agentiile clasice de pariuri, dar si pe internet. Fara indoiala, va fi aglomeratie, atat fizic in mediul offline, cat si pe serverele site-urilor dedicate.
Astfel, la partidele de baraj programate pe 15 si 19 noiembrie 2013 nu vor sta cu sufletul la gura doar pasionatii de fotbal, ci si cei din mediul economic. Multe companii din Romania vor afla, la finalul zilei de 19 noiembrie 2013, cat de bine le va merge in anul 2014....