Ziarul financiar exclusiv electronic SMARTfinancial prezinta in mod regulat carti de business pe care le recomanda cititorilor sai. Prezentarile cartilor sunt oferite in colaborare cu libraria online www.CartePremium.ro, magazin online de carti si cadouri premium. Cartile prezentate in aceasta rubrica sunt disponibile inclusiv pe www.CartePremium.ro, unde sunt oferite alaturi de Puncte Bonus (care se transforma ulterior in reduceri de pret).
Caderea advertising-ului si ascensiunea PR-ului
Autori: Al Ries, Laura Ries
Editura: Brandbuilders
„Sfarsitul erei dominatiei advertisingului a sosit - Astazi, marile branduri se construiesc cu ajutorul relatiilor publice“ – RICHARD W EDELMAN, DIRECTOR EXECUTIV EDELMAN PR WORLDWIDE
Prin analiza profunda a unor campanii de PR de succes, precum si a unora mai putin norocoase, Caderea advertisingului si ascensiunea PR-ului dovedeste cu argumente imposibil de contestat faptul ca advertisingul nu poate indeplini rolul ce i-a fost atribuit cu obstinatie de-a lungul timpului - acela de a construi branduri - si ca acesta ii revine in exclusivitate PR-ului.
Asta deoarece advertisingul nu are credibilitate, ingredientul principal necesar construirii unui brand.
Numeroase branduri de succes - printre care Starbucks, The Body Shop, Wal-Mart, Red Bull si Zara - au fost construite fara advertising. Pe de alta parte, advertisingului ii revine misiunea de a intretine un brand, o data ce acesta a fost consacrat cu ajutorul P.R.-ului.
Indrazneata si accesibila, Caderea advertisingului si ascensiunea PR-ului este menita sa zguduie din temelii lumea actuala a marketingului, cartile semnate Al Ries generand, de fiecare data, un extraordinar interes in comunitatea oamenilor de marketing din intreaga lume.
Carte disponibila pe www.CartePremium.ro, cu livrare imediata din stoc.
.