transport caini, transport catei, transport caini international, transport catei international, transport pisici, transport pisici international, transport animale, transport animale de companie, transport caini anglia, transport caini germania, transport caini olanda, transport caini franta, transport caini belgia, transport caini pret, transport pisici germania, transport pisici anglia, transport animale anglia, transport animale germania, transport caini romania
Curs Valutar 20-04-2024 4.6687 lei 4.9764 lei

 



A fost lansat Catalogul Persoanelor Fizice Autorizate click aici pentru detalii

ora exacta

Inele de logodna

Imobiliare, real estate

cosuri cadou Gourmetgift

Laronef

Contabilitate Constanta

service frigidere reparatii

Expert Contabil Constanta

Servicii curatenie Cluj

Deblocari usi metalice

Asfaltari Bucuresti

lac de pescuit cluj

Info, blog

reparatie frigidere Bucuresti

Curs Valutar E-ziare.ro


 
Contact & Despre noi
Politica de confidentialitate
SMART financial - © Smart Press
Stocheaza documente in cloud


« click pentru a vizualiza toate articolele de la aceasta categorie
Tipareste acest articol Recomanda acest articol
Adaugat in data de 01-03-2008

Advertising 2.0 - 20 martie 2008, la Crowne Plaza Hotel Bucharest

Advertising 2.0 - 20 martie 2008, la Crowne Plaza Hotel Bucharest

Pe 20 martie 2008, la Crowne Plaza Hotel Bucharest, va avea loc cel de-al doilea workshop din seria Advertising 2.0, o platforma de comunicare lansata de Evensys anul acesta. Seminarul "Digital Marketing for Marketers" isi propune sa ofere un ghid complet pentru campaniile in new media, pe masura ce numarul instrumentelor de digital marketing continua sa creasca, iar noutatile de ieri sunt depasite astazi.

Seminarul va avea loc pe parcursul unei zile si il are ca invitat special pe Radu Ionescu (managing partner, Kinecto). Acesta isi propune sa ofere un ghid complet pentru campaniile in new media si va parcurge toate abordarile, tendintele si provocarile pe care le au acum oamenii de marketing in mediul online.

Vor fi abordate la inceput informatiile de baza specifice marketingului digital, apoi participantii vor avea ocazia sa afle tactici si strategii in mediul online, sa analizeze studii de caz de succes, sa invete cum sa planifice campanii pe Internet. Totul pentru ca la final cei prezenti sa afle raspunsuri la toate intrebarilor.

Seminarul este structurat in patru sesiuni, ultima dintre acestea continand doua studii de caz care vor asigura nivelul ridicat de interactiune si aportul de informatii si cunostinte pe care seminarul il va aduce participantilor. Cei prezenti se vor imparti in 4 echipe, fiecare echipa va primi cate un brief si un brand si trebuie sa genereze o prezentare de maxim 5 minute in care propun si argumenteaza conceptele si canalele online propuse.



Radu Ionescu este Managing Director in cadrul companiei Kinecto. Ionescu are 5 ani experienta in antreprenoriat in domeniul interactive, cu implicare preponderenta in coordonarea strategiei si in new business, lucrand pentru zeci de clienti din finante, imobiliare, pharma, educatie sau retail. Inainte de a fonda Kinecto a lucrat timp de doi ani in grupul BMG, atat pentru divizia de publishing, cat si pentru Imedia, divizia de online.

Kinecto este o agentie full-service de marketing relational cu experienta si expertiza in implementarea de solutii interactive si de comunicare directa. Kinecto dezvolta websiteuri corporate, websiteuri de produs, campanii de advertising online, campanii de advertising pay-per-click; bloguri corporate si de produs; campanii neconventionale online si offline - user generated content, bloguri tematice, podcasturi, videocasturi, teasing, publicatii specializare etc.; newslettere, sms, telemarketing, marketing direct si altele.

 

SMART financial - www.SMARTfinancial.ro ©

.


 » Adauga comentariul tau Comentarii 
 
 
» adauga
Kim
1.cen primul prargaaf al textului, Duhem vorbește despre consecințele unei teorii și despre legile experimentele pe care aceasta trebuie să le reprezinte și clasifice. Nu știu dacă am eențeles bine ce sunt aceste legi experimentale – ar fi teoria un cadru een care să formulăm legile experimentale/empirice? E teoria de aici ceea ce oferă eențeles legilor, după cum spune Poincare mai eencolo?2.Distincția pe care o realizează eentre experiments of application și experiments of testing se face pe baza rezultatelor experimentelor sau a intenției experimentatorului? Ar părea că Duhem sugerează varianta a doua, dar een acest caz deși intenția ta este de a face un experiment of application, poți să refutezi o teorie prin asta. Poți descoperi o problemă eentr-o teorie, fără să ai intenția de a testa teoria, ci doar de a o aplica.3.Observații: Dacă bunul simț este cel care determină alegerea unei ipoteze sau a alteia, atunci criteriul de demarcație despre care vorbeam la ultimele seminarii, ar deveni și mai neclar. Cei care susțineau că metoda de testare empirică distinge știința de pseudo-știință se văd puși een situația een care bun simț au și pseudo-științele. + Nu pare prea realist ceea ce susține Duhem cu privire la consensul la care se ajunge een știință doar pentru că una dintre tabere obosește să mai continue disputa.
« click pentru a vizualiza toate articolele de la aceasta categorie
Tipareste acest articol Recomanda acest articol

Recomanda aceasta pagina 
Daca considerati acest articol interesant il puteti recomanda unui prieten folosind formularul alaturat.
 


Newsletter SMARTfinancial


» reset
TVA
+TVA
» arhiva curs valutar