transport caini, transport catei, transport caini international, transport catei international, transport pisici, transport pisici international, transport animale, transport animale de companie, transport caini anglia, transport caini germania, transport caini olanda, transport caini franta, transport caini belgia, transport caini pret, transport pisici germania, transport pisici anglia, transport animale anglia, transport animale germania, transport caini romania
Curs Valutar 28-03-2024 4.5892 lei 4.971 lei

 



A fost lansat Catalogul Persoanelor Fizice Autorizate click aici pentru detalii

ora exacta

Inele de logodna

Imobiliare, real estate

cosuri cadou Gourmetgift

Laronef

Contabilitate Constanta

service frigidere reparatii

Expert Contabil Constanta

Servicii curatenie Cluj

Deblocari usi metalice

Asfaltari Bucuresti

lac de pescuit cluj

Info, blog

reparatie frigidere Bucuresti

Curs Valutar E-ziare.ro


 
Contact & Despre noi
Politica de confidentialitate
SMART financial - © Smart Press
Stocheaza documente in cloud


« click pentru a vizualiza toate articolele de la aceasta categorie
Tipareste acest articol Recomanda acest articol
Adaugat in data de 04-02-2007

Auditare de site web & consultanta e-commerce: interviu - Liviu Taloi

Auditare de site web & consultanta e-commerce: interviu - Liviu Taloi

Intr-o dezvoltare alerta, internetul romanesc si mai ales zona de e-commerce au solicitat constituirea unei piete de specialisti care sa poata alimenta succesul si sa creeze perspectivele pentru profit in ".ro". Au aparut sute de magazine online, in fiecare zi noi afaceri isi deschid portile online, insa doar o parte reusesc sa obtina profit si foarte putine ajung sa se constituie ca succese de referinta. Liviu Taloi, initatorul site-ului www.SiteAudit.ro, a acceptat sa discute despre toate aceste probleme si sa prezinte oferta de servicii a companiei, intr-un interviu in exclusivitate destinat cititorilor ziarului financiar electronic www.SMARTfinancial.ro.


SMARTfinancial.ro: In ce consta concret activitatea SiteAudit.ro, ce tip de servicii oferiti?

Liviu Taloi: SiteAudit.ro a fost lansat in vara anului trecut cu scopul de a oferi companiilor ce au o prezenta online un sistem integrat de evaluare a website-urilor. Am pus la punct o retea de experti in domeniile cheie ce stau la baza succesului online.

Practic un site este evaluat din punct de vedere al corectitudinii codului HTML, al pregatirii lui pentru SEO si motoarele de cautare, din punct de vedere al respectarii legislatiei romanesti in vigoare, din punct de vedere al continutului, al formatarii si al prezentarii acestuia pentru a-si atinge scopul, din punct de vedere al accesibilitatii interfetei de utilizare, si nu in ultimul rand al designului acestuia.

O evaluare completa a unui site se realizeaza in aproximativ 2-4 saptamani de zile, ingloband peste 100 de ore lucru, rezultatul fiind un raport complet si un set de masuri propuse pentru atingerea scopului pentru care a fost realizat acel site. Incepand din toamna lui 2006, www.SiteAudit.ro ofera si servicii de consultanta pentru site-urile de comert electronic.

SiteAudit.ro ofera consultanta completa, incepand inca din faza de proiect de lansare a unui magazin online si terminand cu politica de comunicare si promovare a companiei. Consultantii nostri va stau alaturi in tot procesul de lansare, de executie, si de utilizare a unui site de comert electronic. Impreuna gasim solutii pentru finantare, cautam solutii potrivite pentru fiecare etapa astfel incat sa nu depaseasca bugetele stabilite.

Facem impreuna un plan de afaceri, estimam impreuna o evolutie a vanzarilor bazata pe experienta noastra si pe tendinta pietei, anticipam momentele in care compania dumneavoastra va avea nevoie de dezvoltare ca si resurse umane. Facem impreuna angajarile, punem la punct departamentele si stabilim procedurile de lucru intre aceste departamente. Apoi ne gandim la sistemul informatic, la cerintele acestuia, la costurile de implementare, la costurile de intretinere si gasim impreuna o solutie potrivita pentru bugetul dumneavoastra.

Studiem impreuna concurenta, ne gandim la o strategie de marketing, identificam ceea ce face din magazinul dumneavoastra online un magazin deosebit de celelalte 800 de magazine existente deja pe piata. Si nu in ultimul rand comunicam cu presa si cu potentialii clienti aceasta strategie, promovam magazinul in mediile cu impact mare pentru vanzarile online.

