GolinHarris, una din retelele de relatii publice de top la nivel global, devine Golin. Schimbarea de nume apare la trei ani de la lansarea modelului g4, o matrice de organizare revolutionară, bazată pe modele si instrumente proprii, inovatoare, create special pentru a răspunde schimbărilor din industria de comunicare.
“Matricea g4 a reinventat modelul în care gândim si lucrăm în agentie”, spune Fred Cook, CEO Golin. “Nu mai suntem compania de acum trei ani si, cu sigurantă, nu mai suntem compania de acum 58 de ani, când Al Golin lansa primul nostru birou. Este timpul ca brandul nostru să reflecte cu adevărat ceea ce suntem.”
“Ne propunem să fim curajosi la fiecare pas”, adaugă Fred Cook. “Pentru noi, Go All In reprezintă atitudinea prin care le oferim clientilor nostri, în fiecare zi, cele mai importante informatii si cele mai îndrăznete idei, iar angajatilor nostri din toata lumea - cele mai frumoase oportunităti.”
Prima manifestare de tip Go All In este la Cannes, unde Golin lansează cea mai nouă cercetare despre relevanta de brand, pe scena principală a Palatului, duminică, 15 iunie, alături de celebrul actor David Hasselhoff. Acest moment este unic nu doar pentru Golin, ci pentru întreaga industrie de PR, pentru că este pentru prima dată în istorie când o agentie de PR deschide celebrul festival.
“Unul dintre principalele atribute ale companiilor de succes care trec testul timpului este dorinta de a se adapta schimbărilor din piată”, spune Al Golin, Presedinte si Fondator al agentiei.
“Pentru a rămâne relevanti, trebuie să îmbrătisăm dezvoltările din tehnologie si să împingem limitele creativitătii astfel încât să ne ajutăm clientii să fie mereu pe pozitie de învingători.”
„Modelul g4 a schimbat maniera de operare în agentie si modul în care suntem perceputi în industrie. Mai mult decât atât, cred că ne-a schimbat pe noi însine si modul în care ne raportăm la propriul nostru brand. Trecerea de la GolinHarris la Golin este mai mult decât o schimbare de nume, este o reflectare a ceea ce suntem astăzi: curiosi, curajosi, creativi si, mai ales, deschisi către schimbare pozitivă. De fapt, noi ne-am simtit tot timpul Golinisti, iar piata de multe ori ne-a perceput si ne-a strigat simplu: Golin”, declară Hortensia Năstase, Managing Partner Golin România.
Golin Romania este afiliată la una dintre cele mai valoroase retele internationale de PR, Golin Worldwide. Acesta este primul birou din Europa Centrală si de Est al companiei americane care detine în total 50 de birouri în America, EMEA si APAC.
Golin Romania este membră a grupului de companii din care mai fac parte Lowe&Partners, Initiative, BPN, SENIORHYPER, Mobile Works si Medic One si este multiplu premiată si finalistă la festivaluri locale si internationale precum ADC*RO, Cristal Festival, CSR Awards, European Excellence Awards, IPRA Awards, PR Award Romania, Sabre Awards, Webstock..