Agentia românească independentă GAV si-a extins competentele în online prin alăturarea Arinei Udup în pozitia de Digital Strategist. Cu o experientă de 6 ani în digital sustinuti în cadrul Webstyler si Hyperactive, Arina consolidează echipa de strategie condusă de Alexandru Borsan. În cadrul GAV, Arina va fi responsabilă de dezvoltarea strategiilor de comunicare online pentru clientii din portofoliul agentiei si de business development pe zona digital.
„Ne bucurăm să o avem pe Arina alături, ea va aduce un plus de valoare prin expertiza sa relevantă pe digital. La nici doi ani de la extensia în online si noua pozitionare de content accelerator, GAV a dezvoltat o structură foarte puternică si competitivă - avem o super echipă, suntem premiati pentru campaniile noastre, clientii ne încredintează proiecte de digital de anvergură, iar procesul de dezvoltare continuă” - Lucian Georgescu, Managing Partner GAV.
Arina a absolvit Facultatea de Stiinte Politice, Administrative si ale Comunicării din cadrul Universitătii Babes-Bolyai din Cluj-Napoca, sectia Comunicare si Relatii Publice. Ulterior, a urmat la Bucuresti cursurile Scolii IAA, modulul 1. În activitatea profesională a dezvoltat proiecte pentru companii din domenii precum petrol si gaze, telecom, auto, healthcare si CSR, multe dintre ele premiate. În paralel, începând din 2010 Arina este membru al IAA Young Professionals.
Pe plan personal, Arina este pasionată de salsa, participă la festivaluri de dans, iar în timpul liber adoră plimbările cu bicicleta. Îi place să se implice în diverse proiecte si să interactioneze cu oameni interesanti.
GAV, agentie românească independentă, si-a început activitatea în anul 2003, împreună cu Atelierul de marketing cultural Balkanski, ambele fondate de Lucian Georgescu. Printre clientii si partenerii actuali ai GAV se numără: Allergan, Billa, Bosch, Edenred, Ewopharma, Intersport, Kwizda, Mercedes Benz, Newlook, Selgros, TIFF. GAV este membră Interpartners Worldwide - Independent Advertising Agencies Group.
Dincolo de palmaresul de premii pentru advertising clasic, agentia a obtinut următoarele premii pe digital: două Webstock pentru viralele „Mă-ta are cratimă” si „Cărti! Te fac neprost” si un Silver Effie pentru Raiffeisen Leasing – www.magazinuldeincredere.ro..