History, principalul produs din portofoliul liderului de piată în distributia canalelor de entertainment, A+E Networks UK, este cea mai urmărită televiziune factuală de către adultii din mediul urban, cu vârsta între 18 si 49 de ani1, din România.
HISTORY si-a consolidat pozitia pe piata din România printr-o serie de emisiuni de tip franciză, foarte populare la nivel international, precum “Asii amanetului” si “Colectia de la Count’s Kustoms”. Ambele seriale au adunat un număr foarte mare de fani si au atras un public mai tânăr pe HISTORY, generând o medie de vârstă a telespectatorilor de 38 de ani, cea mai scăzută medie dintre toate televiziunile factuale din România.
În octombrie 2013, HISTORY a difuzat si mult asteptata premieră a serialului “Vikingii”. Acesta a fost primul serial de tip dramă transmis de HISTORY, care a ajuns rapid numărul 1 în România. În cele opt săptămâni de difuzare, “Vikingii” a întrecut orice alt serial factual2, depăsind media slotului cu un impresionant procent de 93%.
Despre succesul HISTORY în România, Tom Davidson, Managing Director A+E Networks UK, mentionează: “Suntem foarte mândri de cresterea televiziunii în România si rămânem dedicati obiectivului de a aduce telespectatorilor români portofoliul nostru complet de programe de înaltă calitate. În plus, investim continuu în această piată si, ca urmare a succesului înregistrat anul trecut, plănuim să dezvoltăm si mai mult investitia din 2014.”
HISTORY a lansat un feed de transmisie localizat la începutul anului 2013, putând astfel asigura grile de programe personalizate pentru România.
Televiziunea HISTORY este disponibilă prin Digi, Romtelecom (DTH), UPC, iNES IPTV si Orange TV.
Statistici – rating:
In februarie 2013, HISTORY a aderat la ARMA.
Asii amanetului
Premiera seriei 8 din Asii amanetului a întrecut media de audientă a slotului cu 73%.
Media de vârstă: 33 ani - în timp ce media de vârstă a canalului este de 38 de ani.
Colectia de la Count’s Kustoms
Premiera celei de-a doua serii din Colectia de la Count’s Kustoms a întrecut media de audientă a slotului cu 74%.
Vikingii
Vikingii au înregistrat un rating de 0.42.
Premiera Vikingii a întrecut media de audientă a slotului cu +93%.
55% dintre telespectatori au reprezentat adulti din mediul urban, cu vârsta cuprinsă între 18 si 49 ani.
Sursă: TechEdge / Urban / 18-49 ani / Februarie 2013 - Ianuarie 2014.