De peste 40 de ani, DERO poartă o fărâmā de România în numele său. În tot acest timp a adus beneficiile vieţii moderne în casele românilor prin inovaţiile sale, fără să uite de unde vine şi ce nume poartă.
DERO e mândru că aparţine acestor meleaguri şi de respectul românilor care l-au numit anul acesta printre cele mai mari 10 mărci românesti. DERO spală cu drag pentru hainele curate-curate, pline de prospeţimea care te însoţeşte mult, mult timp. Şi cu drag de prospeţimea firii curate româneşti.
În luna octombrie, DERO a lansat campania “Spală româneşte”, care îşi propune să readucă în prim-plan spiritul şi tradiţiile româneşti într-o manieră inedită. Prin înscrierea codului promoţional de pe pachetul de detergent DERO, consumatorii pot câştiga zilnic o maşină de spălat Arctic, un alt brand cu tradiţie în România.
Campania va fi comunicată în toate mediile, TV, radio, presă scrisă, online, dar şi instore, unde consumatorii vor avea posibilitatea să câştige prin loterie la finalul campaniei ii tradiţionale româneşti şi instant CD-uri cu muzică din folclor, sau produse DERO.
Campania se va derula în perioada 1 octombrie - 30 noiembrie.
Iile ce vor fi oferite premiu sunt lucrate manual de meşteşugari din Muntenia, Oltenia, Moldova şi Transilvania şi transmit prin ţesătura lor istoria României de veacuri. De asemenea, în spoturile TV şi radio, Loredana Groza reinterpretează în stilul caracteristic melodia Ciuleandra a Mariei Tănase.
“Spală româneşte” este campania unui brand care în cei peste 40 de ani de existenţă şi-a onorat, prin fiecare campanie, identitatea. Suntem români, avem obiceiuri şi tradiţii frumoase, moştenite de generaţii şi este datoria noastră să le transmitem mai departe.
Prin această iniţiativă, DERO, unul dintre cele mai longevive branduri româneşti, ȋşi propune să reamintească românilor care sunt valorile autentice şi să contribuie la creşterea mândriei naţionale.”, a declarat Dan Oprescu, Brand Building Director, Unilever South Central Europe.
Cu ocazia lansării campaniei “Spală româneşte”, toţi angajaţii Unilever au purtat ii tradiţionale în semn de susţinere a inițiativei DERO..