|
« click pentru a vizualiza toate articolele de la aceasta categorie |
|
|
Adaugat in data de 16-04-2014 |
UniCredit Tiriac Bank - noua platforma de comunicare Restartam Romania
Alte stiri la aceasta categorie
UniCredit Tiriac Bank si UniCredit Consumer Financing lanseaza o noua campanie pentru „Creditul de Realizari Personale”, parte a noii platforme de comunicare a bancii: „Restartam Romania”.
Aceasta este prima campanie integrata sub noua platforma adresata segmentului de Retail si a fost elaborata impreuna cu agentia McCann Erickson Romania.
Campania a fost lansata pe data de 10 aprilie 2014, prima executie din cadrul acesteia fiind un spot TV manifest, urmat de doua spoturi tactice care puncteaza oferta de produs si cu care UniCredit Tiriac Bank si UniCredit Consumer Financing vin in sustinerea mesajului.
UniCredit Tiriac Bank si UniCredit Consumer Financing, alaturi de agentia de creatie McCann Erickson Romania si-au propus o redefinire a perceptiei despre finantarea prin „credit de nevoi” a proiectelor personale, in concordanta cu evolutiile economice din jurul nostru. In ultimii 5 ani, in contextul crizei, cei mai multi dintre romani s-au concentrat pe acoperirea nevoilor, a necesitatilor si au amanat poate proiectele personale de viitor si alte investitii care le-ar fi adus bucurie si un sentiment de realizare.
„Noi credem ca atat piata financiara, cat si consumatorii sunt azi mai maturi si mai bine adaptati noii realitati economice. Avem incredere ca le putem oferi clientilor finantari la costuri avantajoase, care sa ii ajute sa prospere sau sa isi indeplineasca dorintele fara a periclita pe viitor stabilitatea bugetului familiei”, a declarat Gauthier van Weddingen, CEO UniCredit Consumer Financing.
Comunicarea campaniei va fi realizata in mediile TV si online in perioada 10 aprilie – 25 mai 2014.
„Ii indemnam pe oameni sa reia proiectele la care poate au renuntat cu cinci ani in urma. Sa aiba curajul de a visa din nou si de a crede in aspiratiile realiste, care le pot aduce beneficii de viitor. Consideram ca este timpul sa vorbim din nou despre realizari si impliniri. Sa privim mai departe de nevoile si grijile de zi cu zi. Sa ne gandim la punerea in practica a unor proiecte de viitor. De aceea produsul „Credit de Nevoi Personale” s-a transformat in „Credit de Realizari Personale”. Datele economice au inceput sa arate semne de revigorare. Noi nu pretindem ca este simplu, dar credem ca este momentul sa reasezam lucrurile pe baze mai sanatoase. In pofida provocarilor pe care le cunoastem cu totii, consideram ca impreuna putem inspira schimbari pozitive. Putem sa „Restartam Romania”. Aceasta este noua platforma de comunicare a bancii si umbrela sub care vom dezvolta campanii viitoare de Retail”, a concluzionat Anca Nuta, director Identitate & Comunicare, UniCredit Tiriac Bank.
Creditul de Realizari Personale fara ipoteca de la UniCredit Consumer Financing are DAE pornind de la 10,5% si poate fi accesat pentru perioade de maximum 5 ani. Suma contractata poate fi de cel mult 90.000 de lei.
Pentru un Credit de Refinantare fara ipoteca in valoare totala de 45.000 lei pe 24 luni: dobanda anuala variabila de 10,00% (ROBOR la 3 luni + 6,92%), comision de analiza dosar 0 lei, comision lunar de administrare credit 0 lei, valoarea ratei 2.076,5 lei (pentru rate egale, in calculul ratei nefiind inclusa asigurarea de viata optionala), valoarea totala platibila 49 836,5 lei, DAE 10,5%.
Dintre avantaje:
Comisionul de analiza dosar si comisionul de administrare credit sunt 0
Clientii pot opta pentru un pachet de asigurare de via?a facultativa cu acoperire complexa: deces din orice cauza, invaliditate, incapacitate temporara de munca si somaj (conform conditiilor din contractul de asigurare)
Aprobare rapida
Venit minim accesibil. De exemplu, este de 450 lei pentru un credit cu o valoare maxima de 17.500 lei
Se accepta o gama larga de venituri: diurna, venituri navigatori, chirii, drepturi de autor, dividende, rente viagere, etc
Echipa McCann Erickson Romania care a contribuit la aceasta campanie este formata din: Creative Partner - Adrian Botan, Creative Director - Andres Vergara, Head of Strategy- Diana Ceausu, Client Service Director - Dana Hogea, Copywriter - Cristina Calota, Copywriter - Catalin Stanciu, Art Director - Ionut Coanda, Strategic Planner - Ileana Serban Parau, Senior Account Manager - Laura Aldea, Account Executive - Loredana Ulceluse, Chief Growth Officer - Beatrice Iftimi, Head of AV Production - Tiberiu Munteanu, AV Producer - Alexandru Platon.
Echipa UniCredit Tiriac Bank: Director Identitate & Comunicare - Anca Nuta, Team Leader Marketing Retail - Raluca Clej, Marketing Officer - Anca Popa. Din partea UniCredit Consumer Financing: Head of Marketing & Product Development - Raluca Zamfirache, Marketing Officer - Laura Maxim.
Spotul TV a fost realizat cu ajutorul casei de productie MITRA Film, al studio-ului de postproductie ABIS Film, regizorului Anton Groves si DOP Michael Brierley. Vocea ii apartine realizatoarei de televiziune Irina Pacurariu.
UniCredit Tiriac Bank este parte a grupului UniCredit, banca europeana de top. In Romania, UniCredit Tiriac Bank este una dintre principalele institutii financiare, oferind servicii si produse de inalta calitate pentru cei aproximativ 600.000 de clienti activi, prin intermediul a 188 sucursale. Banca isi propune sa mentina permanent clientul in centrul activitatilor sale, sa fie un partener cu care se lucreaza usor si sa fie o parte activa a comunitatilor in care isi desfasoara activitatea.
Grupul UniCredit este prezent pe piata din Romania si prin intermediul UniCredit Leasing Corporation, UniCredit Insurance Broker, Pioneer Asset Management, UniCredit Consumer Financing si UniCredit Business Integrated Solutions (UBIS).
McCann Erickson Romania este agentia care contribuie cel mai mult la creşterea afacerilor clientilor sai, consolidand dezvoltarea pe termen lung a brandurilor, conform AdMarket 2008. Agentia se ghideaza dupa principiul fondatorului sau, Harry McCann: “O agentie se dezvolta mai repede daca se concentreaza mai degraba pe creşterea business-ului clientilor decat a propriului business”. Astfel, McCann Erickson are relatii de parteneriat îndelungate cu unele dintre cele mai importante companii de pe piata: The Coca-Cola Company, Nestlé, Vodafone, L’Oréal, GM-Opel, MasterCard Europe, Tnuva. Din grupul de comunicare McCann WorldGroup Romania fac parte agentiile McCann Erickson, Momentum, Universal McCann, McCann PR şi MRM Worldwide. La nivel international, este parte a McCann WorldGroup – una dintre cele mai puternice retele de advertising cu birouri în 205 oraşe din 132 de tari. .
|
|
» Adauga comentariul tau |
Comentarii |
|
|
« click pentru a vizualiza toate articolele de la aceasta categorie |
|
Recomanda aceasta pagina |
Daca considerati acest articol interesant il puteti recomanda unui prieten folosind formularul alaturat. |
|
|
|
|