Dacia a initiat o campanie inedita de promovare a unui nou model de automobil Dacia Logan. In parteneriat cu reteaua de radio Kiss Fm, Dacia lanseaza seria limitata de automobile Dacia: Dacia Logan Kissfm. Modelul Dacia Logan Kissfm este dezvoltat pe baza versiunii Laureate si preia elemente de design de la Logan Prestige: volan si maneta schimbator de viteze imbracate in piele, ornament cromat pe schimbatorul de viteze, contur aeratoare cu aspect aluminiu, indicatoare de bord cu fond argintiu si zona rosie.
Acestora li se adauga o tapiterie special creata pentru aceasta serie, ABS si un radio CD cu MP3. Noua serie limitata Dacia Logan Kissfm se adreseaza in special publicului tanar, modelul "dispunand de toate atu-urile pentru a seduce clientul tanar, care se afla in cautarea unor elemente de siguranţa, design si confort la cel mai bun pret", se specifica pe site-ul Dacia.
Campania de promovare a Daciei Logan Kissfm mizeaza pe dezvoltarea interactiva si pe implicarea publicului in campanie, tinerii urmand sa voteze care dintre vedetele de muzica va fi desemnata "imaginea" Daciei Logan Kissfm. Imaginea campaniei nu este reprezentata de o singura vedeta, ci de 5 vedete autohone indragite de publicul tanar din Romania: Andreea Balan, Andreea Banica, Anka Badiu, Miki si Delia.
Cele 5 vedete se vor lupta pentru suprematia voturilor tinerilor din diferite zone ale tarii: Sud, Nord, Est, Vest si Centru. Lansarea noului model Dacia Logan presupune si existenta unui concurs national care se va desfasura in perioada 25 august - 16 septembrie 2007.
In acest sens, Dacia a lansat site-ul www.logankissfm.ro, site dedicat exclusiv noii promotii Dacia Logan Kissfm, fiecare din cele 5 vedete avand un blog propriu pe acest site.
Regulamentul de vot presupune inscrierea pe site-ul www.logankissfm.ro, lansat incepand cu data de 25 august 2007, in urma careia fiecare votant va primi un cod personal cu care va participa automat la tombola campaniei. Vedeta care a inregistrat cele mai multe voturi intr-o regiune va participa la evenimentul de lansare din zona respectiva, urmand ca votantii din fiecare zona sa participe la o tombola, in cadrul careia pot castiga cate un Logan Kissfm.
Daniela Negoita (Redactor, SMARTfinancial.ro)
SMART financial - www.SMARTfinancial.ro ©
.