transport caini, transport catei, transport caini international, transport catei international, transport pisici, transport pisici international, transport animale, transport animale de companie, transport caini anglia, transport caini germania, transport caini olanda, transport caini franta, transport caini belgia, transport caini pret, transport pisici germania, transport pisici anglia, transport animale anglia, transport animale germania, transport caini romania
Curs Valutar 18-04-2024 4.6739 lei 4.9754 lei

 



A fost lansat Catalogul Persoanelor Fizice Autorizate click aici pentru detalii

ora exacta

Inele de logodna

Imobiliare, real estate

cosuri cadou Gourmetgift

Laronef

Contabilitate Constanta

service frigidere reparatii

Expert Contabil Constanta

Servicii curatenie Cluj

Deblocari usi metalice

Asfaltari Bucuresti

lac de pescuit cluj

Info, blog

reparatie frigidere Bucuresti

Curs Valutar E-ziare.ro


 
Contact & Despre noi
Politica de confidentialitate
SMART financial - © Smart Press
Stocheaza documente in cloud


« click pentru a vizualiza toate articolele de la aceasta categorie
Tipareste acest articol Recomanda acest articol
Adaugat in data de 01-09-2007

Dacia Logan KissFM - campanie inclusiv pe bloguri realizata de Graffiti BBDO si Media Direction

Dacia Logan KissFM - campanie inclusiv pe bloguri realizata de Graffiti BBDO si Media Direction

Noua serie limitata Dacia Logan Kiss FM beneficiaza de o campanie de comunicare creata de Graffiti BBDO si Media Direction. "Urmarind in primul rand atragerea tinerilor aflati la prima achizitie auto", mixul de media al campaniei se axeaza in special pe mediul online, "cu mare afinitate la cei vizati".

 

Noul model Dacia se bucura de "prima campanie de promovare din blogosfera romaneasca, realizata pe 13 bloguri recunoscute, cu peste 600.000 de afisari, de unde tinerii afla informatiile despre promotie direct, in propriul limbaj", afirma organizatorii campaniei.

 

"Este cu siguranta cea mai importanta campanie integrata facuta pana acum in Romania, care mizeaza pe potenta online-ului romanesc, o campanie ce are toate ingredientele necesare (un brand puternic, expunere, premii atractive, inovatie) sa devina cel mai important punct de comparatie pentru orice promotie online de acum inainte", spune Razvan Varabiescu, Managing Director Media Direction.

"Lansarea Logan KissFM marcheaza o alta etapa in evolutia celui mai puternic brand romanesc, campion en titre (conform clasamentului realizat de Brandient si BusinessWeek Romania in 2007). De data asta insa Dacia a pus ochii pe tineri, ceea ce a dictat stablirea on-line-ului ca mediu preponderent al acestei promotii. Implicarea vedetelor, mecanica, premiile, utilizarea canalelor traditionale ca suport pentru atragerea tinerilor pe site, toate au fost premeditate. Iar reactia tinerilor a fost pe masura: dupa numai cateva zile de campanie traficul pe site si numarul celor inscrisi se masoara in cifre cu 4 zerouri", adauga Simona Costea, Account Director Graffiti BBDO.



Graffiti BBDO a creat pentru lansarea noului model Dacia Logan KissFM site-ul www.logankissfm.ro. Aici participantii se pot inscrie in promotie votand una dintre cele 5 vedete ale muzicii romanesti care isi disputa suprematia: Andreea Balan, Andreea Banica, Anka Badiu, Miki si Delia. Concursul se desfasoara la nivel national in perioada 25 august - 16 septembrie, iar premiile constau in cinci vehicule Dacia Logan KissFM.

 

Castigatorii sunt alesi prin tragere la sorti, fiecare dintre acestia urmand sa primeasca cheile marelui premiu de la vedeta favorita. Pe site pot fi accesate blogurile vedetelor "ambasadoare" ale noii serii limitate Dacia Logan KissFM. Fiecare dintre cele 5 variante de spot-teaser are in centru pe una dintre vedete. Spoturile TV au fost filmate in colaborare cu casa de productie Carlo Production, sub regia lui Cristi Gugu, avandu-i in calitate de producatori pe Radu Rotar si Leonard Bratu, iar fotografiile pentru print si internet au fost realizate in colaborare cu studioul Carioca.

 

Din partea companiei Dacia, proiectul a fost coordonat de o echipa formata din: Rafael Treguer – Director de Marketing, Eduard Croitoru – Director Publicitate, Cecilia Tudor – sef Produs, Viviana Popescu - sef Proiect Implementare Marca. De asemenea, din partea Kiss FM au participat la realizarea proiectului Alexandru Radu - Director Marketing, si Simona Ionascu, Business to Business Manager.

Echipa Graffiti BBDO care a contribuit la realizarea campaniei este formata din: Ema Prisca – Creative Director, Roxana Panaitescu - Senior Copywriter, Gelu Florea - Art Director, Patrick de Hillerin - Copywriter, Cristina Garlan - Art Director, Sorin Psatta - Strategy & Research Director, Costin Bogdan – JR Copywriter, Simona Costea - Account Director, Daniela Ioan - Account Executive, Liviu Isop – A/V Production Manager, stefan Schultz – A/V Producer.

Campania de media a fost coordonata de agentia Media Direction, reprezentata de Razvan Varabiescu – Managing Director, Andreea Popescu – Group Strategic Manager, Diana surubaru - Group Media Manager si Gabriel David – New Media Manager.

 

Graffiti BBDO s-a afiliat in 1992 la reteaua BBDO. Graffiti BBDO a castigat in ultimii 5 ani peste 35 de premii, dintre care cele mai importante sunt cele castigate la Effie Awards, Ad’Or, PR Awards, New York Festivals. Media Direction a fost infiintata in anul 2001 si este agentia de media a grupului BBDO, parte a retelei internationale de comunicare Omnicom. Media Direction ofera servicii integrate de media - buying, planning, strategie, research. Printre clientii agentiei se numara companii precum Allianz, Dacia Renault Nissan, Dr. Oetker, Masterfoods, Pepsi, Supreme Group, Scandia, Wrigley.

 

SMART financial - www.SMARTfinancial.ro ©

.


 » Adauga comentariul tau Comentarii 
 
 
» adauga
« click pentru a vizualiza toate articolele de la aceasta categorie
Tipareste acest articol Recomanda acest articol

Recomanda aceasta pagina 
Daca considerati acest articol interesant il puteti recomanda unui prieten folosind formularul alaturat.
 


Newsletter SMARTfinancial


» reset
TVA
+TVA
» arhiva curs valutar