transport caini, transport catei, transport caini international, transport catei international, transport pisici, transport pisici international, transport animale, transport animale de companie, transport caini anglia, transport caini germania, transport caini olanda, transport caini franta, transport caini belgia, transport caini pret, transport pisici germania, transport pisici anglia, transport animale anglia, transport animale germania, transport caini romania
Curs Valutar 19-04-2024 4.6625 lei 4.9763 lei

 



A fost lansat Catalogul Persoanelor Fizice Autorizate click aici pentru detalii

ora exacta

Inele de logodna

Imobiliare, real estate

cosuri cadou Gourmetgift

Laronef

Contabilitate Constanta

service frigidere reparatii

Expert Contabil Constanta

Servicii curatenie Cluj

Deblocari usi metalice

Asfaltari Bucuresti

lac de pescuit cluj

Info, blog

reparatie frigidere Bucuresti

Curs Valutar E-ziare.ro


 
Contact & Despre noi
Politica de confidentialitate
SMART financial - © Smart Press
Stocheaza documente in cloud


« click pentru a vizualiza toate articolele de la aceasta categorie
Tipareste acest articol Recomanda acest articol
Adaugat in data de 30-08-2007

Eurohouse - o noua campanie de imagine, online & offline

Eurohouse - o noua campanie de imagine, online & offline

Eurohouse anunta schimbarea identitatii vizuale cu ajutorul unei campanii de imagine ce comunica largirea de portofoliu pe segmentul corporate, expertizarea in solutii imobiliare integrate si specializarea ca agent de vanzari pentru proiecte rezidentiale, declara Oana Taraze, Associate Managing Director Eurohouse.

 

"Am dezvoltat numeroase proiecte care la ora actuala reprezinta o nisa pe piata pe care activam si care consta ca servicii in managerierea procesului investitional incepand de la prospectarea si evaluarea din etapa de preachizitie, selectarea controlata a achizitiei, conceperea si punerea in aplicare a proiectelor de dezvoltare si terminand cu stabilirea unei strategii de adecvate de marketing pentru piata autohtona", afirma Oana Taraze.

Campania de promovare, realizata de firma de publicitate Loco Branding&Communications, se va desfasura pe o perioada de patru luni, prin intermediul internetului, outdoor-lui si a presei scrise, si va implica schimbarea site-ului si logoul-ului companiei. Vor fi adoptate noi culori care "sa exprime viziune, optimism si dinamism", iar vechea imagine grafica a fost modificat in totalitate. Aceasta a fost inlocuita cu un" simbol mai tehnic, ce implica o abordare bazata pe specificitate si specializare".

 

In acest sens sunt redefinite atributele brandului, notiunea de "real estate" fiind asociata cu identificatorii valorici real time, real care, real deals, real solutions. "Ne-am sa construim comunicam acesta noua identitate deoarece exprima cel mai bine plusul valoric pe care il aducem: know-how-ul, experienta si specializarea pe care noi o avem pe partea de vanzari de proprietati in ansambluri rezidentiale, dezvoltari de proiecte si solutii imobiliare integrate", declara Oana Taraze, Associate Managing Director Eurohouse.

Odata cu demararea procesului de repozitionare, compania imobiliara Eurohouse isi va muta sediul central in Baneasa Business and Technology Park. Eurohouse este o companie cu o experienta de 10 ani pe piata de real estate din Romania, fiind specializata in managementul investitiilor, dezvoltari de proiecte, vanzari de proprietati in ansambluri rezidentiale si consultanta strategica.

 

SMART financial - www.SMARTfinancial.ro ©

.


 » Adauga comentariul tau Comentarii 
 
 
» adauga
« click pentru a vizualiza toate articolele de la aceasta categorie
Tipareste acest articol Recomanda acest articol

Recomanda aceasta pagina 
Daca considerati acest articol interesant il puteti recomanda unui prieten folosind formularul alaturat.
 


Newsletter SMARTfinancial


» reset
TVA
+TVA
» arhiva curs valutar