Vara incepe cu fotbal, caci Brazilia gazduieste editia 2014 a Campionatului Mondial de Fotbal. Romanii sunt deja pregatiti pentru meciuri live zi de zi, iar lumea publicitatii si multe alte ramuri economice asteapta aceasta perioada de luni bune, punandu-si mari sperante intr-o accelerare a consumului, pe fondul pasiunii pentru fotbal.
Dincolo de sport, Campionatul Mondial de Fotbal din Brazilia inseamna bani si o intreaga economie care va rula in aceasta perioada. Majoritatea brandurilor care se promoveaza in prezent s-au aliat deja cu fotbalul si cu Brazilia, pentru a fi cat mai aproape de atentia consumatorilor. Este de asteptat ca volumul de publicitate sa creasca in aceasta perioada si - mai important - volumul de bani adus de aceasta publicitate si mai ales volumul de beneficii pentru companii, beneficii traduse in vanzari.
Industria pariurilor sportive este pregatita de asemenea de asaltul pasionatilor de fotbal, site-uri precum http://www.e-pariuri.ro/biletul-zilei/ oferind deja multe sfaturi si resurse utile celor care vor dori sa-si incerce norocul la pariurile sportive online, incercand sa mizeze pe biletele zilei.
Este de asteptat ca acest Campionat Mondial de Fotbal sa fie cel care genereaza cei mai multi bani online de pana acum, in istoria evenimentelor sportive.
In primul rand, in acest mediu al pariurilor sportive, casele de pariuri online vor inregistra probabil cele mai mari incasari de pana acum, mai ales in tari precum Romania, unde industria online s-a dezvoltat accelerat abia in ultimii ani. Cei care vor paria pe biletul zilei vor putea accesa internetul direct de le dispozitivele mobile (tablete si smartphone-uri in special), procesul de pariere fiind extrem de simplu si comod.
Apoi, comertul online in sine va avea mult de castigat, caci magazinele online care comercializeaza produse precum televizoare sau alte electronice asteapta vanzari insemnate tocmai datorita implicarii active a pasionatilor de sport in acest mega-eveniment fotbalistic de talie mondiala.
Cam tot ceea ce inseamna retail se "leaga" in aceasta perioada de Campionatul Mondial de Fotbal, pentru a se promova cat mai natural, in masura in care consumatorii sunt atenti la tot ceea ce are legatura cu CM 2014 din Brazilia. Pe langa industria pariurilor sportive care este afiliata natural fotbalului prin biletele zilei promovate pe siteuri ca http://www.e-pariuri.ro/biletul-zilei/ in prezent vedem tot felul de branduri ce se promoveaza in context: supermarketuri, aparate de ras, chipsuri, seminte de floarea soarelui, software, magazine de IT&C, benzinarii, sucuri si multe, multe altele..