THE PRACTICE a fost desemnata Eastern Europe Consultancy of the Year, in cadrul galei de premiere EMEA SABRE Awards 2013, desfasurata la Barcelona. Este pentru prima data cand o agentie romaneasca de relatii publice primeste aceasta recunoastere la nivel international.
The Holmes Report, organizatorul SABRE Awards, a acordat titlul Consultancy of the Year pentru 19 categorii regionale, dupa ce finalistii categoriilor au fost selectati din randul celor 200 de companii participante in cadrul Consultancy Report Card din regiunea EMEA.
In motivarea facuta publica pe Holmes Report, Paul Holmes, cel mai apreciat analist de relatii publice din lume si CEO The Holmes Report Group, a mentionat: „(...) Agentia a realizat campanii care au fost remarcate dincolo de granitele Romaniei (…), campanii care au subliniat calitatea muncii creative de pe piata romaneasca si talentul unor companii ca THE PRACTICE de a livra idei mari, indraznete, integrate.”
THE PRACTICE a primit aseara si trofeul categoriei „Automotive”, castigand GOLD Sabre Award pentru campania “Renault Romania cauta si premiaza 100 de ambasadori ai valorilor olimpice!”, realizata pentru Renault Romania. Campania a comunicat parteneriatul intre Renault si Comitetul Olimpic si Sportiv Roman, cu ocazia Jocurilor Olimpice 2012, ducand mai departe spiritul olimpic, de la sportivi la oamenii obisnuiti, si identificand 100 de ambasadori ai valorilor olimplice in viata de zi cu zi.
Monica Jitariuc, Managing Director THE PRACTICE, a declarat: „A fost o seara extrem de emotionanta si plina de satisfactii la Barcelona! Trofeul pentru Eastern Europe Consultancy of the Year este o mare onoare pentru noi, ca agentie, dar si pentru industria romaneasca de PR. Multumim Gabrielei Lungu pentru ca acest trofeu este incununarea a tot ceea ce a creat la THE PRACTICE! Multumim clientilor nostri pentru increderea acordata, acest trofeu le apartine si lor!”.
„In spatele fiecaruia dintre aceste trofee sta multa munca si o echipa ambitioasa, dornica mereu de performanta. Titlul de „Eastern Europe Agency of the Year” e un titlu care cantareste greu in palmaresul THE PRACTICE, iar campania Renault, deja multipremiata si la nivel local, dovedeste inca o data ca o strategie desteapta, o doza mare de creativitate, implementare impecabila si rezultate excelente sunt toate ingredientele necesare pentru a crea campanii „de premiu”, a declarat la randul sau Oana Bulexa, Managing Director THE PRACTICE.
Premiile SABRE Awards sunt recunoscute drept cea mai prestigioasa competitie dedicata industriei de relatii publice. Cu o traditie de peste un deceniu in Europa, Africa si Orientul Mijlociu, acestea premiaza cele mai strategice, creative si eficiente campanii. in cadrul editiei din 2013 a premiilor SABRE s-au inscris un numar record de 2.400 de lucrari din EMEA. Lista completa a castigatorilor EMEA SABRE Awards din acest an poate fi accesata aici.
Cu o abordare integrata asupra comunicarii, THE PRACTICE depaseste in competente si activitate munca unei agentii clasice de relatii publice. Axata puternic pe rezultate prin creativitate, compania este o prezenta constanta pe podiumurile competitiilor de profil, fiind in prezent Agentia Est-Europeana de Consultanta a Anului, Agentia Anului in Romania (titlu detinut si in 2009), prima agentie de PR din Romania premiata la Cannes Lions (Silver PR Lion in 2010), singura agentie romaneasca detinatoare a unui Grand Prix la o competitie internationala de PR (EMEA SABRE in 2008) sau a trofeului Global Sabre Awards (in 2011 si 2012). Compania se claseaza totodata pe locul 13 in lume in clasamentul general al celor mai creative agentii de PR (conform Creative Index 2012 realizat de The Holmes Report).
THE PRACTICE este parte din Leo Burnett Group, din care mai fac parte Leo Burnett&Target, Starcom MediaVest, iLeo, 23 Communication Ideas, Digital Star, The Geeks, 2Parale, 8team si Breeze Mobile. Pe plan international, agentia este partenerul strategic al MSLGroup, reteaua de relatii publice din Publicis Groupe. .