transport caini, transport catei, transport caini international, transport catei international, transport pisici, transport pisici international, transport animale, transport animale de companie, transport caini anglia, transport caini germania, transport caini olanda, transport caini franta, transport caini belgia, transport caini pret, transport pisici germania, transport pisici anglia, transport animale anglia, transport animale germania, transport caini romania
Curs Valutar 28-03-2024 4.5892 lei 4.971 lei

 



A fost lansat Catalogul Persoanelor Fizice Autorizate click aici pentru detalii

ora exacta

Inele de logodna

Imobiliare, real estate

cosuri cadou Gourmetgift

Laronef

Contabilitate Constanta

service frigidere reparatii

Expert Contabil Constanta

Servicii curatenie Cluj

Deblocari usi metalice

Asfaltari Bucuresti

lac de pescuit cluj

Info, blog

reparatie frigidere Bucuresti

Curs Valutar E-ziare.ro


 
Contact & Despre noi
Politica de confidentialitate
SMART financial - © Smart Press
Stocheaza documente in cloud


« click pentru a vizualiza toate articolele de la aceasta categorie
Tipareste acest articol Recomanda acest articol
Adaugat in data de 29-09-2007

Adevarul despre Maximilian - campanie Propaganda pentru AdFel

Adevarul despre Maximilian - campanie Propaganda pentru AdFel

Propaganda semneaza campania de comunicare pentru AdFel, festival romanesc de publicitate neconventionala, editia 2007. "Am plecat de la ideea ca un festival de publicitate neconventionala cere de la sine o abordare neconventionala a comunicarii", declara Dan Moldovan, directorul de creatie al agentiei. "Apoi, a trebuit sa tinem cont de alte cateva elemente esentiale: bugetul limitat si nevoia de a explica publicului ce este acest tip de publicitate, inca putin cunoscuta la noi".

"Am vrut sa aratam pana unde poate merge publicitatea neconventionala si sa demonstram ca ea nu e ingradita decat de limitele mintii umane. Iar cel mai bun vehicul pentru aceasta idee a fost un personaj care sa o sustina. Si care sa devina el insusi prin asta un nou mediu de comunicare", adauga Tudor Pascanu si Vlad Tomei, cei coi copywriteri ai campaniei.

 

"Asa a aparut Maximilian, o figura iesita din comun, care trebuia sa atraga atentia oamenilor, pentru a le putea arata ce inseamna acest tip de publicitate. Personajul este un medium care a avut ideea de a vinde publicitate sufletelor de pe lumea de dincolo, plecand de la premisa ca acestea se vor reincarna si vor consuma diferite produse odata revenite pe Pamant", comenteaza reprezentantii Propaganda.

"Am creat astfel un mediu inedit pentru o idee inovatoare", explica echipa de creatie.

Site-ul dedicat campaniei - www.publicitatepelumeacealalta.ro a inregistrat peste 50000 de accesari, subiectul generand comentarii si articole pe bloguri si in presa online.

"Apoi, pentru a nu pierde din coerenta, ne-am gandit ca legatura dintre campanie (adica personajul nostru) si produs (festivalul) trebuia sa se faca in modul cel mai natural posibil. Asa ca AdFel, in calitate de unic promotor al publicitatii neconventionale in Romania, l-a invitat oficial pe Maximilian la eveniment, pentru a-si spune povestea", ne dezvaluie Bogdan Moraru, art-director-ul echipei care a realizat campania.

 

"Dezvaluirea adevarului a fost facuta asadar, in seara de deschidere a festivalului, cand publicul a aflat ca Maximilian este de fapt un personaj fictiv. Si ca existenta sa a avut ca unic scop sa arate oamenilor ca publicitatea neconventionala e memorabila, surprinzatoare si incitanta. Aceasta este de fapt si misiunea festivalului in sine". AdFel este un eveniment organizat de IQads si 24FUN, ajuns anul acesta la cea de-a doua editie.

"Propaganda s-a descurcat extraordinar. Au reusit sa construiasca intr-un timp foarte scurt si cu un buget foarte mic o campanie care sunt convins ca va fi folosita drept exemplu intre campaniile neconventionale de la noi. Ideea unei campanii in jurul unui personaj care vinde publicitate pe lumea cealalta este foarte noua, iar mecanismul viral al campaniei a fost foarte bine gandit. Ii felicit pentru campania ADfel si le multumesc sincer", declara Costin Radu, Managing Director IQads. AdFel se desfasoara in perioada 24 - 30 septembrie la terasa La Motoare. Agentia Propaganda a fost infiintata in 2003.

.


 » Adauga comentariul tau Comentarii 
 
 
» adauga
Ilia
Me totally ageers, iar Senzationescu a capitalizat involuntar, zic eu, in businessul lui existenta paramecilor astora bipezi-low-IQ.Sunt asa niste figuri Nouveau Riche-ii astia, cum le zici tu. Dintotdeauna m-au amuzat, mai ales ca in Bistrita, my hometown, sunt inepuizabili. Adevaratii intorsi din sclavagism in Spein, Italy, Irlanda. Tot ce face sens pentru astia e vizibilitatea sociala. Orice item purtator de status, ca sa transfere imagine asupra nulitatilor de ei. Eu ii zic sindromul iesirii din saracie , sunt exact ca niggerii din state, care si-ar pune spinnere si la prajitorul de paine.Teoria formelor fara fond. Ambalaj versus substanta.Sa-i targetam, asadar, sa le luam bani, ca-s simple lucrurile.Bye.
« click pentru a vizualiza toate articolele de la aceasta categorie
Tipareste acest articol Recomanda acest articol

Recomanda aceasta pagina 
Daca considerati acest articol interesant il puteti recomanda unui prieten folosind formularul alaturat.
 


Newsletter SMARTfinancial


» reset
TVA
+TVA
» arhiva curs valutar