|
« click pentru a vizualiza toate articolele de la aceasta categorie |
|
|
Adaugat in data de 29-03-2016 |
Visa sarbatoreste parteneriatul cu Jocurile Olimpice prin campania Inima olimpicului
Alte stiri la aceasta categorie
Cu numai sase luni înainte de Jocurile Olimpice de la Rio 2016, Visa Europe lansează campania “Inima olimpicului”, sărbatorind 30 de ani de când este sponsorul oficial pentru servicii de plăti al celui mai mare eveniment sportiv la nivel global si singurul card acceptat în parcul olimpic.
Clipul video al campaniei, regizat de Juan Cabral, multiplu premiat la prestigioase festivaluri internationale de advertising, are în prim plan un atlet care se pregăteste pentru a participa la Jocurile Olimpice. Spotul descrie călătoria pe care acesta o parcurge, atât în viata personală cât si prin antrenamentele zilnice, până la momentul culminant – competitia olimpică. Scenele din viata de zi cu zi sunt intercalate cu imagini si sunete ale bătăilor inimii, pentru a crea o paralelă cu brand-ul Visa care se află în “inima” ecosistemului de plăti. La fel ca inima atletului, Visa functionează mereu, oricând este nevoie. Clipul poate fi vizualizat aici.
Versiuni ale clipului video create special pentru campanie vor rula pe o serie de platforme, precum Facebook, Twitter, YouTube. Totodată, spotul va fi prezentat în sălile de cinema din Marea Britanie, precum si din România.
În cadrul aceleiasi campanii, Visa desfăsoară o serie de promotii si activări prin care posesorii de carduri Visa pot ajunge la cea de-a XXXI-a editie a Jocurilor Olimpice de la Rio. Românii care plătesc până la sfârsitul lunii aprilie 2016 cumpărăturile realizate în magazine sau online cu un card Visa intră automat în cursa pentru câstigarea unei excursii la Jocurile Olimpice de la Rio 2016.
De asemenea, în România campania are o abordare integrată, cu componente ATL - promovare TV (PRO TV, Eurosport), în reteaua Cinema City, outdoor, online în publicatii cu profil sportiv si în social media, BTL - promovare prin canalele băncilor si PR.
„Campania europeană Visa «Inima Olimpicului» este amplificată în România prin diverse executii creative adaptate formatelor speciale, spre exemplu video OOH, cinema, Facebook, shopping mall media, dar si printr-o promotie la nivel national, prin care un fericit utilizator de card Visa va avea ocazia unica de a ajunge la Jocurile Olimpice de la Rio din august. Campania promotională se desfăsoară între 15 martie si 30 aprilie si este implementată cu suportul si sustinerea băncilor membre Visa din România”, a declarat Mădălin Nitis, Manager Marketing si Comunicare pentru România, Croatia, Slovenia, Visa Europe.
“Implicarea Visa în miscarea olimpică, Comitetele Olimpice Nationale si atletii, fiecare în parte, au contribuit la succesul continuu al Jocurilor Olimpice. În calitate de sponsor olimpic, Visa Europe poate aduce fanii mai aproape de inima Jocurilor Olimpice de la Rio. Visa este în inima ecosistemului de plăti – sistemul nostru nu se opreste niciodată, functionează oricând si oriunde este nevoie. La fel ca atletii care vor participa la Jocurile Olimpice din această vară, Visa este mereu în miscare si gata de actiune. Acest film este o celebrare a acestei sinergii”, a declarat Gary Twelvetree, Executive Director, Brand & Central Marketing, Visa Europe.
Visa Europe este o companie de tehnologii de plată detinută si operată de băncile membre si alti furnizori de servicii de plăti din 38 de tări din Europa.
Visa Europe este în centrul ecosistemului de plăti, furnizând servicii si infrastructură care permit milioanelor de consumatori, companii si guverne din Europa să facă plăti electronice. Membrii săi sunt responsabili de emiterea cardurilor, înscrierea comerciantilor si stabilirea comisioanelor pentru posesorii de carduri si comercianti. Totodată, Visa Europe este cel mai mare procesator de tranzactii din Europa, responsabil de procesarea a peste 18 miliarde de tranzactii anual.
În Europa, există peste 500 de milioane de carduri Visa si 1 € din fiecare 6€ cheltuiti este pe un card Visa. Cheltuielile totale realizate pe cardurile Visa depăsesc 2.000 miliarde de euro, în timp ce cheltuielile efectuate la POS reprezintă 1.500 miliarde de euro.
Începând cu anul 2004, Visa Europe a devenit independentă de Visa Inc. si este înregistrată în Marea Britanie, cu licentă exclusivă, irevocabilă si perpetuă în Europa. Ambele companii actionează în parteneriat pentru a facilita plătile cu Visa la nivel global, în peste 200 de tări. .
|
|
« click pentru a vizualiza toate articolele de la aceasta categorie |
|
Recomanda aceasta pagina |
Daca considerati acest articol interesant il puteti recomanda unui prieten folosind formularul alaturat. |
|
|
|
|