transport caini, transport catei, transport caini international, transport catei international, transport pisici, transport pisici international, transport animale, transport animale de companie, transport caini anglia, transport caini germania, transport caini olanda, transport caini franta, transport caini belgia, transport caini pret, transport pisici germania, transport pisici anglia, transport animale anglia, transport animale germania, transport caini romania
Curs Valutar 28-03-2024 4.5892 lei 4.971 lei

 



A fost lansat Catalogul Persoanelor Fizice Autorizate click aici pentru detalii

ora exacta

Inele de logodna

Imobiliare, real estate

cosuri cadou Gourmetgift

Laronef

Contabilitate Constanta

service frigidere reparatii

Expert Contabil Constanta

Servicii curatenie Cluj

Deblocari usi metalice

Asfaltari Bucuresti

lac de pescuit cluj

Info, blog

reparatie frigidere Bucuresti

Curs Valutar E-ziare.ro


 
Contact & Despre noi
Politica de confidentialitate
SMART financial - © Smart Press
Stocheaza documente in cloud


« click pentru a vizualiza toate articolele de la aceasta categorie
Tipareste acest articol Recomanda acest articol
Adaugat in data de 11-12-2006

Dareformore.ro aduce online campania Pepsi - This Winter Dare for more

Dareformore.ro aduce online campania Pepsi - This Winter Dare for more

Campania de iarna Pepsi "This Winter Dare for More" cuprinde doua spoturi TV a cate 20 de secunde realizate cu ajutorul animatiei 3D si este prima campanie Pepsi integrata dezvoltata local de catre agentia de publicitate Graffiti BBDO, au anuntat oficialii companiilor implicate, citati de ziarul financiar electronic www.SMARTfinancial.ro, precizand ca suportul website-ului www.dareformore.ro are un rol special in angrenajul de comunicare.

"Spoturile au ca personaje principale doi tineri care îndraznesc mai mult decât semenii lor, iar Pepsi este alaturi de ei. Campania foloseste mai multe medii de comunicare: TV, print, internet, outdoor, POSM-uri si PR", subliniaza reprezentantii Graffiti BBDO.

"De Craciun, fiecare dintre noi îsi doreste un brad împodobit cât mai frumos, sau un cadou mai altfel. Conceptul campaniei porneste de la ideea ca adolescentii au un stil propriu, iesit din tipare, de a-si petrece sarbatorile de iarna. Spoturile prezinta felul iesit din comun în care personajele/consumatorii Pepsi trateaza situatii obisnuite. Oricine poate împodobi un brad - personajul nostru împodobeste toti brazii de pe glob.

Oricine poate construi sau poate încerca sa construiasca oameni de zapada - personajul nostru construieste un Turn Eiffel. Prin extensie, pentru a introduce si oferta promotionala, Pepsi îsi propune mai mult, astfel de sarbatori sticla de 2,5l va fi la acelasi pret cu cea la 2 l", a explicat Dana Iordache, Senior Brand Manager PepsiCo.

Echipa Graffiti BBDO care a lucrat pentru acest proiect este formata din Ema Prisca (Creative Director), Mihai Gongu si Alina Zaharescu (Copywriter si Art Director), Irina Stanciulescu (Head of A/V Production , Graffiti BBDO), Sergiu Negulici (Animatie 3D) - Studio Postproductie Carlo, Dan Enache - Senior Account Manager, Ana Sipciu - Acount Executive. Agentia de media folosita este Media Direction, Cristi Mucichescu - Media Planner.

"Procesul de realizare nu a fost usor: costructie de personaje, expresii, set up, culori, teste de animatie. Cei implicati au lucrat într-adevar ca o echipa si rezultatul final este pe masura eforturilor depuse", spune Irina Stanciulescu, Head of A/V Production.

Campania beneficiaza si de suportul website-ului www.dareformore.ro. Site-ul permite vizitatorilor vizionarea spoturilor, trimiterea de e-carduri, downloaduri de wallpapere. De asemenea, de la inceputul lui decembrie si pana pe data de 14 ianuarie, pe www.dareformore.ro se vor desfasura doua concursuri la care participantii pot castiga un iPod shuffle sau premiul cel mare, un computer de gaming Alienware.

"Ne-am dorit ca aceasta dimensiune interactiva sa nu fie o replica a materialelor offline, ci sa valorifice la maximum potentialul acestui mediu special, Internetul. De aceea, site-ul ofera nu numai posibilitatea de a revedea spoturile, ci si de a citi povestile din spatele lor sau de a descarca "desktop goodies" Pepsi. De asemenea, cele doua promotii de pe site se desfasoara numai online si ofera premii relevante pentru publicul carora li se adreseaza", a explicat Dan Enache, Senior Account Manager, Graffiti BBDO.

 

Sursa: SMART financial - www.SMARTfinancial.ro ©

.


« click pentru a vizualiza toate articolele de la aceasta categorie
Tipareste acest articol Recomanda acest articol

Recomanda aceasta pagina 
Daca considerati acest articol interesant il puteti recomanda unui prieten folosind formularul alaturat.
 


Newsletter SMARTfinancial


» reset
TVA
+TVA
» arhiva curs valutar