Cabral si Puya revin în noua campanie „Lay’s are o super miză, bani în pungă si-n valiză!”, continuând colaborarea începută cu brandul PepsiCo anul trecut. Campania are cea mai mare valoare a premiilor puse în joc de Lay’s până acum, iar Cabral si Puya sunt protagonistii spotului. Cei doi realizează împreună o adaptare inedită a hitului „Bagă bani”, oferind de fapt detalii consumatorilor despre cum pot câstiga premiile puse în joc.
„Asa cum ne-am obisnuit deja, Puya si Cabral surprind perfect spiritul brandului Lay’s si în noul spot, iar colaborarea cu ei este o plăcere pentru noi. Ne-am propus, prin hitul „Bagă bani” interpretat de cei doi în varianta Lay’s, să comunicăm consumatorilor într-un mod amuzant si antrenant despre premiile extrem de atractive oferite în campanie. Acest tip de campanie este deja o traditie pentru Lay’s, iar anul acesta premiile totale ating cea mai mare valoare din istoria Lay’s în România: 1.350.000 lei”, spune Alina Imbrea, Marketing Manager Snacks East Balkans, PepsiCo.
În cadrul campaniei „Lay’s are o super miză, bani în pungă si-n valiză!”, sunt lansate pe piată peste 600.000 de pungi norocoase, prin care consumatorii vor avea surpriza plăcută de a câstiga bani pe loc.
De asemenea, acestia pot câstiga o valiză de 10.000 de lei pe zi, timp de 35 de zile.
Înscrierile în promotie au loc în perioada 20 ianuarie – 20 martie, iar tragerile la sorti ale câstigătorilor celor 35 de valize vor avea loc zilnic, din 15 februarie si până pe 21 martie. Lay’s va oferi zilnic, prin tragere la sorti, 10.000 de lei celor care trimit prin SMS la 1858 sau înscriu pe site-ul www.valizaLays.ro codul găsit pe ambalajele de Lay’s.
Campania este sustinută prin spoturi TV, promovare radio, online, social media, OOH (care va contine si un proiect special în pasajul de la Piata Universitătii) si PR.
PepsiCo oferă cel mai extins portofoliu mondial de mărci de produse alimentare si băuturi, incluzând 19 linii de produse diferite care generează fiecare mai mult de 1 miliard de dolari în vânzări anuale..