SMARTfinancial.ro: Poate apela la dumneavoastra o companie ce doreste sa profite de mediul online pentru a se promova cat mai eficient sau un website care doreste sa realizeze o politica de brand mai buna si sa devina mai eficient la nivelul vanzarilor de publicitate?

Liviu Taloi: Foarte multe cereri le-am avut desigur de la companiile ce vor sa se promoveze cat mai eficient pe Internet, datorita relatiilor foarte bune dezvoltate cu principalele agentii de publicitate online si cu agentiile de media. Insa scopul www.SiteAudit.ro este tocmai de a sprijini orice proiect online in demersul sau de a-si atinge obiectivele pentru care a fost realizat. Daca obiectivul acelui site este de a vinde publicitate online, spatiu publicitar pe site-ul propriu, si acest obiectiv nu a fost inca atins de proprietarii site-ului din diferite motive, da, ei pot apela la SiteAudit.ro pentru a rezolva aceasta problema.

Sigur va urma o analiza a acelui site, a calitatii mesajului transmis de compania respectiva si in urma negocierilor si a intalnirilor stabilim de comun acord o strategie de urmat. Contractele pe care le semnez stipuleaza obligatii pentru SiteAudit.ro, dar in aceeasi masura si pentru beneficiar, acesta asumandu-si obligatia respectarii recomandarilor primite.

SMARTfinancial.ro: De ce ar trebui o companie din afara mediului online sa apeleze la SiteAudit.ro atunci cand doreste sa realizeze o campanie de publicitate online cu asteptari bine stabilite?

Liviu Taloi: Vorbind din nou despre promovarea unei afaceri in mediul online, SiteAudit.ro nu este singura companie ce ofera servicii de consultanta in acest domeniu. Desi obiectul principal de activitate nu este consultanta pe publicitate online, reusim pentru clientii nostri, in special magazine online, site-uri de comert electronic, sa ne atingem scopul, acela de a aduce pe buzele tuturor internautilor din Romania numele lor, brandul, ceea ce ii deosebeste de restul concurentei.

De ce ar alege cineva SiteAudit.ro tocmai pentru consultanta pentru promovarea in mediul online? Datorita rezultatelor obtinute de-a lungul timpului. Imi veti spune pe ce ma bazez cand spun "de-a lungul timpului", caci SiteAudit este o companie tanara. Spun acest lucru pentru ca lucrez in acest domeniu inca din anul 1995, pentru ca am asistat la toata istoria Internet-ului romanesc, pentru ca am initiat si am participat la tot freamatul spatiului electronic romanesc incurajandu-l si oferind consultanta gratuita sau fiind angajat in cadrul altor companii cu prezenta online pana acum un an.

SMARTfinancial.ro: Ce tip de clienti ati avut pana in acest moment in portofoliu, cati dintre acestia sunt implicati direct in comertul electronic?

Liviu Taloi: Marea majoritate a clientilor mei sunt magazinele online si asta datorita experientei mele capatate in timp ce am lucrat pentru cel mai mare site de comert electronic din Romania, la a carui dezvoltare spectaculoasa mi-am adus si eu contributia. Practic, comertul electronic a devenit pentru mine un fel de a trai, de a respira, imi este necesar ca aerul.

In ultima perioada am primit cereri fie de evaluare, fie de consultanta in domeniul promovarii online de la companii din diferite domenii ca turism sau imobiliare. M-au contactat persoane pentru a vinde nume (domenii de internet) si site-uri, pentru a le ajuta in acest demers.

Si in domeniul media am avut o cerere pentru evaluarea unui viitor proiect ce va fi lansat in curand in Romania. Practic, primesc cereri pentru consultanta din toate domeniile mediului de afaceri romanesc in momentul in care proprietarii acestora doresc sa intre cu succes in mediul online.

SMARTfinancial.ro: Oferiti consultanta direct pentru campanii sau si pe termen-lung?

 

Liviu Taloi: Prefer sa ofer consultanta pentru proiectele online ce pornesc de la zero, pentru site-urile de comert electronic in mod special si sa semnez un contract pe termen lung. Cu toate acestea, sunt multe cazuri rezolvate prin 2-3 intalniri, prin rapoarte sau ceea ce dumneavoastra numiti campanii pe termen scurt. Chiar in acest moment am in derulare un contract pentru o campanie de promovare de 3 luni de zile pentru un important antreprenor in domeniul constructiilor.

SMARTfinancial.ro: Cat de mult costa consultanta in cazul dumneavoastra si cat de mult ar putea costa pentru client lipsa acesteia?

