Finala UEFA Champions League este transmisă de Dolce Sport, pentru prima dată în România, în format 3D. Finala celei mai importante competitii fotbalistice inter-cluburi la nivel european este transmisă în direct, în format 3D, în cadrul unui eveniment organizat pentru clientii Romtelecom.
Evenimentul va avea loc sâmbătă, 25 mai, la Cinema City Cotroceni. Joi, 23 mai, vor fi anuntati cei 50 câstigători dintre clientii Romtelecom care s-au înscris la concursul desfăsurat pe pagina de Facebook a Dolce Sport.
Finala UCL poate fi urmărită în direct, de acasă, de toti clientii Dolce Sport, atât în format HD si SD, cât si în format 3D de către cei care detin televizoare 3D full si decodoare HD. De asemenea, finala va putea fi vizionată si de către clientii NexGen care detin abonamente de televiziune digitală. Aceasta transmisiune 3D este un experiment unic pentru Romtelecom, care va dura pe parcursul a peste 3 ore, în care se va desfăsura finala UCL si va putea fi urmărită pe canalul creat special si exclusiv pentru acest eveniment, denumit Dolce Sport 3D.
În cea de-a sasea finală desfăsurată pe Wembley Stadium se întâlnesc anul acesta, pentru prima dată în această fază a competitiei, două echipe germane: Borussia Dortmund si Bayern Munchen. În semifinale ele au eliminat marile favorite Real Madrid si FC Barcelona.
Spotul TV dedicat finalei UCL, disponibil aici, transmite pasiunea, bucuria, actiunea, drama si suspansul marii finale. Microbistii care vor participa la evenimentul în format 3D vor avea parte si de un decor care îi va face să trăiască atmosfera incendiară de pe Wembley Stadium, ca si cum s-ar afla în tribune.
Prin acest eveniment, Dolce Sport îsi continuă promisiunea facută românilor de a le oferi continut sportiv de cea mai bună calitate, spectacol adevărat si o experientă TV memorabilă.
Cu o expertiză de peste 80 de ani pe piata românească de telecomunicatii, Romtelecom este unul dintre cei mai reprezentativi operatori la acest moment. La finalul primului trimestru al acestui an, Romtelecom a raportat peste 4,7 milioane de abonamente în portofoliu, pentru servicii de televiziune, internet în bandă largă si voce, precum si solutii complexe de business ICT.
Dolce Sport, televiziunea de sport a Romtelecom, este prezenta pe piată din 2010 si si-a obisnuit clientii cu un continut de calitate si exclusiv, transmis si pe canalele Dolce Sport 2 (cu emisie permanentă), 3 si 4 (cu emisie temporară). .