transport caini, transport catei, transport caini international, transport catei international, transport pisici, transport pisici international, transport animale, transport animale de companie, transport caini anglia, transport caini germania, transport caini olanda, transport caini franta, transport caini belgia, transport caini pret, transport pisici germania, transport pisici anglia, transport animale anglia, transport animale germania, transport caini romania
Curs Valutar -- lei lei

 




A fost lansat Catalogul Persoanelor Fizice Autorizate click aici pentru detalii

ora exacta

avocat Timisoara avocati

cosuri cadou Gourmetgift

Contabilitate Constanta

service frigidere reparatii

Expert Contabil Constanta

Veggy.ro - vegan blog

Servicii curatenie Cluj

Transport caini Anglia

Deblocari usi metalice

Asfaltari Bucuresti

lac de pescuit cluj

Info, blog

reparatie frigidere Bucuresti

Curs Valutar E-ziare.ro


 
Contact & Despre noi
Politica de confidentialitate
SMART financial - © Smart Press
gazduit de www.simpliq.ro


« click pentru a vizualiza toate articolele de la aceasta categorie
Tipareste acest articol Recomanda acest articol
Adaugat in data de 10-09-2006

CocaCola.ro si Soundwave.ro - concurs cu inscriere online sau SMS

CocaCola.ro si Soundwave.ro - concurs cu inscriere online sau SMS

O zona tot mai larga de produse aleg sa dezvolte concursuri ce se bazeaza pe inscrierea prin mesaje text transmise cu ajutorul telefonului mobil. Mecanismul este folosit atat de brandurile adesate tinerilor, cat si de cele cu un target mult mai larg, gratie popularitatii de care se bucura telefonia mobila.

In industria bauturilor racoritoare, Pepsi si Coca-Cola folosesc cu regularitate acest tip de inscriere. Mai mult, ambele companii au inceput sa puna la dispozitia consumatorilor si posibilitatea de inscriere pe internet. Pepsi a dezvoltat cu succes Dadada.ro si Pepsimusic.ro, iar Coca-Cola desfasoara chiar in acest moment concursul "Un premiu in fiecare sticla", in cadrul caruia inscrierea se poate face atat online, pe soundwave.funsms.ro (oficial pe www.coca-cola.ro si www.soundwave.ro).

Campania a inceput pe 21 august si dureaza pana pe 30 septembrie 2006, se prevede in regulamentul oficial, citat de www.SMARTfinancial.ro. Marca participanta este Coca-Cola, iar ambalajele participante sunt ambalajele promotionale de plastic (PET) de 0,5L, 1L si 2L si de sticla de 0,250L.

Ambalajele promotionale vor putea fi identificate prin etichetele promotionale care vor contine numele promotiei si versiunea scurta a Regulamentului Oficial si capacele promotionale inscriptionate cu textul "Uita-te sub capac" pentru ambalajele de plastic de 0,5L, 1L si 2L si "Uita-te sub eticheta" pentru ambalajele de sticla de 0,250L.

Participantii trebuie sa se uite sub eticheta sticlelor de Coca-Cola de 0.250 L RGB sau sub capacele sticlelor de Coca-Cola de 0.5L, 1L si 2L PET, sa gaseasca un codul alfanumeric pe care, daca detin un telefon mobil inregistrat in oricare din retelele Vodafone, Orange si Zapp, sa-l trimita prin SMS la numarul 2653 (tarif normal in retelele Vodafone, Orange, Zapp).

Toate codurile alfanumerice valide trimise prin SMS la numarul 2653 vor castiga instant unul din premiile: unul dintre cele 1000 de telefoane mobile Nokia 3250, una dintre cele 200 de invitatii de o persoana la concertul Coca-Cola, tonuri de apel sau logo-uri pentru telefonul mobil, in proportie egala.

Participantii care trimit un cod alfanumeric valid vor primi un SMS de confirmare, ce va contine descrierea premiului castigat si confirmarea codului trimis. In cazul in care, pana la sfarsitul perioadei promotionale, codurile corespunzatoare celor 1000 de telefoane mobile si celor 200 de invitatii la concertul Coca Cola nu vor fi trimise prin SMS in proportie de 100%, telefoanele si invitatiile la concert ramase vor participa la o tragere la sorti la sfarsitul promotiei.

Toate codurile alfanumerice valide primite in perioada 21 august 2006 - 30 septembrie 2006 care au castigat un ton de apel sau un logo vor participa la o tragere la sorti in data de 1 octombrie 2006 pentru telefoanele si invitatiile la concert ramase.

Toate codurile alfanumerice valide, indiferent de premiul acordat, trimise prin SMS in perioada 21 august 2006 - 30 septembrie 2006 inclusiv vor participa la tragerea la sorti pentru marele premiu al campaniei: 1 automobil Subaru Impreza, dotat cu echipament hi-fi. Tragerea la sorti va avea loc in data de 1 octombrie 2006. Valoarea totala a premiilor este 796.500 EUR (faraTVA). Nici unul dintre premii nu poate fi inlocuit cu valoarea acestuia in bani.

Interesant este ca organizatorii s-au gandit si la utilizatorii Zapp, insa logo-urile si tonurile de apel nu pot fi trimise pe telefoanele CDMA. Astfel, s-a realizat o sectiune speciala - soundwave.funsms.ro/zapp.php. Utilizatorii Zapp vor participa in concurs, insa logo-ul sau tonul de apel il vor putea trimite unui utilizator din alta retea.

 

Sursa: SMART financial - www.SMARTfinancial.ro ©

.


« click pentru a vizualiza toate articolele de la aceasta categorie
Tipareste acest articol Recomanda acest articol

Recomanda aceasta pagina 
Daca considerati acest articol interesant il puteti recomanda unui prieten folosind formularul alaturat.
 


Newsletter SMARTfinancial


» reset
TVA
+TVA
» arhiva curs valutar