Compania Selgros România a fost premiată cu un Silver la categoria ”Film”, pentru spoturile "Jaful" şi "Călăreţii”, în cadrul Golden Drum 2013, una dintre cele mai importante competiții de publicitate.
Cele două spoturi fac parte din campania de comunicare „Selgros. Merită.” semnată de agenţia Propaganda, prima campanie integrată a lanţului de magazine cash & carry.
Lansată la finalul lunii aprilie, campania aduce companiei o nouă poziţionare –“tot ce contează, începând cu cea mai bună carne” – pornind de la unul dintre cele mai mari avantaje pe care Selgros le oferă clienţilor săi: carmangeriile proprii.
Pentru a comunica acest diferenţiator puternic, a fost creată platforma Selgros.Merită. în care vedeta este carmangeria, acompaniată întotdeauna de alte produse din oferta Selgros. Conceptul “Merită.” s-a declinat într-o campanie în care oameni diverşi, în situaţii diverse, sunt întrebaţi de ce s-ar duce până la Selgros pentru un produs pe care îl găsesc şi în altă parte. Execuţiile creative oferă oamenilor motive pentru care să vină la Selgros, plecând de la motivul principal – carmangeria proprie.
Campania a fost comunicată pe mai multe canale media, de la TV la OOH, tranzit (branding autobuze), radio, digital, social media şi PR.
”Echipa Selgros a primit vestea cu multă bucurie, mai ales că este primul trofeu de acest fel câştigat de Selgros România. Un premiu la acest de festival ne confirmă faptul că, împreună cu agenţia, am reuşit să găsim o cale foarte bună de a face cunoscute românilor avantajele Selgros. Campania le comunică motivele pentru care merită să vină la Selgros, pornind de la carmangeriile proprii şi până la servicii excelente:portofoliu bogat şi diversificat, calitate înaltă, la preţuri avantajoase” spune Pia Krauss, Marketing Manager Selgros Romania.
“Premiul de anul acesta vine ca o confirmare a unui adevăr în care noi credem, acela că cele mai bune campanii, cele care atrag atenţia unor jurii atât de importante cum este cel de la Golden Drum, le faci şi datorită deschiderii clientului, datorită relaţiei de parteneri, nu de client-agenţie, pe care reuşeşti să o stabileşti cu clientul. Selgros este un astfel de client, deschis, receptiv, care înţelege că eficienţa şi creativitatea unei campanii merg foarte bine împreună. Credem în astfel de clienţi şi suntem fericiţi că avem ocazia să ne bucurăm împreună pentru astfel de premii” spune Adrian Tuluca, Managing Director, Propaganda..