Compania ARBOmedia a prezentat pietei de publicitate noua strategie pentru 2007, in cadrul unui eveniment inedit desfasurat sub conceptul "alaturi de Televiziune". Campania de teasing de pe Internet (bannere, bloguri, anchete si comunicate de presa online) si outdoor, invitatiile trimise sub acelasi concept, "alaturi de Televiziune", au avut menirea de a starni interesul invitatilor de a participa la acest eveniment, prin crearea unui slogan efemer, de doar trei zile, au explicat oficialii agentiei, citati de www.SMARTfinancial.ro.
Evenimentul a debutat cu un speech in fata Televiziunii, in care Serban Ciusca, Managing Director ARBOmedia, a dezvaluit asistentei ca toate actiunile pre-eveniment au alimentat o mica farsa: ARBOmedia este in continuare alaturi de televiziune ca mediu de business, reprezentand in prezent trei statii TV tematice existente in portofoliu si prin pe cale de a incheia contracte de regie cu inca doua pana la sfarsitul lunii noiembrie. Actiunea a fost dezvoltata pe baza unui concept original, pe mai multe fronturi, invitatii plimbandu-se pe Calea Doroboantilor intre mai multe locatii atipice, pe modelul unui eveniment mobil.
De asemenea au fost prezentate planurile de viitor ale grupului ARBOmedia AG in Romania: ARBOmedia - motorul grupului, care va vinde in continuare publicitate in regim multimedia (TV, presa centrala si locala, Internet, radio, alte vehicule media); European Media Invest (EMI) - companie insarcinata cu achizitionarea unor titluri de presa locala din Romania; ARBOvision - companie ce functioneaza ca birou de marketing externalizat pentru clientii-mandate ai ARBOmedia (televiziuni, trusturi de presa etc), fiind specializata in servicii de comunicare business-to-business ce contin atat componente de relatii publice, cat si consultanta in domeniul campaniilor clasice de ATL sau BTL; ARBOevent - cea mai recent infiintata companie din grup, va fi dedicata organizarii de evenimente speciale, iesite din tiparele obisnuite.
"In acelasi timp, ARBOmedia schimba fundamental politica de PR, propunandu-si sa anunte dinainte proiectele in curs si cele viitoare. Aceasta abordare indrazneata confirma stabilitatea companiei si in acelasi timp abilitatea sa de adaptare la specificul pietei romanesti. Prin acest eveniment, ARBOmedia isi reconfirma pozitia de leader pe piata de media si comunicare din Romania, gratie unei echipei puternice de profesionisti, si continua toate aceste proiecte sub deviza "La vremuri noi, tot NOI”" sau mai pe scurt, Tot NOI", au mai spus cei de la ARBOmedia.
Compania ARBOmedia are 11 ani de experienta pe piata romaneasca, ca filiala a celei mai mari regii de publicitate multimedia independente din Europa, cotata la Bursa din Frankfurt si reprezentata in 7 tari europene: Germania – sediul central, Cehia, Polonia, Romania, Slovacia, Spania si Turcia.
ARBOmedia Romania gestioneaza in prezent spatiul publicitar a peste 200 de vehicule media: reteaua nationala de print local, televiziunile tematice Hallmark, Jetix si U, 17 publicatii nationale (Sapte Seri, grupul Egmont), Radio Total, peste 180 de website-uri.
Sursa: SMART financial - www.SMARTfinancial.ro ©
.