|
« click pentru a vizualiza toate articolele de la aceasta categorie |
|
|
Adaugat in data de 21-02-2014 |
foodpanda - campanie la metroul din Bucuresti
Alte stiri la aceasta categorie
foodpanda, platforma online pentru comenzi de mâncare sustinută de Rocket Internet, cel mai mare incubator de afaceri online din lume, a lansat o campanie amplă de indoor advertising la metroul din Bucuresti, prin care îsi propune să atragă atentia asupra faptului că nicio masă nu este optională, bucurestenii posesori de smartphone sau tablete putând să îsi comande mâncarea preferată rapid si simplu prin aplicatia foodpanda, disponibilă gratuit în AppStore si Google Play.
Campania foodpanda se desfăsoară în intervalul 17 februarie – 31 martie si constă în branding integral al intrării pe magistrala Unirii 2 si billboarduri amplasate în statiile Unirii 2, Universitate, Victoriei 1, Victoriei 2 si Aviatorilor. Investitia totală alocată campaniei de indoor advertising se ridică la aproximativ 30.000 euro.
Campania se adresează tuturor bucurestenilor posesori de device-uri mobile, tabletă sau smartphone cu sisteme de operare iOs sau Android, care îsi pot descărca gratuit aplicatia foodpanda, si comanda rapid si simplu felul de mâncare preferat. Toate panourile foodpanda afisate în statiile de metrou includ si un QR code universal, pentru iOs si Andoid, cu ajutorul căruia pot descărca pe loc aplicatia din Appstore sau Google Play.
“Mesajul campaniei este unul simplu, facem un call to action către toti bucurestenii utilizatori de smartphone, prea ocupati sau concentrati pe task-urile de la muncă, care sar regulat peste mesele zilei. Orice masă este importantă, iar aplicatia foodpanda este cel mai simplu si la îndemână instrument prin care îsi pot comanda felul sau meniul preferat. Nu trebuie decât să o descarce gratuit din Appstore sau Google Play si au acces imediat la o diversitate de meniuri oferite de peste 150 de restaurante din Bucuresti, toate pe o singură aplicatie”, declară Dan Macarie, Country Manager foodpanda România.
Reprezentantii foodpanda estimează o crestere de până la 50% a numărului de comenzi prin aplicatie, în perioada campaniei.
foodpanda. ro colaborează, în prezent, cu aproape 200 de restaurante din Bucuresti si Cluj-Napoca, fiind lider de piată pe sectorul platformelor online pentru comenzi de mâncare din România.
Fondată în 2012, foodpanda, împreună cu brandul afiliat hellofood, este grupul lider al platformelor online de comenzi de mâncare, activ în 37 de tări. Compania le oferă restaurantelor posiblitatea de a îsi aduce meniurile în mediul online, extinzându-si astfel baza de clienti. Pentru consumatori, grupul foodpanda/hellofood oferă un mediu online cu un larg spectru gastronomic, din care clientii pot alege utilizând atât platforma online, cât si aplicatia mobilă foodpanda, disponibilă gratuit în AppStore si Google Play; foodpanda se ocupă de procesarea comenzii si transmiterea acesteia către restaurant, care se ocupă de livrare.
foodpanda/hellofood operează în India, Thailanda, Indonezia, Pakistan, Singapore, Malaezia, Vietnam, Taiwan, Bangladesh, Kazahstan, Rusia, Polonia, Ucraina, Ungaria, România, Cehia, Slovacia, Bulgaria, Croatia, Brazilia, Mexic, Argentina, Chile, Columbia, Peru, Venezuela, Arabia Saudită, Iordania, Nigeria, Maroc, Kenya, Ghana, Senegal, Coasta de Fildes, Rwanda, Tanzania si Uganda..
|
|
» Adauga comentariul tau |
Comentarii |
|
|
« click pentru a vizualiza toate articolele de la aceasta categorie |
|
Recomanda aceasta pagina |
Daca considerati acest articol interesant il puteti recomanda unui prieten folosind formularul alaturat. |
|
|
|
|