transport caini, transport catei, transport caini international, transport catei international, transport pisici, transport pisici international, transport animale, transport animale de companie, transport caini anglia, transport caini germania, transport caini olanda, transport caini franta, transport caini belgia, transport caini pret, transport pisici germania, transport pisici anglia, transport animale anglia, transport animale germania, transport caini romania
Curs Valutar 24-05-2025 4.4541 lei 5.055 lei

 



A fost lansat Catalogul Persoanelor Fizice Autorizate click aici pentru detalii

ora exacta

Velicios.ro - vegan, plant based

Imobiliare, real estate

cosuri cadou Gourmetgift

Inele de logodna

Contabilitate Constanta

Reparatii frigidere - Opris Adrian PFA

Expert Contabil Constanta

Servicii curatenie Cluj

Asfaltari Bucuresti

lac de pescuit cluj

Info, blog

reparatie frigidere Bucuresti

Curs Valutar E-ziare.ro


 
Contact & Despre noi
Politica de confidentialitate
SMART financial - © Smart Press
Stocheaza documente in cloud


« click pentru a vizualiza toate articolele de la aceasta categorie
Tipareste acest articol Recomanda acest articol
Adaugat in data de 11-06-2013

Doua premii Gold Effie pentru 23 Communication Ideas, la categoriile Bauturi Alcoolice-Bere si Sustained Success

Doua premii Gold Effie pentru 23 Communication Ideas, la categoriile Bauturi Alcoolice-Bere si Sustained Success

La Gala Effie Awards 2013, Bogdan Naumovici si Laurentiu Semeniuc s-au urcat de două ori pe scenă, pentru a ridica trofeele de aur în două categorii râvnite de toată industria: Băuturi Alcoolice-Bere si Sustained Success, categoria care premiază performanta în vânzări pe o perioadă de cel putin 3 ani. Ambele premii au fost singurele acordate la respectivele categorii.

“Mă bucur mult pentru premiile luate, din două motive: primul, că am câstigat singurul trofeu acordat în categoria Bere, o categorie care comunică intens, cu multi jucători importanti si de o competitivitate extremă. Al doilea motiv este recunoasterea obtinută pentru cei 3 ani de campanii Ciuc, care demonstrează că teama marketerilor care cred că publicul reactionează doar la argumente rationale, legate de produs este nejustificată. Iată că, de 3 ani încoace, Ciuc câstigă premii de eficientă cu o campanie asa cum se făceau pe vremuri la bere: fun, competitivă, îndrăzneată, care nu te înnebuneste vorbind despre malt, hamei, apă fără parabeni sau alte moaste sfinte la care se închină marketerii berari de rit nou.” a declarat Bogdan Naumovici, managing partner al agentiei 23.

Partener si el în 23 Communication Ideas, Laurentiu Semeniuc a completat: “Ne-am pozitionat mereu ca un shop de idei, nu de ore facturabile, care rezolvă probleme de business prin solutii de comunicare. De aceea, premiile care recunosc eficienta solutiilor noastre pentru business sunt cele mai importante pentru noi. Nu ne lăudam cu cât de haioase sau trăznite sunt solutiile noastre, ci cu ce rezultate produc, asa cum se vede foarte lesne pe noul nostru site, agentia23.ro”.

.


 » Adauga comentariul tau Comentarii 
 
 
» adauga
Yasin
Such a beautiful array of corolus. It seems several of us saw Monday as the day to post about colour my own effort was all based on crafts. Like you, feel pretty useless when it comes to knowing how to help Japanese in any practical way, it is just so overwhelming what has happened to them. Time to be thankful, yet again, for where we live.
« click pentru a vizualiza toate articolele de la aceasta categorie
Tipareste acest articol Recomanda acest articol

Recomanda aceasta pagina 
Daca considerati acest articol interesant il puteti recomanda unui prieten folosind formularul alaturat.
 


Newsletter SMARTfinancial


» reset
TVA
+TVA
» arhiva curs valutar