transport caini, transport catei, transport caini international, transport catei international, transport pisici, transport pisici international, transport animale, transport animale de companie, transport caini anglia, transport caini germania, transport caini olanda, transport caini franta, transport caini belgia, transport caini pret, transport pisici germania, transport pisici anglia, transport animale anglia, transport animale germania, transport caini romania
Curs Valutar 29-03-2024 4.6085 lei 4.973 lei

 



A fost lansat Catalogul Persoanelor Fizice Autorizate click aici pentru detalii

ora exacta

Inele de logodna

Imobiliare, real estate

cosuri cadou Gourmetgift

Laronef

Contabilitate Constanta

service frigidere reparatii

Expert Contabil Constanta

Servicii curatenie Cluj

Deblocari usi metalice

Asfaltari Bucuresti

lac de pescuit cluj

Info, blog

reparatie frigidere Bucuresti

Curs Valutar E-ziare.ro


 
Contact & Despre noi
Politica de confidentialitate
SMART financial - © Smart Press
Stocheaza documente in cloud


« click pentru a vizualiza toate articolele de la aceasta categorie
Tipareste acest articol Recomanda acest articol
Adaugat in data de 07-03-2016

Femeile au avut intotdeauna un Al 6-lea Simt - campanie Whirlpool Romania

Femeile au avut intotdeauna un Al 6-lea Simt - campanie Whirlpool Romania

În luna martie, Whirlpool România aduce în prim plan cel de-Al 6-lea Simt al femeilor, printr-o campanie care vorbeste despre experiente si emotii legate de femeile importante din vietile noastre: mama, sotia si bunica.

Campania îsi propune să ilustreze una dintre cele mai complexe tehnologii din industria electrocasnicelor, denumită Al 6-lea Simt, tehnologie proprie Whirlpool si să exemplifice ideea care a stat la baza dezvoltării acestui set de functii: electrocasnice care „intuiesc” ce are nevoie utilizatorul.

Actorii Marius Manole, serban Pavlu si Rares Andrici rememorează cu drag momentele în care mama, sotia sau bunica i-au surprins prin intuitia lor feminină, în cadrul unor materiale video realizate în colaborare cu echipa Mindopoly.

Pentru executiile campaniei, disponibile doar în magazinele Flanco, – cartoline răzuibile, afise si stickere pe produsele Whirlpool incluse în promovare – Whirlpool a apelat la ilustratoarea Keszeg Agnes, care semnează vizualurile de campanie. Personajul feminin care se regăseste în toate layout-urile este creat special pentru campanie si inspirat de zeita Whirlpool. Agnes a conceput si patru păpusi din portelan si materiale pretioase, “Zeite Whirlpool”, obiecte de colectie ce vor fi oferite ca premiu în campania Flanco, alături de vouchere Al 6-lea Simt.
           
Tot în ideea zeitelor Whirlpool, care reprezintă femeia modernă ce reuseste să “controleze” tehnologiile electrocasnicelor si să rezolve repede si eficient treburile casnice, campania include si un parteneriat cu Fabulous Muses - Diana Enciu si Alina Tanasă.

“Whirlpool este un brand care s-a inspirat întotdeauna din intuitia feminină, tehnologiile Al 6-lea Simt fiind create pentru a simplifica activitătile casnice”, a declarat Mioara Bolozan, Director de Marketing Whirlpool România. “Ne-am bucurat să putem dezvolta o campanie de suflet, prin care am dorit să propunem si altceva decât mecanisme de reduceri.

Ne-am dorit să celebrăm cu adevărat femeia în luna martie si suntem onorati că am putut coopta actori si ilustratori de exceptie, care au înteles demersul nostru”, a explicat Mioara Bolozan.

Campania “Femeile au avut întotdeauna un Al 6-lea Simt” se derulează în perioada 3 martie – 30 martie 2016 în toate magazinele Flanco. Vor fi disponibile peste 100.000 de cartoline cu premii speciale si reduceri în valoare de 200 de lei, 300 de lei si 500 de lei pentru cei care fac cumpărături în luna martie si aprilie.

Campania a fost concepută de agentia Antonescu PR & Consulting

Ilustratii: Keszeg Agnes

Productie video: Mindopoly

Scenariu: Ileana Răducanu

sedinte foto: Fabulous Muses 

Lider mondial în fabricarea si comercializarea electrocasnicelor de mari dimensiuni, Whirlpool Corporation a înregistrat în 2015 vânzări de 20,9 miliarde de dolari. Whirlpool Corporation are 100.000 de angajati si include 70 de centre de productie si cercetare în toată lumea. Compania comercializează mărcile Whirlpool, KitchenAid, Maytag, Consul, Brastemp, Amana, Bauknecht, Jenn-Air, Indesit, HotPoint si alte branduri importante pentru consumatorii din peste 170 de tări. În Europa, Orientul Mijlociu si Africa (EMEA) Whirlpool numără aproximativ 24.000 de angajati, cu o prezentă în peste 30 de tări si centre de productie în opt tări. Whirlpool EMEA este un segment operational al Whirlpool Corporation. Centrul European de Operatiuni al Whirlpool Corporation se află în Comerio, Italia.

.


« click pentru a vizualiza toate articolele de la aceasta categorie
Tipareste acest articol Recomanda acest articol

Recomanda aceasta pagina 
Daca considerati acest articol interesant il puteti recomanda unui prieten folosind formularul alaturat.
 


Newsletter SMARTfinancial


» reset
TVA
+TVA
» arhiva curs valutar