„Acum sunt pe +” este campania de comunicare a unei game complet noi de ambalaje lansată de Pepsi. De-a lungul timpului, Pepsi si-a obisnuit consumatorii cu inovatii curajoase, iar acum adaptează local platforma globală Live for now, printr-o nouă linie pentru piata locală: 1,25 l, 1,75 l, 2,25 l si 2,75 l. Platforma „Acum sunt pe +” beneficiază de o campanie integrată de comunicare, ce are ca personaje principale patru tineri care-si spun povestea pe coloana sonoră creată de DeMoga Music, special pentru Pepsi.
Pepsi aduce o inovatie importantă în categoria în care activează, adaptându-si ambalajele la ocaziile cheie de consum ale categoriei de cola. Mai mult, Pepsi are acum o nouă identitate vizuală – prin forma, designul si culoarea ambalajelor, iar etichetele noii linii de ambalaje comunică fiecare ocazie de consum.
„Este o campanie care porneste de la o analiză îndelungată a obiceiurilor de cumpărare si consum. Modul în care am construit comunicarea îi are în centru pe tinerii care vor să trăiască clipa, să fie îndrăgostiti, să fie cu gasca, să se distreze la petreceri cu prietenii. De aici până la ideea campaniei pe+ nu a mai fost decât un pas, si 250 ml extra în sticlele Pepsi”, explică Adriana Nestoriuc, Group Brand Manager CSD, PepsiCo România.
„Prin noile sticle Pepsi am reusit să găsim măsura potrivită pentru fiecare moment de consum al zilei, răspunzând unor nevoi concrete ale tinerilor.
Fiecare moment are acum un ambalaj Pepsi dedicat: de la petreceri neplănuite, la după-amieze linistite, de la zile alături de persoana iubită, la clipe de care te bucuri doar tu; oricare ar fi ocazia, Pepsi este alături de tine”, adaugă Adriana Nestoriuc.
Gama Pepsi „pe +” beneficiază de o campanie de comunicare ce include spoturi TV, executii în magazine si OOH, având în centru gasca Pepsi. În fiecare spot Pepsi putem vedea tinerii români în ipostazele lor din viata de zi cu zi: cum trăiesc fiecare moment la maximum, cum se bucură de întâlnirile cu prietenii, de petreceri si de momentele în doi.
PepsiCo oferă cel mai extins portofoliu mondial de mărci de produse alimentare si băuturi, incluzând 19 linii de produse diferite care generează fiecare mai mult de 1 miliard de dolari în vânzări anuale. .