|
« click pentru a vizualiza toate articolele de la aceasta categorie |
|
|
Adaugat in data de 01-04-2016 |
Profero, singura agentie din România premiata la IAC Awards 2016
Alte stiri la aceasta categorie
Profero este singura agentie din România premiată în cadrul editiei de anul acesta a competitiei internationale Internet Advertising Competition (IAC) Awards. Proiectul Spiderkids VR, dezvoltat pentru a promova expozitia “tesături periculoase” găzduită de Muzeul National de Istorie Naturală „Grigore Antipa”, i-a adus agentiei de digital premiul pentru „Cea mai bună aplicatie mobilă în domeniul educatiei”.
Pentru că publicul din România stie o multime de lucruri despre lumea arahnidelor fie prin prisma diverselor fobii sau datorită unor filme celebre, Muzeul Antipa si-a propus, prin intermediul unei expozitii de păianjeni si scorpioni vii organizată în perioada 26 februarie – 5 iulie 2016 (si mai apoi prelungită la cererea publicului până în septembrie), popularizarea acestor specii, care merită să fie cunoscute si respectate de publicul larg. Profero s-a alăturat acestei misiuni, asumându-si atragerea unui public tintă special – copiii – către aceste specii aparent înfricosătoare. Astfel, agentia a creat un joc de realitate virtuală (VR) prin care cei mai mici vizitatori au fost încurajati să intre pentru câteva minute în exoscheletul unor păianjeni sau scorpioni si să vadă viata prin ochii minusculi ai acestor arahnide. Teama s-a transformat în fascinatie în această lume virtuală, copiii având ocazia să simtă cum este să fii de 1000 de ori mai mic, cum poti merge pe pereti si cum un simplu dormitor poate părea o lume imensă ce asteaptă să fie explorată.
“Expozitiile cu animale vii, indiferent de speciile pe care le prezintă, sunt unele dintre cele mai iubite si dorite activităti publice temporare, fiind asteptate cu mare interes de către publicul vizitator. Astfel, anul acesta am ales să aducem în lumina reflectoarelor păianjeni si scorpioni vii si să facem cunoscute aceste creaturi minunate, arahnidele. Iar Profero ne-a sprijinit din plin în îndeplinirea acestui obiectiv. Desi au fost nevoiti să lucreze într-un interval de timp extrem de strâns, au înteles foarte bine care ne sunt nevoile si ce asteptări avem din partea lor. Ideile creative propuse nu doar că au îndeplinit standarde înalte din punct de vedere grafic, dar s-au dovedit a fi si eficiente, în numai trei săptămâni de la lansare, expozitia înregistrând un număr record de vizitatori”, a declarat Dr. Luis Ovidiu Popa, Director General, Muzeul “Grigore Antipa”.
“Cred că fascinatia copiilor pentru păianjeni ne-a făcut să gândim si să producem jocul. Frica începe să apară atunci când nu-ti poti explica rational ceva. Iar noi am vrut să le arătăm copiilor cât sunt de interesanti păianjenii, cum milioane de ani i-au transformat în aceste creaturi fascinante si am crezut că, odată cu întelegerea, o să vină si respectul. La final, am reusit să facem un joc asa cum ne-am fi dorit pentru noi si copiii nostri”, a spus Vasile Alboiu, Chief Creative Officer Lowe Group.
„Spiderkids VR este un proiect în care am crezut foarte tare că ar avea impact si ne-am pus la mintea copiilor pentru a întelege ce îi atrage si pentru a le înlătura teama de păianjeni si scorpioni. Premiul obtinut la IAC Awards reprezintă o validare a eforturilor noastre, a creativitătii si a inovatiei integrate în acest proiect, însă la baza succesului său a stat initiativa Muzeului “Antipa” de a promova într-un mod special aceste specii deosebite”, a adăugat Ana-Maria Ghiurcă, Client Service Director, MullenLowe Profero.
Juriul IAC Awards a fost impresionat de rezultatele proiectului: în doar două zile de activări, peste 200 de copii au interactionat cu aplicatia VR dezvoltată de Profero. Mai mult decât atât, expozitia „tesături periculoase” a fost vizitată de 43.000 de persoane.
Echipa Profero implicată în proiect a fost formată din: Vasile Alboiu (Chief Creative Officer, Lowe Group), Anca Masek (Art Director), Alin Mărghidanu (Copywriter) si Vlad Emandi (Flash Designer).
IAC Awards este o competitie internatională care are ca scop recunoasterea celor mai bune proiecte digitale din 96 de industrii si 9 formate digitale precum reclame online, video, mobile, newsletter, email si social media. Evenimentul este organizat, începând din anul 1999, de Web Marketing Association (WMA), o organizatie din SUA care include specialisti din domeniile publicitate, PR, design si marketing online.
Profero Bucuresti, afiliată la reteaua internatională MullenLowe Profero, este una dintre cele mai mari agentii de digital advertising din România, cu o echipă de 42 de specialisti si o expertiză de peste 8 ani în piată, atât cu branduri locale, cât si internationale.
Profero este parte a unuia dintre cele mai importante grupuri de comunicare de pe piată, Lowe România, din care mai fac parte Initiative, MullenLowe, Golin, Medic One si BPN. .
|
|
« click pentru a vizualiza toate articolele de la aceasta categorie |
|
Recomanda aceasta pagina |
Daca considerati acest articol interesant il puteti recomanda unui prieten folosind formularul alaturat. |
|
|
|
|