La Gala Effie Awards 2013, Bogdan Naumovici si Laurentiu Semeniuc s-au urcat de două ori pe scenă, pentru a ridica trofeele de aur în două categorii râvnite de toată industria: Băuturi Alcoolice-Bere si Sustained Success, categoria care premiază performanta în vânzări pe o perioadă de cel putin 3 ani. Ambele premii au fost singurele acordate la respectivele categorii.
“Mă bucur mult pentru premiile luate, din două motive: primul, că am câstigat singurul trofeu acordat în categoria Bere, o categorie care comunică intens, cu multi jucători importanti si de o competitivitate extremă. Al doilea motiv este recunoasterea obtinută pentru cei 3 ani de campanii Ciuc, care demonstrează că teama marketerilor care cred că publicul reactionează doar la argumente rationale, legate de produs este nejustificată. Iată că, de 3 ani încoace, Ciuc câstigă premii de eficientă cu o campanie asa cum se făceau pe vremuri la bere: fun, competitivă, îndrăzneată, care nu te înnebuneste vorbind despre malt, hamei, apă fără parabeni sau alte moaste sfinte la care se închină marketerii berari de rit nou.” a declarat Bogdan Naumovici, managing partner al agentiei 23.
Partener si el în 23 Communication Ideas, Laurentiu Semeniuc a completat: “Ne-am pozitionat mereu ca un shop de idei, nu de ore facturabile, care rezolvă probleme de business prin solutii de comunicare. De aceea, premiile care recunosc eficienta solutiilor noastre pentru business sunt cele mai importante pentru noi. Nu ne lăudam cu cât de haioase sau trăznite sunt solutiile noastre, ci cu ce rezultate produc, asa cum se vede foarte lesne pe noul nostru site, agentia23.ro”.
.