Evenimentele sportive majore atrag interesul pasionatilor de sport, ceea ce este speculat de intreaga industrie de marketing si publicitate. Astfel, in perioada competitiilor de anvergura, se lanseaza multe campanii publicitare asociate, multe concursuri si promotii ce tin direct de evenimentele sportive.
Companiile care sunt sponsori oficiali ai unor competitii (sau echipe) profita din plin de acest statut, marcand aceasta asociere cu preferintele consumatorilor. Publicitatea de acest gen este mai putin invaziva, caci cei pasionati de sport o considera mai placuta si mai informativa.
De acest lucru profita si industria pariurilor sportive. In acest caz, lucrurile sunt si mai simple: pentru cunoscatori, este de ajuns ca evenimentele sportive in sine sa fie promovate, caci acestia le asociaza implicit si cu posibilitatea de a paria. Astfel, pentru agentiile de pariuri sportive, mecanismele se misca singure, jucatorii vin si joaca daca exista evenimente indeajuns de atractive.
Competitiile europene de fotbal (in special Champions League) si competitiile internationale de fotbal unde participa reprezentativele nationale sunt cele mai asteptate de catre pasionatii de pariuri sportive, pe internet existand cote si alte informatii pe siteuri de specialitate.
Evenimentele sportive reprezinta cel mai bun instrument de promovare pentru pariurile sportive, iar industria de specialitate profita chiar si de pe urma altor reclame - de exemplu o banca sau un magazin de electrocasnice care se promoveaza alaturi de competitii sportive. Orice astfel de reclama sau informatie il reactiveaza pe jucatorul la pariuri sportive, caci el este o persoana indeajuns de pasionata incat sa revina mereu si sa-si transforme hobby-ul intr-o activitate regulata.
Pariurile online castiga tot mai mult teren in fata celor clasice, in ciuda faptului ca in marile orase numarul de agentii de pariuri sportive a crescut simtitor. Comoditatea oferita de accesul la internet de acasa sau chiar in miscare ii face pe tot mai multi pasionati de pariuri sa aleaga jocul online. Agentiile internationale, prezente si pe piata romaneasca prin site-uri in limba romana, au investit puternic in securitate, astfel ca riscul de incidente la plati online este mic, daca sunt respectate indicatiile generale pentru evitarea oricaror probleme.
Comertul electronic creste accelerat in Romania, iar cei care comanda produse sunt deja familiarizati cu sistemul de plati si accepta usor sa cumpere si servicii online, inclusiv sa isi activeze conturi pe site-urile de pariuri. Pentru cei care doresc sa treaca de la pariurile clasice offline la cele online, sfaturi si resurse pot fi descoperite pe site-uri informative precum www.e-pariuri.ro. Tot aici pot fi accesate oferte speciale si bonusuri consistente oferite de agentiile de pariuri online..