transport caini, transport catei, transport caini international, transport catei international, transport pisici, transport pisici international, transport animale, transport animale de companie, transport caini anglia, transport caini germania, transport caini olanda, transport caini franta, transport caini belgia, transport caini pret, transport pisici germania, transport pisici anglia, transport animale anglia, transport animale germania, transport caini romania
Curs Valutar 14-07-2024 4.5689 lei 4.9737 lei

 



A fost lansat Catalogul Persoanelor Fizice Autorizate click aici pentru detalii

ora exacta

Velicios.ro - vegan, plant based

Inele de logodna

Imobiliare, real estate

cosuri cadou Gourmetgift

Contabilitate Constanta

service frigidere reparatii

Expert Contabil Constanta

Servicii curatenie Cluj

Deblocari usi metalice

Asfaltari Bucuresti

lac de pescuit cluj

Info, blog

reparatie frigidere Bucuresti

Curs Valutar E-ziare.ro


 
Contact & Despre noi
Politica de confidentialitate
SMART financial - © Smart Press
Stocheaza documente in cloud


« click pentru a vizualiza toate articolele de la aceasta categorie
Tipareste acest articol Recomanda acest articol
Adaugat in data de 21-01-2008

eLowe - divizie digitala a agentiei Lowe & Partners

eLowe - divizie digitala a agentiei Lowe & Partners

Incepând cu ianuarie 2008, Cristian Pantazi conduce divizia e Lowe a agenţiei de publicitate Lowe & Partners. Lowe îşi completează oferta de servicii creative prin înfiinţarea diviziei e Lowe, specializată în dezvoltarea de soluţii integrate de comunicare în spaţii alternative. Obiectivul principal al e Lowe este acela de a pune bazele unui nou mod de lucru, devotat inventivităţii şi neconvenţionalului. Sub motto-ul "make work play and you'll be playing your whole life", Pantazi se pregăteşte pentru soluţii surprinzătoare şi mixuri inedite de media, se precizeaza intr-un comunicat de presa remis www.SMARTfinancial.ro.

"Prin această ofertă de servicii integrate, încercăm să creăm complementarităţi şi simbioze de maxim impact. Vrem să le oferim clienţilor noştri soluţii alternative cu un consum eficient de resurse. Totodată, ne propunem să targetăm un număr cât mai mare de publicuri simultan; venim cu soluţii surprinzătoare, proiecte haioase, relaxate şi, mai presus de toate, cu diversitate", adaugă Oana Cociaşu, Deputy Managing Director Lowe.

Gama de mijloace pe care e Lowe le propune este una cât se poate de vastă, extinzându-se de la site-uri sau presă tradiţională, la alternative de ultimă generaţie: sms, mms, platforme web, comunităţi virtuale. Posibilităţile de asociere sunt nenumărate, devenind chiar instrumente de branding.

Mai mult decât atât, potenţialul viral al mijloacelor digitale funcţionează ca un magnet uriaş, capabil să atragă în permanenţă noi publicuri.

Vorbind despre promisiuni şi misiune, Cristian Pantazi spune: "Vom fi inovativi şi vom împinge lucrurile înainte prin oferirea de soluţii care la noi încă nu se practică tocmai din cauza unei anumite obtuzităţi a pieţei. Oamenii tind instinctual să aplice strategii care le sunt familiare, pe care le-au văzut la alţii sau pe care înşişi le-au testat, fiindu-le teamă de nou... Puţini înţeleg că plusvaloarea în advertising vine tocmai din originalitate, îndrăzneală şi un gram de risc. Unul din rolurile asumate de e Lowe este tocmai acesta: de a inova şi de a educa piaţa prin aplicarea unor soluţii borderline (la limita limitei), acolo unde este cazul şi se poate. Instrumentele digitale sunt un domeniu uriaş, cu un potenţial incomensurabil".

Deşi nivelul de dezvoltare a acestei pieţe în România lasă mult de dorit şi se resimte încă puternic stadiul de pionierat la nivelul platformelor integrate de comunicare, piaţa de advertising digital se înscrie totuşi unui traseu vizibil ascendent. S-a format cheagul unei comunităţi de specialişti care muncesc pentru consacrarea acestui domeniu, iar efectele se resimt: clienţii încep să se intereseze de aceste servicii, mediile alternatice începe să atragă bani, iar agenţiile depun eforturi pentru a se specializa.

"Dacă acum un client îşi mai permite luxul de a nu avea şi o strategie de comunicare alternativă, în viitorul apropiat acest lux îl va costa foarte mult... Nu putem decât să ne dorim concurenţă cât mai mare şi să reuşim să transformăm această comunicare într-un instrument indispensabil, aşa cum se întâmplă în ţările mai dezvoltate din acest punct de vedere, unde spaţiul online tinde să depăşească magnitudinea comunicării offline", mai adaugă Pantazi.

 

SMART financial - www.SMARTfinancial.ro ©

.


 » Adauga comentariul tau Comentarii 
 
 
» adauga
« click pentru a vizualiza toate articolele de la aceasta categorie
Tipareste acest articol Recomanda acest articol

Recomanda aceasta pagina 
Daca considerati acest articol interesant il puteti recomanda unui prieten folosind formularul alaturat.
 


Newsletter SMARTfinancial


» reset
TVA
+TVA
» arhiva curs valutar