transport caini, transport catei, transport caini international, transport catei international, transport pisici, transport pisici international, transport animale, transport animale de companie, transport caini anglia, transport caini germania, transport caini olanda, transport caini franta, transport caini belgia, transport caini pret, transport pisici germania, transport pisici anglia, transport animale anglia, transport animale germania, transport caini romania
Curs Valutar 21-05-2025 4.5188 lei 5.0848 lei

 



A fost lansat Catalogul Persoanelor Fizice Autorizate click aici pentru detalii

ora exacta

Velicios.ro - vegan, plant based

Imobiliare, real estate

cosuri cadou Gourmetgift

Inele de logodna

Contabilitate Constanta

Reparatii frigidere - Opris Adrian PFA

Expert Contabil Constanta

Servicii curatenie Cluj

Asfaltari Bucuresti

lac de pescuit cluj

Info, blog

reparatie frigidere Bucuresti

Curs Valutar E-ziare.ro


 
Contact & Despre noi
Politica de confidentialitate
SMART financial - © Smart Press
Stocheaza documente in cloud


« click pentru a vizualiza toate articolele de la aceasta categorie
Tipareste acest articol Recomanda acest articol
Adaugat in data de 28-02-2008

AdBreak: eficienta versus creativitate in publicitatea online

AdBreak: eficienta versus creativitate in publicitatea online

Pe 4 martie 2008, ora 19:30, va avea loc a 31-a editie AdBreak, un eveniment IQads, prezentat de Orange. De aceasta data, evenimentul va incerca sa trateze cel mai vechi "versus" din istoria publicitatii in mediul online, implicand in discutie 3 actori: directori ai regiilor de vanzari, reprezentanti ai agentiilor de web/interactive si bloggeri. Dragos Novac, antreprenor, va modera cele trei sesiuni de discutie ale acestei editii si va sta de vorba cu cei 10 invitati, dupa cum urmeaza.

Despre cum se imparte piata de publicitate online in 2008, vor vorbi directorii a doua dintre cele mai importante regii: Calin Rotarus, Online Sales Director ARBOmedia, Val Voicu, Director Executiv AdEvolution. Dupa o prezentare a impartirii bugetelor pietei in 2007, vor incerca sa traga concluzii despre eforturile de intelegere a complexitatii publicitatii online pe care trebuie sa le faca spenderii, dar si despre incercarile publisherilor de a oferi un spatiu atractiv de gazduire a noilor forme de publicitate.

Discutia are loc in contextul in care AdEvolution si Realitatea.Catavencu au fuzionat in ceea ce priveste vanzarea de publicitate online, iar ARBOmedia a inceput vanzarea de spatii pentru Hi5.

"Sub deviza "As crea, dar nu ma lasa clientul", vom incerca sa raspundem la intrebarea Creativitatea agentiilor de web/interactive - realitate sau pretentie? in partea a doua, alaturi de cateva dintre cele mai mari agentii de web/interactive. Bogdan Nitu, General Manager Webstyler, Dorin Boerescu, General Manager Hyperactive, Mihai Fanache, General Manager Ninespices, Adrian Alexandrescu, One-to-One Communications Director, OgilvyOne, vor arata concret la AdBreak care sunt proiectele cu care ei se mandresc si care sunt limitele impuse de clienti si de propriile resurse pentru dezvoltarea unor campanii asa cum isi doresc", spun organizatorii.



In dilema "nu vor ei sa cumpere sau n-avem noi ce vinde?", se va trata subiectul "Publicitate pe bloguri - pending sau ongoing?" cu diversi factori de raspundere in procesul de vanzare. "Il avem invitat pe de o parte pe Zoso aka Vali Petcu, cel popular blogger din Romania, atat din punct de vedere al traficului, cat si al notorietatii. De partea agentiilor de publicitate, se va afla Alex Borsan, Account Manager Cohn & Jansen | Ashley & Holmes, care a lucrat la implementarea campaniei Audi A4 pe bloguri, pentru a ne vorbi despre tratativele preliminare duse cu Porsche si pentru a problematiza publicitatea pe bloguri in general din perspectiva clientului. Tot in discutia despre publicitatea pe bloguri ii vom avea prezenti pe Doru Panaitescu, consultant independent Marketeer, care ne va vorbi despre bloguri din perspectiva oamenilor de media, si pe Radu Ionescu, Managing Director Kinecto, care ne va spune cat de atractive sunt blogurile din perspectiva unei agentii de marketing relational".

 

SMART financial - www.SMARTfinancial.ro ©

.


 » Adauga comentariul tau Comentarii 
 
 
» adauga
Rafly
Intrebarea e de ce se vorbeste atat de putin dpsere marketing in-store si, in general, dpsere orice nu e spot TV sau "campanie integrata". Avem o problema de intelegere a subiectului de catre media sau una de comunicare in curtea agentiilor care fac marketing in-store?
wow gold
八达wow gold, 河南wow gold服务网, 时代之旅网, 桂林wow gold商务网, 普陀山wow gold热线, 中国wow gold联盟在线, 四川wow gold网6787673@WOWGOLDS.COM
« click pentru a vizualiza toate articolele de la aceasta categorie
Tipareste acest articol Recomanda acest articol

Recomanda aceasta pagina 
Daca considerati acest articol interesant il puteti recomanda unui prieten folosind formularul alaturat.
 


Newsletter SMARTfinancial


» reset
TVA
+TVA
» arhiva curs valutar