Liviu Taloi: O intrebare interesanta... Costa atat cat trebuie sa coste pentru atingerea obiectivelor. Niciodata nu am cerut mai mult decat am meritat si intotdeauna mi-am justificat costurile prin prisma realizarilor obtinute. Asa cum aminteam in treacat putin mai sus, contractele pe care le semnez prevad obligatia de a atinge anumite obiective pentru client. Nu cred ca pot spune ca am un tarif ieftin sau scump, ci pot spune ca prin semnarea contractului clientul va avea de castigat intotdeauna.

Pot sa va spun in schimb ce s-ar putea intampla daca managerul acelui proiect online nu semneaza cu www.SiteAudit.ro sau cu o alta companie de consultanta. Risca sa ramana in acelasi stadiu in care este, risca sa nu-si atinga obiectivele, in masura in care in cadrul companiei lui nu exista oameni specializati pe mediul online.

Personal acest risc mi se pare mult prea mare pentru un antreprenor care a investit sa zicem 2-3 ani intr-un proiect si care se incapataneaza sa nu ceara ajutorul unei companii specializate. Lipsa sau prezenta unor consultanti buni si a experientei in mediul online poate duce la esecul financiar sau la succesul proiectului respectiv. Depinde de hotararea managementului si de o analiza la rece a situatiei curente.

SMARTfinancial.ro: Exista o piata de consultanta de specialitate in mediul online in Romania? SiteAudit.ro reprezinta o activitate de pionierat in domeniu?

Liviu Taloi: Da, sigur ca exista o piata. Asa cum ne-a obisnuit, Romania este in domeniul online pregatita si poate cu un pas mic, mic de tot, in urma Occidentului. In acest domeniu al consultantei de specialitate anul 2006 a insemnat un an in care multi manageri ai companiilor importante din .ro, agentii de publicitate online, publisheri, agentii de media, magazine online sau alti jucatori importanti pe piata online au ales sa devina consultanti de specialitate.

Un bun prieten, manager al unei companii de succes din .ro si care este artizanul platii electronice aici, spunea ca nu vede schimbari majore in Internetul romanesc, ca noii nostri reprezentanti, managerii de proiecte online nu au dovedit ca au curajul sau ca-si asuma responsabilitatile pe care si le-a asumat in 1997-2000 primul val de pioneri ai mediul online romanesc.

Prin trecerea de la statutul de angajat la cel de consultant independent, sau la deschiderea de companii de consultanta, iata ca vechiul val al celor care au mai facut o data revolutia pe Internetul romanesc e pregatit sa consilieze si valul al doilea. Lipsa de hotarare din partea noilor manageri a determinat acest lucru.

In ceea ce priveste serviciul de evaluare si auditare a site-urilor, acesta este primul oferit in Romania la acest nivel. Da, aici ma consider pionier si serviciul de auditare de site-uri este in continuare promovat de mine. Nu pot spune ca auditarea are un succes la fel de mare cu serviciul de consultanta, fiind la inceput de drum in Internet-ul romanesc.

SMARTfinancial.ro: Mediul online este expresia unei schimbari permanente, ce probleme intampina in general cei obisnuiti cu promovarea afacerii lor in mediul offline, la intrarea in online?

Liviu Taloi: Tocmai aceste schimbari rapide de situatie si introducerea de noi metode si tehnici de promovare fac din succesul in mediul online o provocare continua. Nu spun ca cei veniti din mediul offline nu ar putea raspunde acestei provocari, dar in general, companiile de succes din mediul offline au structuri bine stabilite si poate putin greoaie, si ceea ce le asigura succesul in media traditionala se poate dovedi o piedica in mediul dinamic al Internetului.

In opinia mea insuccesul acestora se datoreaza in principal lipsei de oameni pregatiti si a faptului ca pana acum au ignorat cu desavarsire mediul online. Acum vor sa existe online pentru ca foarte multi clienti se indreapta catre acest mediu, citesc si traiesc, muncesc si depind de acest mediu dinamic. Daca Internetul nu s-ar fi dezvoltat si in Romania ca o replica fidela a mediului social, cu nevoile si cu problemele lui, daca sectorul de comunicatii nu ar fi cunoscut o dezvoltare exponentiala, atunci si dinozaurii din mediul offline ar mai fi trait si acum. Acum sunt pusi in situatia de a se adapta, si desigur vor face acest lucru. Vor angaja specialisti sau vor apela la consultanta de specialitate.

 

Sursa: SMART financial - www.SMARTfinancial.ro ©

.


« click pentru a vizualiza toate articolele de la aceasta categorie
Tipareste acest articol Recomanda acest articol

Recomanda aceasta pagina 
Daca considerati acest articol interesant il puteti recomanda unui prieten folosind formularul alaturat.
 


Newsletter SMARTfinancial


» reset
TVA
+TVA
» arhiva curs valutar