transport caini, transport catei, transport caini international, transport catei international, transport pisici, transport pisici international, transport animale, transport animale de companie, transport caini anglia, transport caini germania, transport caini olanda, transport caini franta, transport caini belgia, transport caini pret, transport pisici germania, transport pisici anglia, transport animale anglia, transport animale germania, transport caini romania
Curs Valutar -- lei lei

 




A fost lansat Catalogul Persoanelor Fizice Autorizate click aici pentru detalii

ora exacta

avocat Timisoara avocati

cosuri cadou Gourmetgift

Contabilitate Constanta

service frigidere reparatii

Expert Contabil Constanta

Veggy.ro - vegan blog

Transport caini Anglia

Deblocari usi metalice

Asfaltari Bucuresti

lac de pescuit cluj

Info, blog

reparatie frigidere Bucuresti

Curs Valutar E-ziare.ro


 
Contact & Despre noi
Politica de confidentialitate
SMART financial - © Smart Press
gazduit de www.simpliq.ro


« click pentru a vizualiza toate articolele de la aceasta categorie
Tipareste acest articol Recomanda acest articol
Adaugat in data de 26-11-2006

Dacia, un brand de 40 de ani, a comunicat offline si online aniversarea

Dacia, un brand de 40 de ani, a comunicat offline si online aniversarea

Marca Dacia, unul dintre cele mai puternice branduri romanesti, relansata dupa infuzia de capital a francezilor de la Renault, s-a modernizat si a ajuns sa aniverseze 40 de ani in conditii cu mult diferite fata de aniversarea a 30 de ani; un brand cu totul altfel, o identitate cu valori modificate, mai rafinate.

Totusi, targetul a ramas asemanator: Dacia este in continuare masina cea mai accesibila de pe piata romaneasca, o solutie pentru clasa medie, dar si pentru cei care au posibilitati financiare mai mici si care au nevoie de un automobil pentru mobilitate. In aceste conditii, la aniversarea a 40 de ani, Dacia a ales o tehnica moderna de a marca evenimentul. Interesant este ca Dacia a ales sa sublinieze valoarea acumulata in timp, s-a bazat pe nostalgie si modernitate in acelasi timp, fara a ingropa trecutul si a promova numai un brand al prezentului si al viitorului.

Campania demarata de Dacia - "Impreuna de 40 de ani - Plimbare cu Dacia in timp" - a abordat mai multe canale media, atat offline, cat si online. Pentru partea online, publicitatea clasica a fost intrecuta de cea speciala - pagini speciale de tip advertorial pe site-uri de mare trafic, precum cel al Evenimentului Zilei.

"Impreuna de 40 de ani" a devenit, pe langa o campanie de promovare, si o promotie, tinand cont de faptul ca perioada Sarbatorilor este mereu si o perioada de mari vanzari. Conform www.dacia.ro, consultat de www.SMARTfinancial.ro, "In perioada 17 noiembrie - 18 decembrie 2006, Dacia aniverseaza 40 de ani de existenta intr-o atmosfera cu totul speciala, in showroom-urile autorizate Dacia din întreaga tara. Daca esti posesorul unui autovehicul Dacia, vino la oricare dintre showroom-urile Dacia pentru a celebra impreuna acest eveniment! Simpla ta vizita iti poate aduce un CD cu cele mai frumoase melodii din ultimele patru decenii".



"In plus, ai acum ocazia de a opta pentru unul din autovehiculele gamei Logan berlina, beneficiind de avantaje deosebite: garantie extinsa gratuita sau leasing cu 0% dobanda oferit de Dacia in parteneriat cu Omniasig prin RCI Leasing Romania IFN, la care se adauga un cadou surpriza. Si cei apropati tie sunt invitati sa ia parte la aceasta sarbatoare. Daca nu vei folosi oferta noastra, o poti transmite membrilor familiei tale (copii, parinti, sot / sotie), surprinzandu-i intr-un mod placut".

 

Sursa: SMART financial - www.SMARTfinancial.ro ©

.


« click pentru a vizualiza toate articolele de la aceasta categorie
Tipareste acest articol Recomanda acest articol

Recomanda aceasta pagina 
Daca considerati acest articol interesant il puteti recomanda unui prieten folosind formularul alaturat.
 


Newsletter SMARTfinancial


» reset
TVA
+TVA
» arhiva curs valutar